#1
hehe :P
vette lachkicks
voor het geval dat iemand boven zou komen ben ik in de melkleiding gaan zitten blowen, was echt iets aparts
super blij etc etc. In de pauze tege iedereen hoi zegge en vet blij doen
(opgepast, vlaamse stemme!!!)Osi` zei:1) KO vallen in de bus van maastricht naar hasselt (ging er juist op stappen en toen werd het zwart en viel dus gewoon neer op al het volk achter mij, voor de rest de hele tijd happy geweest)
4) Verjaardagfeestke bij iemand, hij heeft ne bong en ik had vodka bij. Ik natuurlijk op't idee gekomen die vodka in die bong te gieten en dan mijne wiet derop leggen, natuurlijk de hele tijd trekken en doorgeven, maar raar genoeg vond iedereen de rook veel te dik enzo en vonden ze het niet lekker, ma bon, ik al zo gaar als wat, vond het gewoon te lekker en bleef er maar trekken en weer nieuwe wiet erop, en nadien was iedereen buiten (had dat niet door, was me ferm aan't concentreren op die bong enal) en toen ging ik naar buiten, natuurlijk zag ik alles dubbel en ferme lachkick .. Heb er zelfs nog een filmke van. http://users.skynet.be/fa505477/MOV00007.3gp (openen met quicktime) die ene met oranje t-shirt zen ik dus
(opgepast, vlaamse stemme!!!)
Voor de rest kank me nie veel herinnere
Bwa, afgang? Echt, khad echt niet het gevoel dat ik me ervoor schaamde of dat het ne afgang was. Als je zoiets krijg, dan heb je totaal geen gedachtte van, kan het die mensen iets schelen? boeit het die mensen wat? Neen ^^RoyalFluSh zei:Osi` zei:1) KO vallen in de bus van maastricht naar hasselt (ging er juist op stappen en toen werd het zwart en viel dus gewoon neer op al het volk achter mij, voor de rest de hele tijd happy geweest)
4) Verjaardagfeestke bij iemand, hij heeft ne bong en ik had vodka bij. Ik natuurlijk op't idee gekomen die vodka in die bong te gieten en dan mijne wiet derop leggen, natuurlijk de hele tijd trekken en doorgeven, maar raar genoeg vond iedereen de rook veel te dik enzo en vonden ze het niet lekker, ma bon, ik al zo gaar als wat, vond het gewoon te lekker en bleef er maar trekken en weer nieuwe wiet erop, en nadien was iedereen buiten (had dat niet door, was me ferm aan't concentreren op die bong enal) en toen ging ik naar buiten, natuurlijk zag ik alles dubbel en ferme lachkick .. Heb er zelfs nog een filmke van. http://users.skynet.be/fa505477/MOV00007.3gp (openen met quicktime) die ene met oranje t-shirt zen ik dus
(opgepast, vlaamse stemme!!!)
Voor de rest kank me nie veel herinnere
Hehe, ik heb da ook eens gehad op de bus maar ik zag alles wit en ik moest echt uitstappen ik kon het nimeer houden, ik was bijna op de grond gevallen. Al een geluk had ik me nog optijd kunnen vasthouden, tzou nogal een afgang zijn
@ 4) lachen![]()

wat is er daar raar aan?Osi` zei:(raar dat je van alcohol ook ferm moet lachen)

jaLana zei:Ja alcohol en weed is helemaal lachen.
Het leuke van weed vind ik ook dat je soms om iemands kop of intonatie van de stem heel erg kan lachen. Terwijl iets misschien niet eens grappig bedoeld is.
reggae-weedjunk zei:bij de rijnvette lachkicks
opeens kwamen allemaal roeiers langs die keken zo raar! :P
Ik heb eens één gemaakt, van wat zijn jullie beste lachkiks.SpacingBen zei:Hier was al een topic over, wie kan hem even zoeken voor de topicstarter? Ik kan hem zo nit vinden.. Volgens mij was die van MEploantismemoat? of Jeller ofzo?

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."