#1
In the realms of KNETTERheid...






azgaza zei:Wat nou écht vreemd is aan stoned zijn:
hm.. tijdsprongen van 1 uur naar half 5, waarin ik werkelijk geen flauw idee had waar die 3.5 uur waren gebleven, en het gebeurde ook altijd tegelijk met andere stonende mensen die zich dan ook opeens besefden dat het half 5 was. Ook wel eenes van 2 uur naar 4 uur.. Ik heb dit al weer een tijdje niet gehad maar heb het wel een paar keer gehad in het verleden.
Lachkicks kunnen wel echt fantstisch zijn; zoals niet meer bij komen om bepaalde reclames, zoals een bombastische tegelreclame, of family guy.. ik kan ook uren lachkicks hebben op voorbijgangers op de straat, dan wordt het extra benadrukt hoe raar alles wel niet eigenlijk is, en hoe ontzettend grappig alles ook is. Zoals gezichten. Of mensen in het algemeen. Mensen zijn echt hilarisch. Ik lach nuchter al om mensen, maar dan is het net iets eerder 'he dat is raar' dan 'HAHAHAHAHAHAHAHAHAH'.
Wel een van de leukste dingen aan wiet.
Ik lees hier iets over audiohallucinaties; dat heb ik ook wel eens als ik het heel stoned ben, en probeer te slapen ofzo. Ook wel met ogen dicht wat patronen als ik gewoon stoned ben. Hoewel.. die heb ik eigenlijk nu altijd wel. Ze zitten er gewoon 24 uur per dag sinds een jaar. Maar ik vind ze wel mooi, dus het maakt niet uit. Ik denk dat ze me vroeger gewono nooit zo veel opvielen ofzo.
ZI09 zei:Superchrystal?
Daar komt in ieder geval een walm of. Phoe. Niet te zuinig.
neej chrystal mountain uit utrecht goeie wiet voor die 3 hijsen die ik genomen had![]()
Klopt.Purple haze zei:Vet vind ik ook altijd als je wat gedronken hebt en je gaat blowen en na de 1ste 2 a 3 trekjes voel je je ineens behoorlijk stoned![]()
![]()
) en alles ineens vanaf schuinboven in streepjes bewoog. ofzo.
vette lachkicks
voor het geval dat iemand boven zou komen ben ik in de melkleiding gaan zitten blowen, was echt iets aparts
super blij etc etc. In de pauze tege iedereen hoi zegge en vet blij doen
(opgepast, vlaamse stemme!!!)"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."