#1
Ik vind wiet niet meer zo lekker. Af en toe smaakt het wel goed, maar is ook maar net afhankelijk welke wiet.
Geef mij maar hasj. In hasj zit vaak meer THC zodat je er meer high van wordt ipv van sloom. Sommige wiet soorten hebben minder thc gehalte en meer cbd waar je erg gaar van wordt. Als ik overdag wiet rook dan ben ik 's avonds gaar en bij hasj is dat niet zo.
Geef mij maar hasj. In hasj zit vaak meer THC zodat je er meer high van wordt ipv van sloom. Sommige wiet soorten hebben minder thc gehalte en meer cbd waar je erg gaar van wordt. Als ik overdag wiet rook dan ben ik 's avonds gaar en bij hasj is dat niet zo.

