#1
Waar ben je nog meer geweest in Groningen dan?cunt zei:de zolder ben ik ook wel is geweest, is wel een leuke kroegmathijs zei:SpacingBen zei:MDMA19 zei:grass companie tilburg als je echt naar de shop gaat voor ff lekker te eten en te drinken, echt gewoon super daar met smartshop en alles!
Als ik alleen wiet moet hebben de afrika in tilburg en dan meestal gruis, enorm veel voor 10 euro (meer dan 2 gram)
3 gram gruis voor een 10'tje in de Up in apeldoorn![]()
Maareh, Chillest chop in Apeldoorn ben ik nog niet helemaal uit![]()
4 gram gruis voor 6 euen in de upper10 in Groningen.
Maar een relaxte shop...Hmm, de metamorfose in groningen en je hebt in Groningen ook de Zolder en de Knarie...Je kan hier neits kopen, maar wel blowen. Chille plekken en ze zijn ook nog eens niet van Sjoerd Kooistra (gast die praktisch alle cafes in de binnenstad in handen heeft.)![]()
