Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWat zijn is je gekste ervaring ooit met wiet?

Wat zijn is je gekste ervaring ooit met wiet?

51 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#1
hehe :P
J
JUNK!Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Als je stoned bent en lachkick wilt hebben moet je sowizo hier naar kyken.

http://www.mastermovies.nl

en dan klikken op voice-overs, die van ''Bastie & Adriaan'' zijn echt kapot lachen _O-[/url]
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Gisteren ginge ik en 2 andere maten fietsn naar Maastricht, de 2 vertrokken vanuit hasselt en zouden het kanaal langsfietsen en gingen me verderop in Diepenbeek ontmoeten en dan gingen we samen via het kanaal naar Maastricht, is iets van 20 a 30 km ver en da duurde 3 uur voorda we naar maas ginge en nog eens iets van 3 uur terug, wel met pauzes en eindelijk de wind tegen onze rug, maar ik ben tot aan de grens van maastricht geraakt, toen wassek totaal kapot, mor m'n beloning was ne goei zakske wiet van 12 gram :hearteyes:

en nadien bij verjaardagfeestje goe gesmoked, haha en kakveel pijn in m'n benen

ik ga nooit meer naar maas fietsen zenne, liever gepakt worden op de bus dan me zoveel pijn aandoen
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#4
Osi` zei:
1) KO vallen in de bus van maastricht naar hasselt (ging er juist op stappen en toen werd het zwart en viel dus gewoon neer op al het volk achter mij, voor de rest de hele tijd happy geweest)
Klik om te vergroten...

last van lage bloeddruk ofzo?

mijn raarste ervaring is een tijdje terug toen ik net begon met smoren. en ik heb veel zo'n ervaringen gehad...
ik was altijd zeer snel stoned, na een paar trekjes was ik al wat fiuew en na een dikke joint was het soms zo dat ik auditieve hallucinaties had... ik hoorde muziek in de verte. telkens als ik me er op concentreerde om te horen wat voor muziek ik hoorde, was het weg. maar na een paar minuten kwam het weer teurg, k vond dat echt raar...

heb een half jaartje geleden nog eens zo'n ervaring gehad, maar dat kwam (denkik) door wiet te mengen met MAO-remmers (ik was n tijdje depri) het rare van de auditieve hallucinaties die ik toen hoorde was dat ze niet meer zo snel verdwenen, ze ware ook precies meer in mijn hoofd, dan toen paar jare terug toen de geluiden van ergens kwamen in de verte...
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#5
sjaartrol zei:
Osi` zei:
1) KO vallen in de bus van maastricht naar hasselt (ging er juist op stappen en toen werd het zwart en viel dus gewoon neer op al het volk achter mij, voor de rest de hele tijd happy geweest)
Klik om te vergroten...

last van lage bloeddruk ofzo?

mijn raarste ervaring is een tijdje terug toen ik net begon met smoren. en ik heb veel zo'n ervaringen gehad...
ik was altijd zeer snel stoned, na een paar trekjes was ik al wat fiuew en na een dikke joint was het soms zo dat ik auditieve hallucinaties had... ik hoorde muziek in de verte. telkens als ik me er op concentreerde om te horen wat voor muziek ik hoorde, was het weg. maar na een paar minuten kwam het weer teurg, k vond dat echt raar...

heb een half jaartje geleden nog eens zo'n ervaring gehad, maar dat kwam (denkik) door wiet te mengen met MAO-remmers (ik was n tijdje depri) het rare van de auditieve hallucinaties die ik toen hoorde was dat ze niet meer zo snel verdwenen, ze ware ook precies meer in mijn hoofd, dan toen paar jare terug toen de geluiden van ergens kwamen in de verte...
Klik om te vergroten...
Heb juist hetzelfde voor als met u, auditieve hallucinaties enzovoort, geluid horen in de verte, alsof er een orkest in de verte is die aan't zingen zijn. Dat flauwvallen heb ik altijd als ik een uur of 2 zit rechttestaan zonder al veel te bewegen of als ik niets gegeten heb, maar ik val bijna tot zo goed als nooit flauw hoor. Ben wel altijd de eerste die zit te maffen
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#6
Waldrock '05, met een tulp in een tent. Stug doorsmoken terwijl het blauw stond van de rook :stoned:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
[Deranged]
[Deranged/]
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#8
grote lachkicks etc, te vet toch!

en verder ging k naar de wolken kijken, van die dikke witte wolken.

kzag allemaal schilderijen van zielige weeskinderen enzo en omde 5 seconden zag ik weer wat anders maar bijna de hele tijd van die schilderijen of van die maffe alien hoofden.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Wat nou écht vreemd is aan stoned zijn:
hm.. tijdsprongen van 1 uur naar half 5, waarin ik werkelijk geen flauw idee had waar die 3.5 uur waren gebleven, en het gebeurde ook altijd tegelijk met andere stonende mensen die zich dan ook opeens besefden dat het half 5 was. Ook wel eenes van 2 uur naar 4 uur.. Ik heb dit al weer een tijdje niet gehad maar heb het wel een paar keer gehad in het verleden.

Lachkicks kunnen wel echt fantstisch zijn; zoals niet meer bij komen om bepaalde reclames, zoals een bombastische tegelreclame, of family guy.. ik kan ook uren lachkicks hebben op voorbijgangers op de straat, dan wordt het extra benadrukt hoe raar alles wel niet eigenlijk is, en hoe ontzettend grappig alles ook is. Zoals gezichten. Of mensen in het algemeen. Mensen zijn echt hilarisch. Ik lach nuchter al om mensen, maar dan is het net iets eerder 'he dat is raar' dan 'HAHAHAHAHAHAHAHAHAH'.
Wel een van de leukste dingen aan wiet.

Ik lees hier iets over audiohallucinaties; dat heb ik ook wel eens als ik het heel stoned ben, en probeer te slapen ofzo. Ook wel met ogen dicht wat patronen als ik gewoon stoned ben. Hoewel.. die heb ik eigenlijk nu altijd wel. Ze zitten er gewoon 24 uur per dag sinds een jaar. Maar ik vind ze wel mooi, dus het maakt niet uit. Ik denk dat ze me vroeger gewono nooit zo veel opvielen ofzo.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Freezing zei:
grote lachkicks etc, te vet toch!

en verder ging k naar de wolken kijken, van die dikke witte wolken.

kzag allemaal schilderijen van zielige weeskinderen enzo en omde 5 seconden zag ik weer wat anders maar bijna de hele tijd van die schilderijen of van die maffe alien hoofden.
Klik om te vergroten...

Hihi ja dat kun je inderdaad af en toe hebben ja :grin:
Zo heb ik in m´n wc en douche van die vooroorlogse tegeltjes liggen van de woningstichting, grijs met beige. En die kleuren lopen door elkaar heen. Daar zie je ook allerlei gezichten en jezus-figuren in.
Jaja.. ´t is een heel avontuur om stoned bij mij op de plee te zitten. :smoke:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#11
In het bos, blowden we er een paar en er was een meisje bij die nog nooit geblowd had, dus dit was haar eerste keer.. op een gegeven moment besloten we naar zee te gaan en zij was met de fiets, en ze stond dus voor mij met haar fiets en ik vroeg haar om door te rijden, ze bleef daar zeker een halve minuut staan en toen viel ze gewoon om met fiets en al.. met haar gezicht in de aarde enzo.. na een paar meppen in haar gezicht kwam ze bij.
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Secoo zei:
Ik gauw naar godsdienst, gelukkig op begane grond :P
Klik om te vergroten...
:mrgreen:

Zeldenrust? Vreese?
Van die vent zou je nuchter nog een bad trip krijgen.
En gelukkig was dat ook wederzijds.
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Gekste ervaring was dat ik het gevoel had dat ik in mezelf wegviel. Ik had voordat ik geblowd had wat gedronken.

:beer: + :stoned: = Vette fun :P
s
shivaLid
01-01-2024, 00:00
#14
-juist voor ik ging slapen had ik een dikken gesmoord white widow was het geloof ik na 15min stoned in men bed gelegen te hebben kwam ik wakker omdat ik dacht dat men voeten de lucht in gingen maar was zo niet

-toen ik nog naar school ging smoorde ik iedere middag 1joint nu op een middag in praktijk constant zitten lachen en doen met de stonerds van de klas steld de leraar de vraag waar het wit van men ogen naar toe is ik zeg met men scheve kop ja meneer denk dat het nog op het bankje licht heel de klasplat en ik dubbel plat(leraar is redelijk chill op dat vlak paft ook dus kon er niets op zeggen)
S
SecooLid
01-01-2024, 00:00
#15
ZI09 zei:
Secoo zei:
Ik gauw naar godsdienst, gelukkig op begane grond :P
Klik om te vergroten...
:mrgreen:

Zeldenrust? Vreese?
Klik om te vergroten...

Was idd op et Zeldenrust ja maar nie bij de Vreese. Was zo'n lange vent, weet nie meer hoe die heet :)
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Secoo zei:
ZI09 zei:
Secoo zei:
Ik gauw naar godsdienst, gelukkig op begane grond :P
Klik om te vergroten...
:mrgreen:

Zeldenrust? Vreese?
Klik om te vergroten...

Was idd op et Zeldenrust ja maar nie bij de Vreese. Was zo'n lange vent, weet nie meer hoe die heet :)
Klik om te vergroten...
Van Gaalen.

Dat was geen zak.
Bij hem haalde ik in de 4e alles minstens 1 punt hoger dan bij de Vreese toen ik voor de tweede keer de 4e deed. Terwijl ik toen alles echt wel wat beter wist.
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#17
Héél veel vreemde dingen met wiet meegemaakt.

Wat ik bijvoorbeeld wel vreemd vond is dat ik een keer terwijl ik KNETTER was naar een documantaire over 11 september aan het kijken was.

Ik dacht op een gegeven moment: Toren een, toren twee, allemaal door de plee. Ik vond het eigenlijk wel grappig allemaal... :confused:

Films kijken terwijl je in een goede canabis space zit is ook een aanrader. Mijn naam, Mulholland Drive is daar een zeer goed voorbeeld van. Daar zit alles in om een goede trip te hebben.

Lachkicks krijgen van die goedkope rommel op turkse tv zenders is ook heel erg, nou ja, lachen.
S
ShroomieLid
01-01-2024, 00:00
#18
lachen met SOS Piet, een kookprogramma :grin:

"is de spaghetti te droog? oh nee!"
en dan ik "to the rescue!"
f
frapannnLid
01-01-2024, 00:00
#19
shiva zei:
-juist voor ik ging slapen had ik een dikken gesmoord white widow was het geloof ik na 15min stoned in men bed gelegen te hebben kwam ik wakker omdat ik dacht dat men voeten de lucht in gingen maar was zo niet

Dat heb ik altijd als ik knetter ben en lig...
Maar ik smoor me altijd knetter :stoned:
Klik om te vergroten...
s
shivaLid
01-01-2024, 00:00
#20
dat was de eerste een enige maal dat het voorkwam

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."