Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed wassen met Aceton *UPDATE: Categorie III - DRUGS PRECURSOR: ACETON

Speed wassen met Aceton *UPDATE: Categorie III - DRUGS PRECURSOR: ACETON

438 antwoorden
165 weergaven
18-5-2026
P
PepperoniLid
01-01-2024, 00:00
#1
Peptalking zei:
Lijkt me dat bij de spreiding je onderwaarde vrij laag zullen zijn en dat er zeker geen maximum score(73%) bij de bovenwaarde mogelijk is!?
Heb ik nag nooit zien Appelsap, spiegelei, pannekoek?!
Toch stiekum wel heeel blij met onze buurman!!??
Of niet dan Pepperoni!?
Klik om te vergroten...

:cheerpompom:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1617181920...22
P
PeptalkingLid
01-01-2024, 00:00
#2
Het wordt alleen als giftige stoffen bestempeld als het stoffen zijn die er niet thuis horen!! Dit is wel schrikken @SanneBanne !!
Walgelijk!!
P
PepperoniLid
01-01-2024, 00:00
#3
Lysergine zei:
Inmiddels zijn de testresultaten bekend. De speed bevat 49% amfetamine (34 - 64) en 32% cafeïne (17 - 47). De breedte van de spreiding vind ik opvallend groot wat een behoorlijke onzekerheid impliceert. Het aandeel cafeïne is een motivatie om de volgende keer de cafeïne vooraf met aceton eruit te wassen wat hopelijk minder fysieke bijwerkingen geeft.

:mrgreen:
Klik om te vergroten...
P
PeptalkingLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wassen is dan nog een optie om hem op te krikken!
T
ToetjesMonsterLid
01-01-2024, 00:00
#5
SanneBanne zei:
En de laatste foto update nu alle aceton vervlogen is:
Bekijk bijlage 3147

Bijna een gram aan rommel.
Klik om te vergroten...

Gatverdamme wat smerig. Krijg oprecht de neiging om te nekken als ik die afbeeldingen zie. Nu begrijp ik dat veel mensen het troep, rommel of bende noemen. Dat zit er soms dus ook letterlijk doorheen.
P
PeptalkingLid
01-01-2024, 00:00
#6
Drugs zijn op zich niet zo eng maar het vervuilen voor winst wel!
M
MementoLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hoi!

Ik heb een vraagje, voor mijn eerste speedervaring a.s zaterdag heb ik mijn speed laten testen.

De uitslag was 62% amfetamine en geen cafeïne. Heeft het nog een meerwaarde als ik dit ga wassen met aceton? Aangezien ik vooral teruglees dat je hiermee cafeïne eruit wast.
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#8
Memento zei:
Hoi!

Ik heb een vraagje, voor mijn eerste speedervaring a.s zaterdag heb ik mijn speed laten testen.

De uitslag was 62% amfetamine en geen cafeïne. Heeft het nog een meerwaarde als ik dit ga wassen met aceton? Aangezien ik vooral teruglees dat je hiermee cafeïne eruit wast.
Klik om te vergroten...
Je wast er ook productieresten mee uit, persoonlijk vind ik dat nog steeds de moeite waard. :)
C
Cpt.chemicalLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je bent officieel mijn held was eerder nogal huiverig om het ook daadwerkelijk uit te voeren omdat 1. het toch iets is wat ik later nog weg moet snatsen en aceton toch vrij naar spul lijkt en 2. ik mijzelf nog niet zo gauw speeds uit een koffie filter zag krijgen. Net filmpje gekeken en ga dit weekend direct een fles halen!
P
PepperoniLid
01-01-2024, 00:00
#10
Memento zei:
Hoi!

Ik heb een vraagje, voor mijn eerste speedervaring a.s zaterdag heb ik mijn speed laten testen.

De uitslag was 62% amfetamine en geen cafeïne. Heeft het nog een meerwaarde als ik dit ga wassen met aceton? Aangezien ik vooral teruglees dat je hiermee cafeïne eruit wast.
Klik om te vergroten...

Bij een percentage van 62% word dat (bijna) niet gedaan. Maar het wassen van je spulletjes kan nooit kwaad. Volgens mij heb je redelijk goeie pep, alleen ben ik benieuwd of er bij jouw uitslag wel/geen sprake is geweest van een spreiding.
M
MementoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Pepperoni zei:
Bij een percentage van 62% word dat (bijna) niet gedaan. Maar het wassen van je spulletjes kan nooit kwaad. Volgens mij heb je redelijk goeie pep, alleen ben ik benieuwd of er bij jouw uitslag wel/geen sprake is geweest van een spreiding.
Klik om te vergroten...

Ik heb dit nog nagevraagd en er was geen spreiding, de man van het testcentrum gaf ook aan dat ik hier wel tevreden mee mocht zijn :blush:
P
PeptalkingLid
01-01-2024, 00:00
#12
Memento zei:
Ik heb dit nog nagevraagd en er was geen spreiding, de man van het testcentrum gaf ook aan dat ik hier wel tevreden mee mocht zijn :blush:
Klik om te vergroten...
Er was geen spreiding ok
Dan is 62% uit 73% niet slecht maar kan dus nog beter!
Dacht dat ze tegenwoordig onder en bovenwaarde gaven?
F
FoolLid
01-01-2024, 00:00
#13
Peptalking zei:
Er was geen spreiding ok
Dan is 62% uit 73% niet slecht maar kan dus nog beter!
Dacht dat ze tegenwoordig onder en bovenwaarde gaven?
Klik om te vergroten...
Ze zullen zo nu en dan waarschijnlijk nog steeds een uitgebreide test doen, om te zien of er nog bijzondere veranderingen in de markt voorkomen. :)
P
PeptalkingLid
01-01-2024, 00:00
#14
Fool zei:
Ze zullen zo nu en dan waarschijnlijk nog steeds een uitgebreide test doen, om te zien of er nog bijzondere veranderingen in de markt voorkomen. :)
Klik om te vergroten...
Waarschijnlijk ja precies.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Pepperoni zei:
@SanneBanne
Mocht het zo zijn dat het bij het testcentrum niet ''gezien/gemeten'' word, is het dan zo dat je een bredere spreiding krijgt?
Klik om te vergroten...

(*Anyone, correct me if i'm wrong...):downarrow:

Volgens mij betekend spreiding bij pillen dat als dezelfde pil (merk/kleur/gewicht/lengte, dezelfde batch/druk naar alle waarschijnlijkheid dus) de ene keer 220mg MDMA bevat en de andere keer 190mg. Dat spreiding dus betekend dat bij het maken van de pillen de MDMA niet exact in iedere pil gelijk was. (Productiefouten)

Bij het testen van speed zou het woord "spreiding" per definitie al niet correct zijn, aangezien speed poeder is, en je niet kunt stellen dat die van een zelfde lab komen als een ander sample.

Voor zover ik weet kunnen ze bij het testlab (waar de testcentra de samples dus heen sturen) op twee manieren testen. Of het gaat om verschillende test laboratoria, testmachines of bezuinigingen weet ik niet, maar de ene "manier" geeft een vast resultaat bijvoorbeeld: 58% amfetamine en 33% cafeïne. Ze geven in de resultaten alleen aan welke "werkende" stoffen erin zitten. Als er bijvoorbeeld bakmeel in zit, chemicaliën die niet goed uitgewassen zijn, of een andere niet werkende stof, melden zij dat dus niet. Je kunt wel uitrekenen hoeveel "niet werkende" stoffen (vervuiling/opvulling) er in jouw speed zit, want je weet dat het max 73% kan zijn. Als je speed dus een uitslag heeft van 55% amfetamine en 0% cafeïne, dan zit er dus tot 73% een stof in die niets doet, of niet gemeten KAN worden, omdat die stof bijvoorbeeld nog niet bekend is.

(Met aceton wassen wil dus ook niet zeggen dat het daarna perse 73% amfetamine is, omdat een stof die niet oplost in aceton, dus gewoon aanwezig blijft.)

In het andere geval (ik denk dus een machine die minder exact kan meten, allicht goedkoper, aangezien ik de laatste tijd vooral van deze niet- exacte uitslagen lees) krijg je een uitslag dat het amfetamine gehalte tussen de ..% en ..% zal zitten. (En diezelfde info ook over andere "werkende" stoffen die in je sample zaten bijvoorbeeld cafeïne. Ook hier worden de "niet werkende" stoffen niet genoemd.

Ik denk dus dat die uitslag op zich niets met je speed te maken heeft, puur met de wijze waarop men test.
S
StimsalaBanneLid
01-01-2024, 00:00
#16
Peptalking zei:
Drugs zijn op zich niet zo eng maar het vervuilen voor winst wel!
Klik om te vergroten...

Ik denk niet dat dat de intentie was met die speed van mij. Mijn speed was vooral smerig door een fout in de productie denk ik. Lullig, en ranzig, maar niet expres gedaan denk ik. Als ze meer winst willen hebben is het toevoegen van bergen cafeïne veel makkelijker dan dit.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#17
Thanks voor de tip, ken hem maar dat gaat me een beetje te ver in mijn mini keukentje, geen zin om te gaan klooien met hittebronnen, aceton etc. Dat aceton is me net iets te link spul om met een klein beetje basiskennis aan te gaan klooien.
Zag laatst iemand die een goeie k natte pep in een zipbag had gedaan (die lekte, volgens mij aceton?) en die in zo'n rood plastic tasje, langzaam maar zeker werd alles rood :dizzy::coldsweat:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Zwijgrecht zei:
Weet iemand of de Aceton van kruidvat (die kleine 100 ml flesjes, max 2 per klant) echt 100 procent watervrij zijn? Meerdere keren gedaan, 2x wassen en het verloren gewicht klopt met een ingewikkelde som met het testresultaat. Toch heb ik het idee dat het niet zo sterk is als het zou moeten zijn, of is pure amfetamine gevoeliger voor bederf door lucht of licht ?

Ergens gaat iig iets niet goed heb ik het idee
Klik om te vergroten...
Ik gebruik ook gewoon die kleine flesjes van de drogist. Of het helemaal zuivere aceton is vraag ik me af, maar vind dat persoonlijk niet zo belangrijk. In het ergste geval verlies je ietsjes meer zuivere speed. Maar speed is toch zo goed als gratis, dus vind wat verlies persoonlijk niet zo'n probleem.

Uiteindelijk verlies je sowieso wel wat zuivere speed, een deel zal toch oplossen in aceton. In tegenstelling tot wat mensen hier denken lost een deel van je speed ook gewoon op in aceton (ook als die geen water bevat). Het hele idee erachter is namelijk dat speed slechter oplost in aceton, maar een klein deel zal dus nog steeds oplossen. Daarnaast verlies je ook altijd wat in het glas en het filter, dit is echter bij grote hoeveelheden verwaarloosbaar.
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#19
Psychedelibee zei:
Ik gebruik ook gewoon die kleine flesjes van de drogist. Of het helemaal zuivere aceton is vraag ik me af, maar vind dat persoonlijk niet zo belangrijk. In het ergste geval verlies je ietsjes meer zuivere speed. Maar speed is toch zo goed als gratis, dus vind wat verlies persoonlijk niet zo'n probleem.

Uiteindelijk verlies je sowieso wel wat zuivere speed, een deel zal toch oplossen in aceton. In tegenstelling tot wat mensen hier denken lost een deel van je speed ook gewoon op in aceton (ook als die geen water bevat). Het hele idee erachter is namelijk dat speed slechter oplost in aceton, maar een klein deel zal dus nog steeds oplossen. Daarnaast verlies je ook altijd wat in het glas en het filter, dit is echter bij grote hoeveelheden verwaarloosbaar.
Klik om te vergroten...
Dank voor je antwoord, gaat me ook niet om het verlies. Die paar cent haha. maar ik heb t idee dat het niet zo potent is als t hoort te zijn , vandaar ook de vraag of het dan bederfelijker wordt, of misschien gebruik ik de verkeerde materialen ( standaard koffiefilters, glas en rvs lepel )\\


EDIT:

Stel ik zou iemand kennen die een grote hoeveelheid heeft, en die dat wil omtoveren tot een voorraad 73 procent
Wast hem 2 of 3x en het resultaat wil hij bewaren. Per 10 of 20 gram gevacumeerd ofzo, ergens ver weg op een donkere plek. Gaat dat goed of kan je beter per 10 gr wassen en de rest lekker laten liggen in de vriezer?
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#20
Zwijgrecht zei:
Dank voor je antwoord, gaat me ook niet om het verlies. Die paar cent haha. maar ik heb t idee dat het niet zo potent is als t hoort te zijn , vandaar ook de vraag of het dan bederfelijker wordt, of misschien gebruik ik de verkeerde materialen ( standaard koffiefilters, glas en rvs lepel )\\


EDIT:

Stel ik zou iemand kennen die een grote hoeveelheid heeft.
En wast hem, 2x en het resultaat wil hij bewaren. Per 10 of 20 gram gevacumeerd ofzo, ergens ver weg op een donkere plek. Gaat dat goed of kan je beter per 10 gr wassen en de rest lekker laten liggen in de vriezer?
Klik om te vergroten...
Ik zou persoonlijk alleen aceton kopen waar specifiek op staat wat de percentages zijn. Er is aceton van 99,99%. Dat is de beste. Voor speed maakt je verlies niet veel uit misschien. Ik gebruik het zelf voor coke.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."