Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat zijn is je gekste ervaring ooit met wiet?

Wat zijn is je gekste ervaring ooit met wiet?

51 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#1
In the realms of KNETTERheid...

:mrgreen:
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#2
Een logische conclusie :wave: :mrgreen:
c
cordeliaLid
01-01-2024, 00:00
#3
jah haha stom dat ik het wel deed :confused:
weet niet waar ik op dat moment was met me gedachten
:stoned:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Superchrystal?

Daar komt in ieder geval een walm of. Phoe. Niet te zuinig.



Pas een maffe ervaring:
Ik haalde mijn mp3 speler uit mijn broekzak, en daar zitten normaal altijd mijn oordopjes rond gebonden, nu dus ook. Maar als je die eraf trekt, in plaats van rolt, krijg je een knoopzootje.
En een knoopzootje het was.
Ik voelde mijn vinger door die draden gaan, best snel, en alles netjes uit de knoop halen, in het donker, zonder dat ik er enige controle over leek te hebben. Ik voelde wel mijn handen, maar deed niet echt iets met mijn vingers, had geen idee hoe de knopen zaten, dacht dat het 4-6 draden waren ofzo. écht weird :mrgreen:

Gelijk tegen mijn maat verteld. Die moest er ook wle om lachen. Het was dan ook super raar om mee te maken.
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn lekkerste ervaring is eerst 2 bier drinken en dan een joint en daarna een paar glazen whiskey of bier :beer:
M
MartijnnnLid
01-01-2024, 00:00
#6
azgaza zei:
Wat nou écht vreemd is aan stoned zijn:
hm.. tijdsprongen van 1 uur naar half 5, waarin ik werkelijk geen flauw idee had waar die 3.5 uur waren gebleven, en het gebeurde ook altijd tegelijk met andere stonende mensen die zich dan ook opeens besefden dat het half 5 was. Ook wel eenes van 2 uur naar 4 uur.. Ik heb dit al weer een tijdje niet gehad maar heb het wel een paar keer gehad in het verleden.

Lachkicks kunnen wel echt fantstisch zijn; zoals niet meer bij komen om bepaalde reclames, zoals een bombastische tegelreclame, of family guy.. ik kan ook uren lachkicks hebben op voorbijgangers op de straat, dan wordt het extra benadrukt hoe raar alles wel niet eigenlijk is, en hoe ontzettend grappig alles ook is. Zoals gezichten. Of mensen in het algemeen. Mensen zijn echt hilarisch. Ik lach nuchter al om mensen, maar dan is het net iets eerder 'he dat is raar' dan 'HAHAHAHAHAHAHAHAHAH'.
Wel een van de leukste dingen aan wiet.

Ik lees hier iets over audiohallucinaties; dat heb ik ook wel eens als ik het heel stoned ben, en probeer te slapen ofzo. Ook wel met ogen dicht wat patronen als ik gewoon stoned ben. Hoewel.. die heb ik eigenlijk nu altijd wel. Ze zitten er gewoon 24 uur per dag sinds een jaar. Maar ik vind ze wel mooi, dus het maakt niet uit. Ik denk dat ze me vroeger gewono nooit zo veel opvielen ofzo.
Klik om te vergroten...

Haha, had het zelf niet beter kunnen verwoorden dude. :wink:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Dudette :wink:
c
cordeliaLid
01-01-2024, 00:00
#8
ZI09 zei:
Superchrystal?

Daar komt in ieder geval een walm of. Phoe. Niet te zuinig.


neej chrystal mountain uit utrecht goeie wiet voor die 3 hijsen die ik genomen had :smoke:
Klik om te vergroten...
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Vet vind ik ook altijd als je wat gedronken hebt en je gaat blowen en na de 1ste 2 a 3 trekjes voel je je ineens behoorlijk stoned :stoned: :hearteyes:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Purple haze zei:
Vet vind ik ook altijd als je wat gedronken hebt en je gaat blowen en na de 1ste 2 a 3 trekjes voel je je ineens behoorlijk stoned :stoned: :hearteyes:
Klik om te vergroten...
Klopt.

Dan pas besef je eigenlijk hoe veel effect weinig drank heeft. Je merkt het zonder te smoken niet of nauwelijks na 3-5 bier, maar steek erna maar eens een mooie groene piraat aan.

:sunglasses: Leuke veraringen.

Op die ene keer na, toen ik eigenlijk al wat aangeschoten was. Hehe, achteraf wel leuk hoor, zeker wel. Maar ik voelde me toen omdat het nog maar de vierde keer was dat ik blowde, en ook nog ijskoud was (ja, we gingen om 3 uur 's nachts maar even in de zee zwemmen met 2 meiden :rolleyes: ) en alles ineens vanaf schuinboven in streepjes bewoog. ofzo.
Geen idee. Wel apart, en binnenkort zeker nog eens doen.
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#11
hehe :P
f
frapannnLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hello,
Ik weet niet of dit al tersprake gekomen is in het forum maar ik had al een paar paginas afgezocht en kon dit onderwerp niet terugvinden dus...
Wat zijn jullie zotste ervaringen zoal??

Van ik was het op school nog, op internaat 's avonds dat we een waterpijp hadden gemaakt en in een leegstaande kamer(mijn oude kamer waarvan ik de sleutel niet teruggegeven had) ons echt totally stoned hadden gesmoord.

Na een tijdje gingen we op mijn vriend(wim) zijn kamer zitten en kreeg ik oppeens de beste lachkick dat ik ooit heb gehad, iedereen schoot dan natuurlijk in de lach en we geraakten er niet meer uit.

We zaten dus met 6 op één kamer(je mag maar met 2), het was al bedtijd(na 22u.), en we zaten vast in een lachkick.
En toen de opvoeders plots binnenkwamen deden we zo serieus mogelijk, met succes of toch ongeveer.

Toen stuurden ze ons gewoon terug naar onze kamer zonder meer.
Ze hadden dus gwn niks door(of hadden geen goesting om na 23u. intussen nog straf uit te delen).

Met onze knalrode ogen en slappe armen en benen gingen we elk naar onze kamer en gingen slapen, we hebben er nooit nog iets van gehoord i.v.m. straf lol.

:stoned:
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#13
In de McDonalds denk ik.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Op school. Achterin de klas, met z'n tweeën stoned. Echt lachen, maar sommige lessen zijn dan niet leuk. Dat is dan moeilijk om je lach in te houden.
r
reggae-weedjunkLid
01-01-2024, 00:00
#15
bij de rijn :stoned: vette lachkicks :grin: opeens kwamen allemaal roeiers langs die keken zo raar! :P
B
Boogie!Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Deranged zei:
In de McDonalds denk ik.
Klik om te vergroten...

jaaaaa

stoned+mcdonalds=altijd leuk
y
yellowmoonLid
01-01-2024, 00:00
#17
rare ervaringen ik heb veel raardere verhalen over wiet blowen

een tijdje geleden ik werkte bij een melkfabriek die in verbouwing was en ik moest helemaal alleen boven werken, het duurde niet lang dat ik zin kreeg in een jointje en ging in een van de melkleidingen in zitten( die zijn 2 meter breed dus kan gewoon erin lopen als ze leeg zijn :mrgreen: voor het geval dat iemand boven zou komen ben ik in de melkleiding gaan zitten blowen, was echt iets aparts

een andere keer laatste dag van de school leraar stuurde mij en nog een vriend naar boven om tafels en zo naar beneden brengen, en die uur was er niemand boven op school gelijk een jointje gefixt met me maat hele tijd in de school geblowd
:grin:
een andere keer wij zaten s nachts in een bushalte te blowen, toen kwam opeens een kerel van de reclameposters en die zei dat hij ook blowde wij beginnen met die kerel te blowen
S
SecooLid
01-01-2024, 00:00
#18
Pfff 3 jaar gelede in 4vmbo..

Joint gerookt in de middagpauze met een paar mense. Halverwege die
joint moest niemand meer, ik die laatste helft in forse teugen opgesuckt. Werd daarna best duizelig en zo licht als een veertje, ook wel beetje misselijk. Die mense zeide dak groen begon te zien. Nja wij terug naar school lope.

Eenmaal binne zeide zelfs mense (die nie wiste dak geblowt had) dak groen zag. Ik gauw naar godsdienst, gelukkig op begane grond :P Als een geschenk uit de hemel ginge we een of andere film kijke over jezus. Dus gordijne dicht en lekker in et donker ging ik dus met me o zo stonede kop op me tas ligge. Et volgende uur maatschappijleer..was weer helemaal beter :mrgreen: super blij etc etc. In de pauze tege iedereen hoi zegge en vet blij doen :grin:

Vond et een fcking rare ervaring en ben et na 3jaar nog steeds nie vergete :hearteyes:
r
reggae-weedjunkLid
01-01-2024, 00:00
#19
je zou maar een lackick krijgen bij een film van Jezus :P
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#20
1) KO vallen in de bus van maastricht naar hasselt (ging er juist op stappen en toen werd het zwart en viel dus gewoon neer op al het volk achter mij, voor de rest de hele tijd happy geweest)

2) Bijna elke middag fixen we wel een jointje ofzo tijdens school (dan mogen we buiten) en dan zitten we gewoon in de les ferm te lachen met mijn stonermaat ^^

3) Geen wiet, maar eerder alcohol, khad een paar blikjes bier gedronken onder de middag, nadien moesten we terug naar school (namiddag) en ik en die stonermaat van mij natuurlijk op de pers (ik volg drukken) en wij vet sloom en ferme lachkicks (raar dat je van alcohol ook ferm moet lachen) en dan constant uren bezig geweest met een klein ding enal en dingen vergeten en constant fout gedrukt ..

4) Verjaardagfeestke bij iemand, hij heeft ne bong en ik had vodka bij. Ik natuurlijk op't idee gekomen die vodka in die bong te gieten en dan mijne wiet derop leggen, natuurlijk de hele tijd trekken en doorgeven, maar raar genoeg vond iedereen de rook veel te dik enzo en vonden ze het niet lekker, ma bon, ik al zo gaar als wat, vond het gewoon te lekker en bleef er maar trekken en weer nieuwe wiet erop, en nadien was iedereen buiten (had dat niet door, was me ferm aan't concentreren op die bong enal :tongueout:) en toen ging ik naar buiten, natuurlijk zag ik alles dubbel en ferme lachkick .. Heb er zelfs nog een filmke van. http://users.skynet.be/fa505477/MOV00007.3gp (openen met quicktime) die ene met oranje t-shirt zen ik dus :rolleyes: (opgepast, vlaamse stemme!!!)

Voor de rest kank me nie veel herinnere

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."