Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs weed smaakvol?

Is weed smaakvol?

35 antwoorden
11 weergaven
18-5-2026
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Wiet is heerlijk inderdaad.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo :)


Ik vroeg me dus het volgende af: vinden jullie de smaak van weed lekker? Want soms vind ik een joint maar ranzig smaken :kots:
Zo ja, waarom? Beschrijf wat je proeft en wat je erbij voelt. En waaraan doet de smaak en de geur je denken?

Dank u :smoke:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Soms, heeft het een nare nasmaak. Soms ook niet.

Meestal geen last van.


Roken opzich kan ik ook niet lekker vinden, maargoed, vind het ook niet echt vies.
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja ik vind het echt een lekkere smaak en een lekkere geur.
Alleen hasj vind ik niet zo lekker ruiken. Het scheelt ook welke shag/sigaretten je erin doet.
Joints die gedraaid zijn met zware shag zijn vies. Maar met een lekker Marlborosigaretje daarentegen :)
Of met halfzware anders.
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#5
Weed uit Nederland is in mijn geval alltijd de beste geweest.
Nog nooit 'troep' gekocht ginder, altijd heerlijke geur en (na)smaak! :)

Maar ik hou meer voor hash. :hearteyes:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ik vind weed zeker wel smaakvol. Maar je moet inderdaad wel precies de juiste verhoudingen tussen tabak & wiet hebben. 'T liefst ook zelf gedraait, dan zijn ze op z'n lekkerst :mrgreen:

Hash smaakt wel het fijnste.
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#7
geef mij maar een prut,das pas smaakvol :beer: :beer: :beer: :beer: :P :smilingimp:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vermoed dat dat een synoniem voor vagina is? :P
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#9
MetaalKonijn zei:
Ik vermoed dat dat een synoniem voor vagina is? :P
Klik om te vergroten...
correct :hearteyes: :P :smilingimp: :stoned: :grin:
0
023UserLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hmm, er zijn wel een paar wietjes die me niet smaken..
Maar ik ben echt een :stoned:, dus ik weet meestal wel wat ik haal.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
:mrgreen: :mrgreen: :beer: Okay.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik vind alles lekker... :rolleyes:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Zeg mij ook waarom je het lekker vind, en waaraan doet de smaak je denken? Gebruik je nog iets anders erbij om de smaak te verbetern?
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Het heeft echt een eigen smaak, ik vind gewoon de smaak lekker.. wat vind jij lekker aan pannekoeken oid? Niet uit te leggen.. Net na een kopje koffie is het heel lekker, net als een gewone sigaret :)
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
'lekker?' nee . dat het lekker is om te roken komt puur door de nicotine verslaving die je hebt.

wiet eten in bijvoorbeeld een koekje ofzo is ook niet echt 'lekker' , puur roken door een pijpje ; het effect is lekker maar de smaak niet.

hasj kan opzich wel lekker ruiken maar echt LEKKER is het nou ook weer niet :mrgreen:
f
frapannnLid
01-01-2024, 00:00
#16
De hazesoorten hebben een heel lekkere smaak en high :stoned:
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Wiet ruikt gewoon als wiet en smaakt als wiet, tis gewoon een unieke geur, de geur doet me niet denken dan andere dingen als wiet.

En die smaak als ik aan m'n jointje trek is gewoon goddelijk, heerlijk. Maar naar het einde toe vind ik hem wel ranziger worden, maar dat is ook bij een saf bij me. (teer ..)

De nasmaak vind ik ongelooflijk lekker, als ik iets drink, dan wordt dat vermengd met de smaak van wiet en soms biljft die smaak dus gewoon een heel tijdje in m'n mond hangen, dan sabbel ik met m'n mondje om van die smaak te genieten.
H
HolySmokeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Je hoort me niet klagen over de smaak en geur van wiet. :hearteyes:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik vind wiet niet meer zo lekker. Af en toe smaakt het wel goed, maar is ook maar net afhankelijk welke wiet.

Geef mij maar hasj. In hasj zit vaak meer THC zodat je er meer high van wordt ipv van sloom. Sommige wiet soorten hebben minder thc gehalte en meer cbd waar je erg gaar van wordt. Als ik overdag wiet rook dan ben ik 's avonds gaar en bij hasj is dat niet zo. :stoned:
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#20
mij hoor je ook niet klagen, ik vind het lekker hoor,
hasj en wiet beide :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."