#1
ik geef je volledig gelijk ! 's avonds vind ik het zowiezo al leuker.
TAWL zei:Hallo drugsgenootjes, hebben je het eigenlijk niet, dat als je s'middags blowt het op dat moment wel chill is, maar anderhalf uur later ja eigenlijk alleen maar suf en chagarijnig bent, en dat dat bijna de hele dag aanhoud.
En vaak ook nog een vreedkick er boven op, that's pretty stupid don't you think?
Toch doe ik het regelmatig weer, en vaak basseer ik dat dan op een keertje dat het wel vet bruut was weet je.
barry zei:leg me eens uit hoe die creativiteit in elkaar zit?
ik heb bv als i kstoned ben heus geen zin om te beginnen tekenen hoor
acht zal miss aan mezelf liggen![]()
Psykaholik zei:ik doe zo goed als niks meer als ik ne joint heb gerookt.
daarom rook ik normaal gezien ook alleen maar savonds.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."