Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed wassen met Aceton *UPDATE: Categorie III - DRUGS PRECURSOR: ACETON

Speed wassen met Aceton *UPDATE: Categorie III - DRUGS PRECURSOR: ACETON

438 antwoorden
159 weergaven
18-5-2026
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#1
acht.zes zei:
@Rayyar
Bij coke werkt het hetzelfde hoor:

Snuifcoke bestaat uit cocaïnehydrochloride, en het percentage cocaine is maximaal ergens rond de 90 procent, de rest zullen we maar even hydrochloride noemen die nodig is om de cocaine tot een poedervom te maken die gemakkelijk te consumeren is.

Speed bestaat uit Amfetaminesulfaat, en het percentage amfetamine is maximaal ergens rond de 73%, laten we de rest maar sulfide noemen, die nodig is om speed tot een poedervorm te maken die gemakkelijk te consumeren is.

Dus het principe is hetzelfde, alleen liggen de percentages anders.
Klik om te vergroten...
Dat weet ik natuurlijk nog... :wink:

Thanx anyway.

Ik wacht eventjes het testresultaat af en hou je op de hoogte :praying:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1819202122
H
Hard werken-Hard genietenLid
01-01-2024, 00:00
#2
Psychedelibee zei:
het enige is dat het een heel fijn poeder wordt wat ook niet perse heel fijn de neus in gaat.
Klik om te vergroten...

Dat probleem had ik dus ook. Ik maak praktisch bij elk feestje mijn pep schoon en veel vrienden vinden dat ook veel fijner omdat je dus minder rare bijwerkingen krijgt en minder nodig hebt.(niet iedereen vind dat trouwens) -smaken verschillen.

Na redelijk wat uitproberen en een beetje research, Heb ik wellicht een oplossing. Klinkt gek maar; wanneer het (te fijne)poeder volledig gedroogd is kan je er wat water bijvoegen, maar een druppeltje of 2/3 per gram ongeveer. Dat even mengen als een soort van beslag. Dit kun je herhalen na het drogen indien je nog niet het gewenste resultaat hebt.
*Beter iets te weinig water dan teveel!*

Het poeder gaat zich zo iets beter binden o.i.d. waardoor het -als het weer gedroogd is- gewoon iets "groffer" is en persoonlijk vind ik dat stukken beter.

Ik weet niet precies wat dit chemisch gezien daadwerkelijk met het poeder doet, maar vooralsnog werkt het prima voor mij persoonlijk.



Vergeef mij als ik dit bericht verkeerd of onduidelijk heb neergezet; ben nieuw hier.
A
ATGCLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hard werken-Hard genieten zei:
Ik weet niet precies wat dit chemisch gezien daadwerkelijk met het poeder doet, maar vooralsnog werkt het prima voor mij persoonlijk.
Klik om te vergroten...

Omdat amfetaminesulfaat wateroplosbaar los je plaatselijk de pep op. Daar klontert weer amfetamine"stof" mee samen. Na opdrogen heb je meer grote korrels.
Dat is beter want te stoffig en het vliegt je longen in of komt op een plek zonder doorbloed slijmvlies.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Leve de pepneusspray!

Uiterst stabiel in gewoon kraanwater ook nog. Nooit meer snuiven terwijl je elke keer dat je pep gebruikt meteen je slijmvlies vochtig houdt.
A
ATGCLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je hebt ook vrij goedkope flesjes zout water van de appie, €2.35 of zoiets. Ze zijn ook groter dan de standaard sprays, 15 ipv 10 ml en demontabel.

Over kraanwater, ik weet niet of dat op langere tijd stabiel is. Ook met pep erin kunnen er bacteriën in groeien. Neussprays (xylometazoline of zout water) bevatten daarom ook conserveringsmiddelen.

Verder moet de osmotische waarde zoveel mogelijk overeenkomen met die van het bloed. En aangezien pep een zout is krijg je bij versch. sterktes verschillen in osmotische waarde. Maar het blijft natuurlijk beter dan willekeurig meuk je neus instampen.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#6
@ATGC
Neem maar van mij aan dat het langere tijd stabiel blijft, sowieso een maand of 3. Pep is gewoon een uiterst stabiel middel, en dan ga ik niet moeilijk lopen doen. Voor andere stoffen gebruik ik een mengsel van water en propeenglycol om die stabiel te houden, maar die PG prikt toch wel wat in je neus.

Mijn lege neussprays zijn overigens 20ml, een maat van me bestelt die altijd direct uit china. Volgende partij is zelfs 30ml dacht ik.
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#7
acht.zes zei:
@ATGC
Neem maar van mij aan dat het langere tijd stabiel blijft, sowieso een maand of 3. Pep is gewoon een uiterst stabiel middel, en dan ga ik niet moeilijk lopen doen. Voor andere stoffen gebruik ik een mengsel van water en propeenglycol om die stabiel te houden, maar die PG prikt toch wel wat in je neus.
Klik om te vergroten...
Met propyleenglycol kan je het toch ook roken?
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#8
@ketakoekjes
ehh, wat?

Amfetamine kan je niet roken hoor.
g
gebruiker292744Lid
01-01-2024, 00:00
#9
acht.zes zei:
@ketakoekjes
ehh, wat?

Amfetamine kan je niet roken hoor.
Klik om te vergroten...
Nee propyleenglycol zit ook in vapes enzo.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ah op die manier @ketakoekjes

PG is bij uitstek geschikt om stoffen in op te lossen en heeft ook nog een antibacteriële werking als ik t goed heb
r
rickertLid
01-01-2024, 00:00
#11
ATGC zei:
Je hebt ook vrij goedkope flesjes zout water van de appie, €2.35 of zoiets. Ze zijn ook groter dan de standaard sprays, 15 ipv 10 ml en demontabel.

Over kraanwater, ik weet niet of dat op langere tijd stabiel is. Ook met pep erin kunnen er bacteriën in groeien. Neussprays (xylometazoline of zout water) bevatten daarom ook conserveringsmiddelen.

Verder moet de osmotische waarde zoveel mogelijk overeenkomen met die van het bloed. En aangezien pep een zout is krijg je bij versch. sterktes verschillen in osmotische waarde. Maar het blijft natuurlijk beter dan willekeurig meuk je neus instampen.
Klik om te vergroten...

Bij de apotheek kun je lege neussprays kopen die je gewoon kunt opendraaien. Scheelt met die gevulde flesjes die je vaak niet makkelijk open krijgt. De lege sprays, bij de apotheek waren, als ik het me nog goed herinner, niet meer dan €1.50. Soms doet de apotheek wel eens moeilijk door van alles en nog wat te vragen of om je een gevulde neusspray aan te smeren. Maar uiteindelijk krijg je gewoon een lege. :grin:
S
SnuifjesnuifjeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hoi allemaal,

Misschien een stomme vraag en misschien is de vraag al ergens beantwoord. Maar ik heb voor het eerst natte pep gekocht. Nu heb ik met droge pep zeer goede ervaringen gehad met wassen met aceton. Ik vroeg me af of ik de natte pep eerst moet drogen en dan moet wassen, of dat ik meteen de natte pep in aceton kan oplossen.

Alvast bedankt!
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#13
Snuifjesnuifje zei:
Ik vroeg me af of ik de natte pep eerst moet drogen en dan moet wassen, of dat ik meteen de natte pep in aceton kan oplossen.
Klik om te vergroten...

Je speed altijd eerst goed laten drogen. De chemicalien uit de speed moeten echt verdampen. Het kan een wisselwerking met de aceton hebben.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Stomme vraag misschien. Maar verkopen ze aceton bij de drogist van achter de balie? Ik zie het nergens staan
c
catomygodLid
01-01-2024, 00:00
#15
toen ik de titel las , waatttt speed wassen met aceton? was ik erg achterdogtig maar ik begreep door het wassen, dat je de troep er uit haalt?
B
BuuLid
01-01-2024, 00:00
#16
catomygod zei:
toen ik de titel las , waatttt speed wassen met aceton? was ik erg achterdogtig maar ik begreep door het wassen, dat je de troep er uit haalt?
Klik om te vergroten...
Correct ja, sommige versnijdingsmiddelen.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#17
Grote update. Aceton word (vanaf 2015 maar nu pas niet meer te koop bij gamma e.d) aangemerkt als Categorie III - DRUGS PRECURSOR
Dat betekend dat het niet meer vrij verkrijgbaar is en je een verklaring moet opgeven voor gebruik. Ik ben nu met een liter (Online besteld) aan het testen wat ze precies willen weten en of ik de bestelling ga ontvangen. Ik ben er bang voor. Ze gaan ons serieus dwingen nog slechtere drugs te gebruiken als we onze speed niet meer kunnen reinigen. :(

Zie bijlage voor de wettelijke info.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#18
StimsalaBanne zei:
Grote update. Aceton word vanaf nu aangemerkt als Categorie III - DRUGS PRECURSOR
Dat betekend dat het niet meer vrij verkrijgbaar is en je een verklaring moet opgeven voor gebruik. Ik ben nu met een liter (Online besteld) aan het testen wat ze precies willen weten en of ik de bestelling ga ontvangen. Ik ben er bang voor. Ze gaan ons serieus dwingen nog slechtere drugs te gebruiken als we onze speed niet meer kunnen reinigen. :(

Zie bijlage voor de wettelijke info.
Klik om te vergroten...
Dit is van 2015....
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#19
Rivalrie zei:
Dit is van 2015....
Klik om te vergroten...
Ja, maar er is nu pas daadwerkelijk toegepast blijkbaar, gamma heeft t uit de handel genomen en ook bol.com en anderen zijn gestopt.
Heb het er even bijgezet.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#20
StimsalaBanne zei:
Ja, maar er is nu pas daadwerkelijk toegepast blijkbaar, gamma heeft t uit de handel genomen en ook bol.com en anderen zijn gestopt.
Heb het er even bijgezet.
Klik om te vergroten...
Hmm apart. Zal binnenkort eens kijken bij de drogist.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."