Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hé, IK begon met blowen op me 15e. Eens in het half jaar een blow avond. Men ouders vonden het ook geen probleem. Maar eens in het half jaar word al snel 1x in de 3 maanden je kent het wel. Op me 18e leerden ik de party's kennen zo nu en dan een pilletje en natuurlijk meer blowen. Op me 21 had ik de pillen en zo wel gezien maar het blowen niet! Mijn ouders gingen verhuizen zou eerst niet mee maar toch maar wel dus je zit al in zo'n kut periode geen vrienden in en dorp. Ik mocht buiten gewoon blowen van ze, ze dachten dat ik het 2 tot 3 x per week deed, vonden ze al veel maar ja. Maar stiekem deed ik het elke avond wachten tot ze naar bed gingen en dan de hond "uitlaten". Ging op mezelf wonen op me 23e en er zat een coffeeshop in me straat. Dat is natuurlijk al fouten boel. 'S'avonds een filmpje kijken met een jointje er bij. Eerst niet na 6e maar al snel word dat uit school. Het sluipt er zo langzaam in. Ik wil er al een tijdje van af maar dan denk je weer het valt wel mee. School gaat goed werk ook kan rond komen maar nu beginnen de kwaltjes te komen, nergens zin in, onrustig enz. Ben het nu echt zat!!!!!!! Ik stop nu!!!!!!! Maar ja dat zeg je dan elke avond. Maar nu wil ik het echt vol houden. Dus ik ga ervoor!!!!!!!!!!!! Grz Beejee"