Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe fix jij je joint?

Hoe fix jij je joint?

41 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik draai 'm dicht, een dun/strak jointje vind ik minder lekker dan een dikke losse joint
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nahja...ik vouw hem dicht..Ik vouw het de plakrand over de andere kant dvan het vloeitje heen zegmaar, inplaats van dat ik de andere kant van het vloeitje onder de plakrand rol.
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik heb een clipje genaamd 'Cannabis Cup 2000' (in Amsterdam) en daar vouwen ze er een paar.
Het filmpje komt van YouTube dus je zal hem daar ook wel vinden.
Zoniet, post ik hem later wel in Media Dump ofzo, als ik zin heb. :P
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#4
oké dan draai ik hem, vouwen lijkt me veel moeilijker trouwens nog nooit geprobeert

dan kan je hem toch niet lekkr strak rollen fzo? moet je ook altijd iets hebben waar je hem op kunt leggen?
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Saivy zei:
en vouweeeeeeeen :smilingimp:


:smoke:
Klik om te vergroten...

Leugens. :stoned: :P
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
De poll zal het wel uitwijzen. :stoned: :P
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Zou je denken? :mrgreen:
H
HempyLid
01-01-2024, 00:00
#8
blaadjewiettabakfilter, en draaien maar :wink:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#9
:P :mrgreen:
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dit is dus vouwen, neem ik aan?

I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Mja zo zie ik vouwen niet.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#12
Is ook niet mijn opvatting van vouwen. :tongueout:
Ik heb hem wel gewoon vast.
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#13
Wat is het dan wel? :confused:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#14
xtaz zei:
Dit is dus vouwen, neem ik aan?

Klik om te vergroten...

Ten eerste: wie plooit er nu zo z'n joint in mekaar :P

En ten tweede: er is geen tweede :beer:
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#15
Het zijn volgens mij Amerikanen die in Amsterdam dit clipje gemaakt hebben.
Ach, moest ik nog smoren, ik blaas ze zo weg. :rolleyes:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#16
xtaz zei:
Het zijn volgens mij Amerikanen die in Amsterdam dit clipje gemaakt hebben.
Ach, moest ik nog smoren, ik blaas ze zo weg. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Zo een dikke amerikaan blaas je met een Leopard tank nog moeilijk weg man :mrgreen:
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#17
ZI09 zei:
xtaz zei:
Het zijn volgens mij Amerikanen die in Amsterdam dit clipje gemaakt hebben.
Ach, moest ik nog smoren, ik blaas ze zo weg. :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Zo een dikke amerikaan blaas je met een Leopard tank nog moeilijk weg man :mrgreen:
Klik om te vergroten...

lol :grin:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik draai mijn joints nooit. Ik vouw ze meestal dicht...Dit kwam eerst omdat ik gewoon niet kon draaien en vouwen makkelijker gaat. Nu kan ik opzich wel draaien, maar dan kan je minder precies de dikte aangeven. En zeker als je, zoals ik, het liefst een zo dun en strak mogelijke joint rookt, is het met vouwen makkelijker.
Hoe draaien jullie je J?
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#19
dichtdraaie natuurlijk. Kan ze allebei, maakt nie uit voor mij infeite
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik draai ´m dicht. Lekker wat zooi erin, goed verdelen en draaien maar.
:smoke:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."