Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs weed smaakvol?

Is weed smaakvol?

35 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vind wiet niet meer zo lekker. Af en toe smaakt het wel goed, maar is ook maar net afhankelijk welke wiet.

Geef mij maar hasj. In hasj zit vaak meer THC zodat je er meer high van wordt ipv van sloom. Sommige wiet soorten hebben minder thc gehalte en meer cbd waar je erg gaar van wordt. Als ik overdag wiet rook dan ben ik 's avonds gaar en bij hasj is dat niet zo. :stoned:
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#2
mij hoor je ook niet klagen, ik vind het lekker hoor,
hasj en wiet beide :hearteyes:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#3
hasj is veel lekkerder dan weed.. weed vind ik niet zo lekker
vooral de nasmaak van beiden kan irritant zijn zonder drinken bij de hand
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#4
Jeller zei:
hasj is veel lekkerder dan weed.. weed vind ik niet zo lekker
vooral de nasmaak van beiden kan irritant zijn zonder drinken bij de hand
Klik om te vergroten...

ooh ja

PAKKEN appelsap vliegen erdoor
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik vind hasj echt lekker smaken. Wiet vind ik soms wel lekker. Maakt bij mij niet echt uit hoeveel shag ofzoiets erdoor zit...meer of ik er zelf zin in heb.
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het liefst meer hasj/weed in de stick dan tabak...:grin:
H
HolySmokeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Weet je wat pas stinkt? Hondenpoep, dat stinkt.
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#8
HolySmoke zei:
Weet je wat pas stinkt? Hondenpoep, dat stinkt.
Klik om te vergroten...

Of gekookte kip :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik vind wiet persoonlijk erg lekker. Hasj nog lekkerder trouwens.
M
MartijnnnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wiet kan heel erg lekker zijn, de eerste paar hijsen vind ik nooit zo lekker, maar hoe verder de joint op gaat, hoe lekkerder hij wordt. Vooral na 2-3 joints kan het heel lekker zijn. Heb ook wel eens dat ik weed wat minder lekker vind.

Ik rook niet zo heel vaak hasj, maar vind het wel een stuk lekkerder, lekker zoet. Vind het effect nooit zo bijzonder. (Kan zijn dat ik nooit echt goede hasj heb gerookt, ik koop zelf eigenlijk nooit hasj. Ik rook alleen hasj met vrienden, als die toevallig een hasj jointje hebben gedraait. Denk ik meestal al te veel weed heb gerookt om echt lekker high te worden van hasj, of het is gewoon net iets te weinig. Vind het relaxte gevoel, over heel je lichaam, veel lekkerder als een béétje high in je hoofd worden.)
f
flashkopLid
01-01-2024, 00:00
#11
goed wietje van de shop is altyd lekker, smaakt ook zoet :)
maar je mag nooit teveel tabak in een joint doen, verpest echt de smaak.
Ik gebruik zelf altijd een kwartje van een saf...
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Een jaar of wat terug toen ik voor het eerst begon ben ik er een paar keer goed ziek van geweest en had ik ook een hele tijd een hekel aan de smaak. Daar heb ik me overheen gezet en sinds dien vind ik het heerlijk :mrgreen:

Soms heb je wel eens wiet dat een beetje anders smaakt, en ik had een keer van een van m'n eigen planten die ik aan een vriend had gegeven ipv ruimtegebrek, dat het naar zeepsop smaakte :kots:
Maargoed, dat ding heeft ook bijna 1 jaar gestaan voordat er eens wat mini topjes aankwamen. Hij was een keer geknapt en was dus in een soort knotwilg veranderd :rolleyes:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#13
vol.. :grin:
q
qinnLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik vind niet alle wiet lekker...


de 1igste wiet wat ik ECHT lekker vind is Super silver haze...

heerlijk zoet voor op je tong, en een heerlijke relaxste stonedheid wat het met zich mee brengt :grin:

Go Super silver :mrgreen: :stoned:
H
HappydudeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik vroeg me dus het volgende af: vinden jullie de smaak van weed lekker? Want soms vind ik een joint maar ranzig smaken
Klik om te vergroten...

ehhmm WEED of WIET is echt wel lekker !!! mar waarom tabak erin ??? Ik ken niemand die dat lekker vind smaken ... stop maar eens een pluk shag in bek ....

met weed gaat dat betersssssss

maar met een pijp (shabong bijv.) en dan een echte hollandse weed liefst een skunk soort (of daar vaf gestamd zoals de white widow)


dan doet het me denken aan buiten, NATUUR, fruit, groen en space :hearteyes: :mrgreen:
l
lurchLid
01-01-2024, 00:00
#16
nou legt eraan welke wiet je hebt als je goedkope dealershit hebt dan is het meestal ranzig maar een lkkre stadswiet smaakt meestal wel goed...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."