Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed wassen met Aceton *UPDATE: Categorie III - DRUGS PRECURSOR: ACETON

Speed wassen met Aceton *UPDATE: Categorie III - DRUGS PRECURSOR: ACETON

438 antwoorden
164 weergaven
18-5-2026
D
De Rijdende RachidLid
01-01-2024, 00:00
#1
Amfitamientje Power zei:
Na het (meerdere malen) wassen bleef er gewoon heel veel caffeine achter volgens het testcentrum. Ik heb de pep voor en na het wassen laten testen.

Die pep was versneden met caffeine dus. Op een of andere vreemde manier kreeg ik de caffeine er niet uit.

Ik weet niet waarom het niet lukte. Ik gebruikte 99,9% aceton. Ik weet ook niet of de gegevens van het testcentrum klopten. Het is gewoon een vreemd verhaal.

Nu heb ik een andere dealer die me geen rotzooi verkoopt. De nieuwe pep wordt gewoon droog verkocht en is 71% volgens het testcentrum. Ik was het niet meer.
Klik om te vergroten...
Ben benieuwd, Jan gaat het volgende week langsbrengen bij het testcentrum. Nieuwsgierig!!!

@Rayyar Je hebt gelijk, is niet goed

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...1819202122
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn speed ging van ongeveer 55% naar 73% met het wassen met aceton uit de drogist.

Als je 20g getest op 50% hebt, betekent dit dus dat je 10g amfetamine base hebt en 10/0.73 = 13.7g amfetamine sulfaat. Dat je ongeveer 14g overhoudt is leuk, maar daar kun je niet zondermeer uit concluderen dat het wassen goed is gegaan zonder dat je het ook laat testen. Zonder testen weet je niet hoeveel amfetamine er achter is gebleven in het glas/filter, hoeveel amfetamine er opgelost is in aceton/water en hoeveel overige chemicaliën er niet zijn opgelost in de aceton. Kortom je zult het moeten laten testen om er conclusies aan te verbinden.

Overigens is amfetamine een zeer stabiele stof, dus potentie verlies lijkt me niet het geval. Misschien verwachten jullie er gewoon teveel van. Als je 50% hebt, zal er zeer waarschijnlijk geen cafeïne in zitten en zal het dus niet in enen een heel ander effect geven. Persoonlijk merk ik vooral verschil in dat het effect minder vies aanvoelt na het wassen.
K
KlabengsLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hallo guys,
Waar kan ik deze aceton kopen?
Ik kan alleen aceton vinden die niet 99% puur is
E
Erocdrah77Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Thanx voor het filmpje, ik ga het zeker proberen. Ik haal altijd 10 gram, altijd bij dezelfde man. Nu kreeg ik roze, wel nat maar erg snel droog. Waarom is deze keer me pep roze.?

Ik houd overigens wel van natte pep, neem het altijd in Capsules. En werkt trouwens ook beter als droge vind ik.

Maar me vrouw heeft er hoofdpijn van gekregen wat denk ik op cafeïne duidt.

Iig erg bedankt voor de tip
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Erocdrah77 zei:
Ik houd overigens wel van natte pep, neem het altijd in Capsules. En werkt trouwens ook beter als droge vind ik.
Klik om te vergroten...
Ook als je het in een capsule neemt moet de pep wel gedroogd worden. De pep is nat omdat er nog chemische oplosmiddelen bijzitten, die je dus eerst moet laten verdampen met het drogen. Dat zijn niet echt middelen die je graag inneemt in ieder geval.
E
Erocdrah77Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Psychedelibee zei:
Ook als je het in een capsule neemt moet de pep wel gedroogd worden. De pep is nat omdat er nog chemische oplosmiddelen bijzitten, die je dus eerst moet laten verdampen met het drogen. Dat zijn niet echt middelen die je graag inneemt in ieder geval.
Klik om te vergroten...

Bedankt voor je reactie,

Maar ik heb het gevoel dat droge pep minder sterk is en niet goed werkt. Vroeger was dat anders als je het mij vraagt, toen was de pep sterker als nu een kreeg je het droog ipv nat. Ga all wat langer mee en heb al heel veel gezien in deze wereld. Maar die roze Pep is toch wel vaag en raar.

Liever zoals vroeger dikke brokken droge pep, dan deze natte.

Maar volgende keer zal ik hem toch wassen en testen.
En kijken of dat beter is
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Erocdrah77 zei:
Maar ik heb het gevoel dat droge pep minder sterk is en niet goed werkt.
Klik om te vergroten...
Dat zit tussen je oren, pep wordt niet minder sterk van het drogen. Uiteraard is je pep wassen met aceton sowieso geen slecht idee. Maar als je het niet wast dan zou ik het toch op zijn minst wel drogen, of slik jij graag gevaarlijke chemicaliën?
E
Erocdrah77Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Psychedelibee zei:
Dat zit tussen je oren, pep wordt niet minder sterk van het drogen. Uiteraard is je pep wassen met aceton sowieso geen slecht idee. Maar als je het niet wast dan zou ik het toch op zijn minst wel drogen, of slik jij graag gevaarlijke chemicaliën?
Klik om te vergroten...


Nee liever niet nee, bedankt voor de info. Ik ga ermee aan de slag. Ik laat het nog wel weten hoe mijn ervaringen zijn. Word er overigens niet ziek van ofzo.

Maar ik denk indd dat wassen beter is, en ga i zeker doen
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#9
Hou rekening met ontploffingsgevaar:
https://www.ad.nl/binnenland/de-imp...g-ik-weer-die-verbrande-man-voor-me~aced0575/

"Na de explosie treft de politie in de uitgebrande flatwoning enkele beschadigde vaten aan en 3000 gram cocaïne, met een straatwaarde van zo'n 75.000 euro. Het meest waarschijnlijke scenario is dat het appartement gebruikt is voor het wassen of zuiveren van cocaïne en daarbij iets is mis gegaan. ,,Bij het verder zuiveren van cocaïne wordt oplosmiddel gebruikt, meestal aceton of ether. Als dit op grote schaal gebeurt, moeten er liters oplosmiddel worden gebruikt. Dit middel is vluchtig en in combinatie met de juiste hoeveelheid zuurstof in een slecht geventileerde ruimte explosief”, legt chemicus Floris Rutjes van de Radboud Universiteit uit."
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#10
@Erocdrah77
Voor iemand die die hoeveelheden pep gebruikt ben je wel heel slecht geinformeerd over het product in kwestie. Mijn advies is gewoon eens goed inlezen, dan weet je hoe het zit en hoef je dit soort vragen niet te stellen.

- Natte pep is veel beter te bewaren, bij grotere hoeveelheden moet je dus altijd voor nat kiezen. Het bewaren doe je luchtdicht in de vriezer.
- Maar pep dient altijd droog te worden genomen. Het gedeelte dat verdampt tijdens het drogen is nogal schadelijk en bevat GEEN actieve stoffen.
- Pep was vroeger niet beter. Echt niet. Maar hoe meer en hoe langer je gebruikt des te meer je nodig hebt voor hetzelfde effect. Dit heet tolerantie, google er maar eens op.
- kleurtjes duiden op onzuiverheden, al dan geen versnijding. Pep in de meest pure vorm is altijd wit.

Zo maar wat feitjes die elke gebruiker weet dacht ik, maar blijkbaar toch niet iedereen.

Daarnaast is het raadzaam om eerst eens een sample van een paar gram te kopen bij een dealer en daarvan wat te laten testen bij het testcentrum (de ingeleverde pep dient droog te zijn, met natte doen ze niks). En een grote aankoop doe je dan als het testresultaat je bevalt. (Het maximum percentage van Pep in droge pep is 73%, dus dicht daar tegen is goeie pep)
En als je dan toch een berg meuk hebt gekocht ga gewoon terug naar de dealer en eis je geld terug. Als de dealer hier niet mee akkoord gaat geef je gewoon aan dat je je vervelende ervaring met deze dealer toch wel moet delen met je drugsgebruikende vrienden. Grote kans dat die alsnog overstag gaat want slechte reclame wil niemand.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Rayyar zei:
Even een speed newbe vraegje;
een verkoper heeft speed paste van 77% puurheid. Ik dacht dat 73 max was?
Ergens anders heeft hij speed paste van 100% puurheid. ??
Of gaat de 73% puurheid over droge speed?
Klik om te vergroten...
100% puur kan in principe niet. Amfetamine sulfaat is maximaal 73% amfetamine base, aangezien de rest dus het zout is wat het tot poedervorm maakt.

Speed pasta is amfetamine sulfaat samen met wat chemische oplosmiddelen die ze er niet voor jou al hebben uitgehaald. Speed pasta is dus per definitie minder zuiver, dan wanneer je het laat drogen.

Je kunt trouwens wel zeggen dat je 100 of 77% amfetamine sulfaat hebt, wat dus inhoud dat het in het geval van 100% eigenlijk 73% amfetamine base is en in het geval van 77% eigenlijk 56% amfetamine base is.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#12
Psychedelibee zei:
100% puur kan in principe niet. Amfetamine sulfaat is maximaal 73% amfetamine base, aangezien de rest dus het zout is wat het tot poedervorm maakt.

Speed pasta is amfetamine sulfaat samen met wat chemische oplosmiddelen die ze er niet voor jou al hebben uitgehaald. Speed pasta is dus per definitie minder zuiver, dan wanneer je het laat drogen.

Je kunt trouwens wel zeggen dat je 100 of 77% amfetamine sulfaat hebt, wat dus inhoud dat het in het geval van 100% eigenlijk 73% amfetamine base is en in het geval van 77% eigenlijk 56% amfetamine base is.
Klik om te vergroten...
Thanx! Ik ga even opheldering vragen bij die kerel. Aangezien dit een nieuwe dealer voor mij is en speed geen bekend goedje voor mij, dacht ik, ik vraag het de specialisten even. Mogelijk bedoeld hij idd sulfaat, maar wil het even van hem horen.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#13
Psychedelibee zei:
100% puur kan in principe niet. Amfetamine sulfaat is maximaal 73% amfetamine base, aangezien de rest dus het zout is wat het tot poedervorm maakt.

Speed pasta is amfetamine sulfaat samen met wat chemische oplosmiddelen die ze er niet voor jou al hebben uitgehaald. Speed pasta is dus per definitie minder zuiver, dan wanneer je het laat drogen.

Je kunt trouwens wel zeggen dat je 100 of 77% amfetamine sulfaat hebt, wat dus inhoud dat het in het geval van 100% eigenlijk 73% amfetamine base is en in het geval van 77% eigenlijk 56% amfetamine base is.
Klik om te vergroten...
Ok spul ontvangen. Verkoper schrijft dat wat ik zeg niet klopt en dat hij het zo puur kan maken als hij zelf wil omdat hij zelf kok is. Maar misschien heeft hij mij niet helemaal begrepen.

De pasta is roze en ruikt behoorlijk sterk, niet aangenaam.

Heb een fractie achtergehouden om te laten testen.

De rest gefilterd met 99.9% aceton.

Daarna kwam het er wit uit (aceton is nu roze...)

Ga het nu drogen en dan zien we wel weer verder...
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Lol,

je dealer snapt er de ballen niet van en is zeker niet zelf producent. Als je iets verkoopt zou je toch verstand van het product moeten hebben, al dan geen drugs. Ik zou bij zo'n persoon al helemaal niks halen als ik jou was, maar goed.

Heb wel nog een paar vragen:
- heb je gewogen voor en na het drogen? Zo ja, wat was de verhouding? Normaliter verlies je bij drogen ongeveer 40% gewicht. Als dat verliespercentage een stuk minder groot is kan je alvast concluderen dat de speed versneden is.

- En wat was het gewicht voor en na het wassen? Bij zuivere speed zou het verlies hooguit een paar procent moeten zijn (er gaat altijd klein beetje speed verloren bij het wassen), is dit meer dan is ie versneden en/of zitten er behoorlijk wat reststoffen doorheen.

Dat het roze kleurtje er uitgewassen is, is logisch en geheel in de lijn der verwachting.

Ik ben benieuwd naar je testresultaten, en hoop dat je die hier nog zal posten.

edit;
Ik had ook roze speedpasta begin van het jaar. Ik had nauwelijks gewichtsverlies na het drogen (5 a 10%), en dat beloofde alvast weinig goeds. Het testresultaat bevestigde mijn vermoeden, 53% caffeine. Toen heb ik het gewassen en het resultaat woog iets minder dan de helft wat te verwachten was. Daarnaast was de speed na het wassen weer wit, net zoals bij jou het geval was.

Mijn huidige dealer weet net als ik dat speed maximaal 73% kan zijn en volgens hem was de speed 72%. de (overigens spierwitte) speedpasta verloor na drogen 40% wat een goed teken was, en heb het laten testen en het resultaat was 72%, dus mijn dealer heeft goede kennis van zijn product en is ook nog eerlijk.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#15
acht.zes zei:
Lol,

je dealer snapt er de ballen niet van en is zeker niet zelf producent. Als je iets verkoopt zou je toch verstand van het product moeten hebben, al dan geen drugs. Ik zou bij zo'n persoon al helemaal niks halen als ik jou was, maar goed.

Heb wel nog een paar vragen:
- heb je gewogen voor en na het drogen? Zo ja, wat was de verhouding? Normaliter verlies je bij drogen ongeveer 40% gewicht. Als dat verliespercentage een stuk minder groot is kan je alvast concluderen dat de speed versneden is.

- En wat was het gewicht voor en na het wassen? Bij zuivere speed zou het verlies hooguit een paar procent moeten zijn (er gaat altijd klein beetje speed verloren bij het wassen), is dit meer dan is ie versneden en/of zitten er behoorlijk wat reststoffen doorheen.

Dat het roze kleurtje er uitgewassen is, is logisch en geheel in de lijn der verwachting.

Ik ben benieuwd naar je testresultaten, en hoop dat je die hier nog zal posten.
Klik om te vergroten...
Haha, ja zou kunnen. Het is alvast heel makkelijk om mij voor de gek te houden aangezien ik vrijwel niets van speed af weet.

Ben natuurlijk vergeten het te wegen voordat ik het spul waste.

Het eindresultaat (heb het 3x gewassen) ziet er gedroogd (super droog) heel vlokkerig uit en kan er niet een normale lijn van snijden. Is dit normaal?
Bij coke ziet het er wel normaal uit namelijk...
Wil toch alvast een deel met mijn neus testen. Ga binnenkort de roze ongezuiverde en witte gezuiverde speed naar lab brengen en zal zeker de resultaten laten weten.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#16
acht.zes zei:
Mijn huidige dealer weet net als ik dat speed maximaal 73% kan zijn en volgens hem was de speed 72%. de (overigens spierwitte) speedpasta verloor na drogen 40% wat een goed teken was, en heb het laten testen en het resultaat was 72%, dus mijn dealer heeft goede kennis van zijn product en is ook nog eerlijk.
Klik om te vergroten...
Vind het wel weer een hoop gedoe, vooral omdat ik zo weinig van speed af weet...
Bij coke heb ik toch een veel betere referentie maar goed.

Kan ik niet beter gewoon amfetamine in pil vorm kopen?
Weet ik zeker dat het puur is.

acht.zes zei:
je dealer snapt er de ballen niet van en is zeker niet zelf producent. Als je iets verkoopt zou je toch verstand van het product moeten hebben, al dan geen drugs. Ik zou bij zo'n persoon al helemaal niks halen als ik jou was, maar goed.
Klik om te vergroten...

Koop het op het darkweb zoals je weet. Deze verkoper heeft een grote cliëntele en bijna 100% positieve rating, dus dat is mijn enige referentie als nieuwe klant. Normaliter heb je dan een redelijke kans dat de verkoper betrouwbaar is. Maar uiteindelijk zal ik het pas zeker weten na de lab resultaten. Altijd weer spannend haha
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#17
@Rayyar
Rayyar zei:
Vind het wel weer een hoop gedoe, vooral omdat ik zo weinig van speed af weet...
Klik om te vergroten...
Ik vind het zelfs mijn plicht om goed ingelezen te zijn over wat ik gebruik. Een kleine moeite die de veiligheid vergroot en ergenis voorkomt.
Kan ik niet beter gewoon amfetamine in pil vorm kopen?
Weet ik zeker dat het puur is.
Klik om te vergroten...
Die snap ik niet. Hoe kan je nou weten dat er pure speed in een pil zit? De wetten zijn nog steeds hetzelfde, en in een speedpil zit a.bindmiddel en b. amfetaminesulfaat die nog steeds uit maximaal 73% speed bestaat.
Speed in vaste vorm bestaat nog steeds uit dezelfde amfetaminesulfaat dus dezelfde speedpoeder die je snuift, en deze is dan gebonden door een bindmiddel tot een vaste stof.

Er is wel een speedvariant waar het speedpercentage heel hoog is, en dat is vloeibare speed, max percentage is boven de 90 (precies weet ik even niet). Maar die is niet geschikt voor consumptie want die is zo vluchtig als de nete en vervliegt waar je bij staat. En daarom wordt de speed in een stabiele vorm geleverd in de vorm van speedpasta of het gedroogde speedpoeder.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#18
acht.zes zei:
@Rayyar

Ik vind het zelfs mijn plicht om goed ingelezen te zijn over wat ik gebruik. Een kleine moeite die de veiligheid vergroot en ergenis voorkomt.

Die snap ik niet. Hoe kan je nou weten dat er pure speed in een pil zit? De wetten zijn nog steeds hetzelfde, en in een speedpil zit a.bindmiddel en b. amfetaminesulfaat die nog steeds uit maximaal 73% speed bestaat.
Klik om te vergroten...
Wees zacht voor deze maagdelijke gebruiker :wink: Zoals ik al zei, weet niet heel veel van speed. Weet er wel iets van natuurlijk, maar niets qua werking e.d.

Weet genoeg van coke, maar dat verkopen ze niet in pilvorm, dus over bindmiddel heb ik zelfs niet nagedacht.
र
रतिLid
01-01-2024, 00:00
#19
acht.zes zei:
Er is wel een speedvariant waar het speedpercentage heel hoog is, en dat is vloeibare speed, max percentage is boven de 90 (precies weet ik even niet). Maar die is niet geschikt voor consumptie want die is zo vluchtig als de nete en vervliegt waar je bij staat. En daarom wordt de speed in een stabiele vorm geleverd in de vorm van speedpasta of het gedroogde speedpoeder.
Klik om te vergroten...
Ik neem aan dat je speed base bedoeld?

Dit spul is verkocht als pasta maar het was toch aardig vloeibaar. Nog sterker, het was uit het plastic sealzakje gevloeid in de aluminium strijkzak. Maar enfin. volgens verkoper is het na droging gewoon te snuiven.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#20
@Rayyar
Bij coke werkt het hetzelfde hoor:

Snuifcoke bestaat uit cocaïnehydrochloride, en het percentage cocaine is maximaal ergens rond de 90 procent, de rest zullen we maar even hydrochloride noemen die nodig is om de cocaine tot een poedervom te maken die gemakkelijk te consumeren is.

Speed bestaat uit Amfetaminesulfaat, en het percentage amfetamine is maximaal ergens rond de 73%, laten we de rest maar sulfaat noemen, die nodig is om speed tot een poedervorm te maken die gemakkelijk te consumeren is.

Dus het principe is hetzelfde, alleen liggen de percentages anders.
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."