Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat zijn is je gekste ervaring ooit met wiet?

Wat zijn is je gekste ervaring ooit met wiet?

51 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
R
RoyalFluShLid
01-01-2024, 00:00
#1
Osi` zei:
1) KO vallen in de bus van maastricht naar hasselt (ging er juist op stappen en toen werd het zwart en viel dus gewoon neer op al het volk achter mij, voor de rest de hele tijd happy geweest)

4) Verjaardagfeestke bij iemand, hij heeft ne bong en ik had vodka bij. Ik natuurlijk op't idee gekomen die vodka in die bong te gieten en dan mijne wiet derop leggen, natuurlijk de hele tijd trekken en doorgeven, maar raar genoeg vond iedereen de rook veel te dik enzo en vonden ze het niet lekker, ma bon, ik al zo gaar als wat, vond het gewoon te lekker en bleef er maar trekken en weer nieuwe wiet erop, en nadien was iedereen buiten (had dat niet door, was me ferm aan't concentreren op die bong enal :tongueout:) en toen ging ik naar buiten, natuurlijk zag ik alles dubbel en ferme lachkick .. Heb er zelfs nog een filmke van. http://users.skynet.be/fa505477/MOV00007.3gp (openen met quicktime) die ene met oranje t-shirt zen ik dus :rolleyes: (opgepast, vlaamse stemme!!!)

Voor de rest kank me nie veel herinnere
Klik om te vergroten...



Hehe, ik heb da ook eens gehad op de bus maar ik zag alles wit en ik moest echt uitstappen ik kon het nimeer houden, ik was bijna op de grond gevallen. Al een geluk had ik me nog optijd kunnen vasthouden, tzou nogal een afgang zijn :)

@ 4) lachen :)
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#2
RoyalFluSh zei:
Osi` zei:
1) KO vallen in de bus van maastricht naar hasselt (ging er juist op stappen en toen werd het zwart en viel dus gewoon neer op al het volk achter mij, voor de rest de hele tijd happy geweest)

4) Verjaardagfeestke bij iemand, hij heeft ne bong en ik had vodka bij. Ik natuurlijk op't idee gekomen die vodka in die bong te gieten en dan mijne wiet derop leggen, natuurlijk de hele tijd trekken en doorgeven, maar raar genoeg vond iedereen de rook veel te dik enzo en vonden ze het niet lekker, ma bon, ik al zo gaar als wat, vond het gewoon te lekker en bleef er maar trekken en weer nieuwe wiet erop, en nadien was iedereen buiten (had dat niet door, was me ferm aan't concentreren op die bong enal :tongueout:) en toen ging ik naar buiten, natuurlijk zag ik alles dubbel en ferme lachkick .. Heb er zelfs nog een filmke van. http://users.skynet.be/fa505477/MOV00007.3gp (openen met quicktime) die ene met oranje t-shirt zen ik dus :rolleyes: (opgepast, vlaamse stemme!!!)

Voor de rest kank me nie veel herinnere
Klik om te vergroten...



Hehe, ik heb da ook eens gehad op de bus maar ik zag alles wit en ik moest echt uitstappen ik kon het nimeer houden, ik was bijna op de grond gevallen. Al een geluk had ik me nog optijd kunnen vasthouden, tzou nogal een afgang zijn :)

@ 4) lachen :)
Klik om te vergroten...
Bwa, afgang? Echt, khad echt niet het gevoel dat ik me ervoor schaamde of dat het ne afgang was. Als je zoiets krijg, dan heb je totaal geen gedachtte van, kan het die mensen iets schelen? boeit het die mensen wat? Neen ^^
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gisteren nog. Een jointje gerookt thuis, op de bank in slaap gevallen. En toen schoot ik wakker en zag ik alles in het rose in de huiskamer. Was maar ff gelukkig. Maar had ook last van een heftige kater en oververmoeidheid, dus zal vast ook daarmee te maken hebben gehad.
Had ook een keer bij oververmoeidheid na speed, dat ik alles in het rose zag.

Ook na blowen en drinken vol met m´n bakkes tegen een glazen ruit gelopen, dacht dat het een doorgang naar buiten was. Ben verder gelopen of en niks aan de hand was.. :mrgreen: :stoned:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Wodkapijp met veel wiet, good times. Ik met mn ladderzatte en knetter stonede kop die pijp nog leeg gedronken ook :P
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#5
Osi` zei:
(raar dat je van alcohol ook ferm moet lachen)
Klik om te vergroten...
wat is er daar raar aan?

van alcohol amuseer ik mij zelfs meer dan van wiet, das toch ook normaal :confused:

moet je eens veeel zuipen en smoren dan lach je pas plat als er iets grappig gebeurt
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ja alcohol en weed is helemaal lachen.
Het leuke van weed vind ik ook dat je soms om iemands kop of intonatie van de stem heel erg kan lachen. Terwijl iets misschien niet eens grappig bedoeld is.

Afgelopen weekend was een vriendin verontwaardigd omdat een andere vriendin een paar nachtjes met een gozer had gehad en die tijdens het uitgaan bijna geen hoi zei.
En ze zei heel serieus (ook zat en knetterstoned): Hij heeft haar in het bed geneukt en zei niet eens normaal hoi tegen d´r vanavond.

En ik heb zo in een scheur gelegen. Slaat nergens op, maar de zin: hij heeft haar in het bed geneukt... Waha dat kwam er zo lomp uit dat ik er zeker een half uur van heb gelachen. :mrgreen: :smoke:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#7
Lana zei:
Ja alcohol en weed is helemaal lachen.
Het leuke van weed vind ik ook dat je soms om iemands kop of intonatie van de stem heel erg kan lachen. Terwijl iets misschien niet eens grappig bedoeld is.
Klik om te vergroten...
ja :grin:
en als hij iets vertelt en je krijgt er een grappig beeld bij in je hoofd moet je ook soms echt lachen

het leuke aan alcohol en weed is dat je vooral van de alcohol simpel zit en vlug lacht en dat je door de weed langer blijft doorlachen :wink:

dus je lacht door de alcohol en je blijft verder lachen door de weed :)
maar weed is nu gedaan voor mij de fun is er af
B
BacingsPenLid
01-01-2024, 00:00
#8
Hier was al een topic over, wie kan hem even zoeken voor de topicstarter? Ik kan hem zo nit vinden.. Volgens mij was die van MEploantismemoat? of Jeller ofzo?
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
Harder zoeken dan.
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#10
reggae-weedjunk zei:
bij de rijn :stoned: vette lachkicks :grin: opeens kwamen allemaal roeiers langs die keken zo raar! :P
Klik om te vergroten...

de rijn?
lekker chillend daarzo :sunglasses:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#11
SpacingBen zei:
Hier was al een topic over, wie kan hem even zoeken voor de topicstarter? Ik kan hem zo nit vinden.. Volgens mij was die van MEploantismemoat? of Jeller ofzo?
Klik om te vergroten...
Ik heb eens één gemaakt, van wat zijn jullie beste lachkiks.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
Meestal in vrij stonede conversaties, dat je gewoon lachwekkende grappen en situaties verzint, en op 't laatst niet meer bijkomt :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."