Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat is de relaxte shop van ons kleine landje?

Wat is de relaxte shop van ons kleine landje?

26 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
in Weert: Paradox. In t voor gedeelte een cafe en in t achter gedeelte een lounge kamer met een kussen bank tegen de wand en wat tafeltjes met stoelen.
M
MDMA19Lid
01-01-2024, 00:00
#2
grass companie tilburg als je echt naar de shop gaat voor ff lekker te eten en te drinken, echt gewoon super daar met smartshop en alles!

Als ik alleen wiet moet hebben de afrika in tilburg en dan meestal gruis, enorm veel voor 10 euro (meer dan 2 gram)
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#3
MDMA19 zei:
grass companie tilburg als je echt naar de shop gaat voor ff lekker te eten en te drinken, echt gewoon super daar met smartshop en alles!

Als ik alleen wiet moet hebben de afrika in tilburg en dan meestal gruis, enorm veel voor 10 euro (meer dan 2 gram)
Klik om te vergroten...

3 gram gruis voor een 10'tje in de Up in apeldoorn :grin:

Maareh, Chillest chop in Apeldoorn ben ik nog niet helemaal uit :grin:
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#4
weet iemand of er coffee shops zijn in Sluis? ben van belgië, daarom..
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Nja qua relaxheid vind ik de boot wel erg ok. Ja ik weet je bent van m'tricht, dus daar help ik je niet echt mee. De dichtsbijzijnde leukere shops vind je volgens mij pas in Eindhoven weer oa: de pink en je hebt nog een paar relaxe daar.
M
Mac...Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja op de parallelweg, maar dat was een aantal jaar geleden zo'n shop waar je snel je wiet ging halen en weer pleite was. Niet zo'n shop waar je relax ff blijft zitten, maar dat is dan wel al enkele jaartjes geleden...
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#7
ben eruit, kwa sfeer enzo is de uprising in apeldoorn het chillest :)

Heb daar heerlijk m'n kopje thee gedronken vanmrogenvoor het krantelope :grin:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Het Paradijs in Breda is m'n stamshop.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#9
de dapkring in amsterdam of de homegrown is ook relaxx ook in amsterdam
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mac... zei:
Ja op de parallelweg, maar dat was een aantal jaar geleden zo'n shop waar je snel je wiet ging halen en weer pleite was. Niet zo'n shop waar je relax ff blijft zitten, maar dat is dan wel al enkele jaartjes geleden...
Klik om te vergroten...

yep klopt, ik woonde er 3 huizen verderop. Maar tis echt een mooie relaxte tent geworden
m
mushiemadnessLid
01-01-2024, 00:00
#11
kan iemand me shops zeggen waar ze niet zeuren naar id?
ben nm 17 en woon in belgie
en wil nie nog een jaar w8en om eens naar nederland te gaan om een vooraadje in te slaan
kan iemand me helpen? :wave:
m
michielxboxerLid
01-01-2024, 00:00
#12
in rotterdam vind ik De koffieshop (zo heet ie) het best, die ene schuin tegenover het trefpunt.
l
live fast die YoungLid
01-01-2024, 00:00
#13
ik kon maar in 1 shop echt naar binnen, omdat ik minderjarig ben en ze bij bijna alle shops goed controleren.. en dat was een of andere shop in zandvoort.. maar ik weet niet meer hoe die heet.. :P :7 :stoned: :mrgreen:
J
JamanLid
01-01-2024, 00:00
#14
de enige shoppa in Amsterdam die echt relaxt is:

'De Kashmir Lounge' in de J.P. Heijenstraat, Amsterdam Oud West.

Daar kan je altijd lekker chillen op van die arabische kussentjes, in het weekend staat er een DJ te draaien. Het bier smaakt goed en de menukaart is erg uitgebreid. Aanrader: Polm Gold

Verder is 'The Greenhouse'ook wel relaxte shoppa in Amsterdam-Centrum, wel veel toeristen, maar goeie wiet en het bier smaakt ook wel lekker.
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#15
Excalibur is een hele goede coffeeshop, je mag er ook nog eens drinken.
Was daar tijdje geleden met een paar maten, 3 verdiepingen. En boven staan pooltafels..

Is in amsterdam bij de wallen
J
JamanLid
01-01-2024, 00:00
#16
in amsterdam mag je in bijna elke coffeeshop bier drinken :wink:
b
blowkingLid
01-01-2024, 00:00
#17
wat is nu de relaxte shop hier in ons kleine nederland? Niet zozeer qua weed maar qua inrichting? Hier in M'stricht zijn er wel relaxte shops ( niet allemaal ) Maar ik ben nog lang niet langs al;le shops in Nederlandgeweest! GIVE ME SOME ADVICE
f
flashLid
01-01-2024, 00:00
#18
absoluut heaven in maastricht..
oftewel missippi is ook wel leuk (lekker chillig op het water)
peace
m
moonflowerLid
01-01-2024, 00:00
#19
Andersom in Utrecht is wel goed te doen. zit je in de oude stadsgewlven langs het kanaal (onder de straat) lekker donker van binnen met veel tafeltjes. Hebben ook veel soorten thee wta natuurlijk altijd belangrijk is :wave: he
T
Tijger LelieLid
01-01-2024, 00:00
#20
moonflower zei:
Andersom in Utrecht is wel goed te doen. zit je in de oude stadsgewlven langs het kanaal (onder de straat) lekker donker van binnen met veel tafeltjes. Hebben ook veel soorten thee wta natuurlijk altijd belangrijk is :wave: he
Klik om te vergroten...

ja, ziet er cool uit, alleen ze zijn zo eikelig over IDs en ik ben 17. kl*te stad heeft maar 3 shops ofzo.. ben laatst een uur bezig geweest om in utrecht aan wiet te komen. voortaan importeer ik t wel vanuit mijn eigen stad, amsterdam, met zijn 400 shops :stoned:


eehm, fijne shops in amsterdam, tja ik zit meestal niet in de shop, maar koop t alleen, maargoed, 'het ballonetje' is cool, ik ber er opgegroeit. relaxte shop, zit tegenover de mensa 'agora' van de uva, in de hoe heet die straat ook alweer, w8 ff opzoeken. Roeterstraat zitie.

verder, eehm new times, in de seandredamstraat, vlak bij de albert cuyp. doet nooit moeilijk over leeftijd, dus succesverzekert

topweazle, de shop waar mn mams haar hasj haalt, vechtstraat. helaas streng op leeftijd, en vanaf 21 jaar.

the keeper, rijnstraat. een van de favoshops van toem mn vader nog blowde, en verder hoor ik er ook alleen maar positiefs over.

als je vanaf t leidseplein voor de burgerking staat met je hooft naar de burgerking toe dus, naar rechts t straatje in. en dan na een 10, 20, 30 meter. internetcoffeshop, ofzo, met een trap naar beneden. goedkoop. niet moeilijk, toeristenshop. met goed spul..

en om te zitten, de bulldogshops natuurlijk (die OVERAL zitten.. is ergens een hele straat met de ene bulldogvariant na de andere)

verder zou ik t ff niet weten eigenlijk...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."