Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat betaal jij per gram?

Wat betaal jij per gram?

55 antwoorden
21 weergaven
18-5-2026
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#1
50 euro 12 gr.

100 euro 25 gr.

Dat is de prijs die ik altijd betaal
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
stop maar eens 3 gram isolater in je cake dan weet je nog niet eens zeker of je die cake op krijgt :P
d
doopieLid
01-01-2024, 00:00
#3
mestal gewoon bij de coffee shop of eigen teelt

prijs is niet te zeggen omdat dit per soort verschild
B
BlowerLid
01-01-2024, 00:00
#4
Waar halen jullie je wiet, en wat betalen jullie per gram?

Groeten,,

Blower :stoned:
C
ChandisLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik haal het bij de coffeeshop, maar gebruik alleen hasj. Ik koop dan voor tien euro hasj, maar hoeveel gram het is weet ik niet. Ik denk dat je er stuk of 4/5/6 jointjes mee draait.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#6
als het zelfkweek is 2 of 3e de gram, gewone wiet uit Gent, 4 of 5€, maar soms komt mijn wiet van checkpoint - terneuzen (ik woon in belgië) en dan betaal je er toch wel 6.5€ of meer voor
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#7
soms is ut nog wel duurde howr!:P 7,50!
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#8
eigen teelt is altijd verschillend
in de shop van €5.00 tot €6.50 bij ons dan :P!
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#9
jack herrer ? dies toh maar €6.50 nu en haagse bluf toh ook ? :confused: :grin:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#10
mja, maar ze hebben soms super haze( zo heette dat geloof ik) en die is 7,50 geweest... k d8 dat ie nu wel goedkoper is geworden, maar je hebt echt nog wel wiet rond die prijs!:P
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#11
hmm, zou kunneh, moet je nagaan hoe lang k al nie meer in de shop ben geweest :grin: kging zowiezo nie naar binneh maar das een ander verhaal !
maarjah, wiet van €7.50 is mij te duur :P!
s
smokingnickLid
01-01-2024, 00:00
#12
hahaha als je peter niet kent en je koopt van hem kost het je zo 7.50 per gram... egt lelijke wiet, eige kweek en nog verneukt ook :rolleyes:
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#13
doet ie dat egt ? hmm, nja maar dan verkoopt ie dat spul van hem wel aan beginners ofzo, want (niet om stoer te doen ofzo) iemand die vaker smoked ziet wel wat eigen teelt en wat shop is, of eigen teelt moet heel goed zijn toh ? :grin:
s
smokingnickLid
01-01-2024, 00:00
#14
yep. maarja je hebt ook van die mensen die wete dat het spul zuigt maar die het tog kopen om weer door te verkope :rolleyes: maja dan nog 7.50 per gram is moeilijk om winst op te make denk k :openmouth:
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#15
jah lijkt me wel toh ? als mensen weten dat je voor €5.00 de gram best goeie wiet hebt in de shop ga je toh geen eigen teelt voor €7.50 of €10.00 kopeh ?
s
smokingnickLid
01-01-2024, 00:00
#16
nee naja :confused: zulle vastwel stakker zijn
E
EmoLid
01-01-2024, 00:00
#17
denk het bijna wel :grin:
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#18
smokingnick zei:
hahaha als je peter niet kent en je koopt van hem kost het je zo 7.50 per gram... egt lelijke wiet, eige kweek en nog verneukt ook :rolleyes:
Klik om te vergroten...


Dat lul je!?:P Ook iemand die niet smoked zou die troep van peter nooit kopen voor meer dan 1 eurocent per gram???!!!:P En als ik die wiet van peter voor 2 eurocent had gekocht en ik kwam er na het roken pas achter wat voor kuttroep het was, dan zou ik mijn geld weer komen ophalen en die 2 eurocent in me zak stoppen zodat ik in plaats van 7,48 7,50 heb en dan niet een pure joint van 7,48 maar van 7,50 rook :grin:
s
smokingnickLid
01-01-2024, 00:00
#19
hahaha maajra je werd er wel knetter van! alleen het was vies. en later bleek dat er met haarlak overheen gespote was :openmouth:
L
L-MackLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat verschilt oftewel bij groothandelaars 3€/gram of op straat 5€/gram of soms in coffeshop haal ik dikke spul nl. Amnesia 10 €/gram

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."