#1
ik vind het ook stom om weer te gaan blowen als je bent gestopt, maar ohohoh die verleiding
ja vanmorgen ik dus een tikje stoney toney naar het werk!
had ik gewoon zin in! ut was nog een stukkie blow ik dacht ik rook dit topje nog ff en dan kap ik samen met Bob op maandag!!
NIET DUS. En ja ik voel me echt oerstom dus ik begrijp Lot... Niet goed en niet verstandig maar dat is "le stress"
Ik hou het tot nu toe vol om nix te halen, maar ik weet nu al dat ik vanavond de drang niet kan tegenhouwen...
zometeen met m'n hond uitlaten en dan is het dus 5min lopen naar de coffeeshop, weer voor 6 euries aan weed man, ik wou dat ik dicipline had!!!!
Vandaar mijn WWWHHHHHAAAAAAAAAAA ik vind mezelf ook een stom kind!!!
dag hopelijk morgen beterschap 