Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ja daar kun je niet zoveel aan doen he, Je kunt wel altijd labello opzak hebben de droge lippe zijn niet nodig, maarja de droge mond enz zijn van die klote effecten!"
"Hee, zeg gewoonvol jij was degene toch die volgende keer liever rattengif zou nemen, ennu op het werk! Lijkt me geen goeie zaak jonge ofwel?"
"Ja idd, als je veel neemt en niets eet, komt de man met de hamer wel ja"
"Ik heb ook wel eens dat ik tijdens het hij zijn wel es een beetje begin te trippen laatst was da niet zo prettig toen ik op de motor zat."
"Als je jezelf gonzo noemt, dan moet het kunne. Maarre als ik iets van speed ga verwachten gaat het meestal tegenstrijdig werke"
"Ik nog ff, Tawl heeft het wel als hij coke gebruikt. Daarna is zijn mandje ligt. Dan heeft hij een beetje een KUT gevoel, vooral om de nutteloosheid! Bij speed voelt Tawl zich de volgende dag nog wel het mannetje Groetje moi"
"Je kan het snuiven, maar in pillen zit bindmiddel en dat lost langzaam of niet op, Dus het is niet aan te raden om 3,4 pille weg te snuiven.."
"Wat Caatje zegt, ga daar maar vanuit. Probeer jezelf meer te accepteren dan kun je verder. Ga kijken wat je intresseert. Maar maak je geen zorgen om die paar pilletjes. Dat kan het niet niet zijn. Ik heb zelf ook een depri periode gehad en toen gaf ik paddo's de schuld, Maar dat is niet zo. 225 mg is dat trouwens niet erg veel??"
"Hallo, pas wel op, eigenlijk mag het niet en je voelt er idd minder van. Maar als je eerst meteen 2 pilletjes dropt en ruim een uurtje daarna een jointje rookt gaat u hem wel voelen. Volgende ochtend lekker uitslapen en lekker eten. En er is niets aan de hand. Groetjes Tawl ps Pas wel op!"
"Volgens mij is speed net zo erg hoor en kun je ook daarvan in combi met ad serotine syndroom krijgen."