Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"kijk hier: http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=7 heeft mij ook geholpen ik gebruik trouwens geen kommetje, ik heb een 0.5 L flesje met een gat waar ik een buisje van een pen heb gedaan."
"Waar, Wanneer, waarom, welke omstandigheden, met wie waarop school, in de pauze wanneerpaar maanden geleden waaromgewoon uitproberen welke omstandighedenweinig tijd, begin van schooldag wiemet een vriend die al een keer geblowd had en een stickie had geregeld via een vriend. ik rookte voor de eerste keer dus ik hoeste. en toen roken we uit onze smoel"
"Ik ga met de zomer naar spanje(met vliegtuig) dus ik neem zeker geen wiet mee ik wil zoiets niet riskeren"
"kauwgom. gaat het zo weg bij mij."
"Is dit een harddrug? daar blijf ik nl. vanaf"
"nee niet echt stoned wel heel erg lacherig"
"ja dat bedoelik inderdaad sorry voor onduidelijkheid"
"xtaz zei: Off topic.. Hoe maak je eigenlijk GIF afbeeldingen? Met welk programma? Ik zou graag deze foto's in een GIF bestand zetten. Klik om te vergroten... zoek op google naar een converter en dat is wel genoeg."
"Als je in de kast gaat zitten moet je er ook weer uit..."
"Ik heb van iemand gehoord dat wiet een soort van houdbaarheids datum heeft. is dit waar of is dit onzin?"