Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is de relaxte shop van ons kleine landje?

Wat is de relaxte shop van ons kleine landje?

26 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
in Weert: Paradox. In t voor gedeelte een cafe en in t achter gedeelte een lounge kamer met een kussen bank tegen de wand en wat tafeltjes met stoelen.
b
blowkingLid
01-01-2024, 00:00
#2
wat is nu de relaxte shop hier in ons kleine nederland? Niet zozeer qua weed maar qua inrichting? Hier in M'stricht zijn er wel relaxte shops ( niet allemaal ) Maar ik ben nog lang niet langs al;le shops in Nederlandgeweest! GIVE ME SOME ADVICE
f
flashLid
01-01-2024, 00:00
#3
absoluut heaven in maastricht..
oftewel missippi is ook wel leuk (lekker chillig op het water)
peace
m
moonflowerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Andersom in Utrecht is wel goed te doen. zit je in de oude stadsgewlven langs het kanaal (onder de straat) lekker donker van binnen met veel tafeltjes. Hebben ook veel soorten thee wta natuurlijk altijd belangrijk is :wave: he
T
Tijger LelieLid
01-01-2024, 00:00
#5
moonflower zei:
Andersom in Utrecht is wel goed te doen. zit je in de oude stadsgewlven langs het kanaal (onder de straat) lekker donker van binnen met veel tafeltjes. Hebben ook veel soorten thee wta natuurlijk altijd belangrijk is :wave: he
Klik om te vergroten...

ja, ziet er cool uit, alleen ze zijn zo eikelig over IDs en ik ben 17. kl*te stad heeft maar 3 shops ofzo.. ben laatst een uur bezig geweest om in utrecht aan wiet te komen. voortaan importeer ik t wel vanuit mijn eigen stad, amsterdam, met zijn 400 shops :stoned:


eehm, fijne shops in amsterdam, tja ik zit meestal niet in de shop, maar koop t alleen, maargoed, 'het ballonetje' is cool, ik ber er opgegroeit. relaxte shop, zit tegenover de mensa 'agora' van de uva, in de hoe heet die straat ook alweer, w8 ff opzoeken. Roeterstraat zitie.

verder, eehm new times, in de seandredamstraat, vlak bij de albert cuyp. doet nooit moeilijk over leeftijd, dus succesverzekert

topweazle, de shop waar mn mams haar hasj haalt, vechtstraat. helaas streng op leeftijd, en vanaf 21 jaar.

the keeper, rijnstraat. een van de favoshops van toem mn vader nog blowde, en verder hoor ik er ook alleen maar positiefs over.

als je vanaf t leidseplein voor de burgerking staat met je hooft naar de burgerking toe dus, naar rechts t straatje in. en dan na een 10, 20, 30 meter. internetcoffeshop, ofzo, met een trap naar beneden. goedkoop. niet moeilijk, toeristenshop. met goed spul..

en om te zitten, de bulldogshops natuurlijk (die OVERAL zitten.. is ergens een hele straat met de ene bulldogvariant na de andere)

verder zou ik t ff niet weten eigenlijk...
M
MDMA19Lid
01-01-2024, 00:00
#6
grass companie tilburg als je echt naar de shop gaat voor ff lekker te eten en te drinken, echt gewoon super daar met smartshop en alles!

Als ik alleen wiet moet hebben de afrika in tilburg en dan meestal gruis, enorm veel voor 10 euro (meer dan 2 gram)
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#7
MDMA19 zei:
grass companie tilburg als je echt naar de shop gaat voor ff lekker te eten en te drinken, echt gewoon super daar met smartshop en alles!

Als ik alleen wiet moet hebben de afrika in tilburg en dan meestal gruis, enorm veel voor 10 euro (meer dan 2 gram)
Klik om te vergroten...

3 gram gruis voor een 10'tje in de Up in apeldoorn :grin:

Maareh, Chillest chop in Apeldoorn ben ik nog niet helemaal uit :grin:
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#8
weet iemand of er coffee shops zijn in Sluis? ben van belgië, daarom..
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Nja qua relaxheid vind ik de boot wel erg ok. Ja ik weet je bent van m'tricht, dus daar help ik je niet echt mee. De dichtsbijzijnde leukere shops vind je volgens mij pas in Eindhoven weer oa: de pink en je hebt nog een paar relaxe daar.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Ja op de parallelweg, maar dat was een aantal jaar geleden zo'n shop waar je snel je wiet ging halen en weer pleite was. Niet zo'n shop waar je relax ff blijft zitten, maar dat is dan wel al enkele jaartjes geleden...
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#11
ben eruit, kwa sfeer enzo is de uprising in apeldoorn het chillest :)

Heb daar heerlijk m'n kopje thee gedronken vanmrogenvoor het krantelope :grin:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het Paradijs in Breda is m'n stamshop.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#13
de dapkring in amsterdam of de homegrown is ook relaxx ook in amsterdam
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Mac... zei:
Ja op de parallelweg, maar dat was een aantal jaar geleden zo'n shop waar je snel je wiet ging halen en weer pleite was. Niet zo'n shop waar je relax ff blijft zitten, maar dat is dan wel al enkele jaartjes geleden...
Klik om te vergroten...

yep klopt, ik woonde er 3 huizen verderop. Maar tis echt een mooie relaxte tent geworden
m
mushiemadnessLid
01-01-2024, 00:00
#15
kan iemand me shops zeggen waar ze niet zeuren naar id?
ben nm 17 en woon in belgie
en wil nie nog een jaar w8en om eens naar nederland te gaan om een vooraadje in te slaan
kan iemand me helpen? :wave:
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Nergens meer tegenwoordig. De shops lopen gewoon te veel risico's en zullen dat niet riskeren
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#17
SpacingBen zei:
MDMA19 zei:
grass companie tilburg als je echt naar de shop gaat voor ff lekker te eten en te drinken, echt gewoon super daar met smartshop en alles!

Als ik alleen wiet moet hebben de afrika in tilburg en dan meestal gruis, enorm veel voor 10 euro (meer dan 2 gram)
Klik om te vergroten...

3 gram gruis voor een 10'tje in de Up in apeldoorn :grin:

Maareh, Chillest chop in Apeldoorn ben ik nog niet helemaal uit :grin:
Klik om te vergroten...

4 gram gruis voor 6 euen in de upper10 in Groningen.

Maar een relaxte shop...Hmm, de metamorfose in groningen en je hebt in Groningen ook de Zolder en de Knarie...Je kan hier neits kopen, maar wel blowen. Chille plekken en ze zijn ook nog eens niet van Sjoerd Kooistra (gast die praktisch alle cafes in de binnenstad in handen heeft.)
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#18
In Groningen ken ik alleen The Glory. Niet chill om te zitten, veel te druk en geen chille stoelen, maar ik kom er wel om stuff te halen.

In Drachten heb je twee shops. Ik zit altijd in Hakuna Matata, en da's een lekker kleine shop maar daardoor wel lekker sociaal. De muziek is wisselend top (the doors, of dub) en kut (house, of top40). Je komt er veel de zelfde mensen tegen, en de eigenaar is heel aardig net zoals de rest van de medewerkers. De andere shop in Drachten is minder chill, wel een hele aardige eigenaar alweer, maar mij iets te donker en er is een pooltafel (= kutgeluid).

In Leeuwarden zit ik soms in Repelsteeltje. Wat aankleding betreft een leuke shop in een heel cool pandje. Nadeel is de vele trappen, en dat er hoofdzakelijk normale eettafels staans. De bar beneden is wel relaxt, net zoals de banken op de bovenste etage, alleen jammer dat hier maar drie mensen kunnen zitten. Het is ook niet echt een shop waar overmatig geblowt wordt, eerder van die lui die één/twee roken en ondertussen veel socialisen. Pooltafel is er wel, maar dan moet je gewoon niet op die verdieping gaan zitten. En ze verkopen er ook paddo's.

En dan heb je in Leeuwarden ook nog de Os, waar ik nooit zit maar wel kom om spacekoekjes te halen. Op zich ziet deze shop er best chill uit, maar de mensen achter de balies zijn van die lui die je maar al te graag 50 eurocent teruggeven in plaats van 2 euro. Ik ben er al heel vaak belaserd met mijn stone hoofd. Kortom, opletten en flink gaan zeuren als ze je belazeren.
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#19
mathijs zei:
SpacingBen zei:
MDMA19 zei:
grass companie tilburg als je echt naar de shop gaat voor ff lekker te eten en te drinken, echt gewoon super daar met smartshop en alles!

Als ik alleen wiet moet hebben de afrika in tilburg en dan meestal gruis, enorm veel voor 10 euro (meer dan 2 gram)
Klik om te vergroten...

3 gram gruis voor een 10'tje in de Up in apeldoorn :grin:

Maareh, Chillest chop in Apeldoorn ben ik nog niet helemaal uit :grin:
Klik om te vergroten...

4 gram gruis voor 6 euen in de upper10 in Groningen.

Maar een relaxte shop...Hmm, de metamorfose in groningen en je hebt in Groningen ook de Zolder en de Knarie...Je kan hier neits kopen, maar wel blowen. Chille plekken en ze zijn ook nog eens niet van Sjoerd Kooistra (gast die praktisch alle cafes in de binnenstad in handen heeft.)
Klik om te vergroten...
de zolder ben ik ook wel is geweest, is wel een leuke kroeg :)
t
toepieklootLid
01-01-2024, 00:00
#20
Freaky high zei:
weet iemand of er coffee shops zijn in Sluis? ben van belgië, daarom..
Klik om te vergroten...

nee in sluis is er enkel 1 smartshop das al
ik ben ook v belgië en heb al stuk of 6 coffeeshosp gedaan in nederland, de meest voor de handliggende is checkpoint en miami in terneuzen, omdat dit het dichtst bij ons is...
wel niet meer geweest sinds de verbouwingen ad checkpoint
in amsterdam ben ik in red light bar geweest, softland 1, kadinsky en baba
allemaal leuke shops :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."