Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIs het niet alleen de herinnering??

Is het niet alleen de herinnering??

20 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
T
TAWLLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo drugsgenootjes, hebben je het eigenlijk niet, dat als je s'middags blowt het op dat moment wel chill is, maar anderhalf uur later ja eigenlijk alleen maar suf en chagarijnig bent, en dat dat bijna de hele dag aanhoud.
En vaak ook nog een vreedkick er boven op, that's pretty stupid don't you think?
Toch doe ik het regelmatig weer, en vaak basseer ik dat dan op een keertje dat het wel vet bruut was weet je.
4
4C1DLid
01-01-2024, 00:00
#2
ik geef je volledig gelijk ! 's avonds vind ik het zowiezo al leuker.
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#3
dat is ook de reden dat ik alleen 's avonds smoke, anders ben je de hele dag duf
T
TAWLLid
01-01-2024, 00:00
#4
execuse, het is natuurlijk gelul dat je zegt dat je para wordt als je niet stoned bent in de les, dan blow je naar mijn mening al teveel in de zin van gewoonte, op denduur wen je er idd gewoon aan, maar je kunt me niet vertellen dat je erop die manier nog iets van creativiteit uit kunt halen!!!
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
^ja juist dingen zoals tekenen,fantasie,verbanden leggen,muziek andere horen zeker beter muziek maken e.d
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#6
chagrijnig wordt ik niet maar heb het soms wel dat ik de rest van de dag para ben
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#7
mja ik word idd ook nooit sjagrijnig maar ben het wel gewend de hele dag gaar zijn alsk nu op school ben en kheb die dag nog niet geblowt dan word ik pas para
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#8
creativiteit?
hoe haal je creativiteit uit je weed/hasj?
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Mijn favoriete creativiteit is toch wel knetterstoned in de shop met m'n beste vriend allemaal manieren bedenken om geld te verdienen. Echt te geniale plannen bedacht die er toch nooit van komen.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#10
TAWL zei:
Hallo drugsgenootjes, hebben je het eigenlijk niet, dat als je s'middags blowt het op dat moment wel chill is, maar anderhalf uur later ja eigenlijk alleen maar suf en chagarijnig bent, en dat dat bijna de hele dag aanhoud.
En vaak ook nog een vreedkick er boven op, that's pretty stupid don't you think?
Toch doe ik het regelmatig weer, en vaak basseer ik dat dan op een keertje dat het wel vet bruut was weet je.
Klik om te vergroten...

Moet je doorblowen. Dus als het uitgewerkt is weer een joint. Maarja...of dat nou aan te raden is :tongueout: Dan blijf je een hele avond smoken.
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik vind het daarom ook niet relax om overdag te blowen. Alleen 's avonds eigenlijk anders ben je zo gaar. Ik rook alleen hasj want van wiet word ik helemaal gaar.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
TAWL je hebt helemaal gelijk, door veel te gebruiken verlies je idd alle creativiteit die je uit hasj/wiet kunt halen.
en als er een drug is waar je creatief van kunt worden dan is het THC wel.

alleen smoken als je leuke dingen gaat doen , of gewoon stoppen. :wink:
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ja, dit is het moment om te minderen :P .
Ik ken dat gevoel wel, je rookt dan nog een joint en je zit dan lam op de bank totdat je niet meer zo stoned ben.
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#14
leg me eens uit hoe die creativiteit in elkaar zit?
ik heb bv als i kstoned ben heus geen zin om te beginnen tekenen hoor
acht zal miss aan mezelf liggen :)
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#15
mja als ik stoned ben kan ik bijvoorbeeld bij tekenen wel iets bedenken wat me als ik nuchter ben nooit lukt kheb nuchter geen fantasie meer
z
zommesLid
01-01-2024, 00:00
#16
barry zei:
leg me eens uit hoe die creativiteit in elkaar zit?
ik heb bv als i kstoned ben heus geen zin om te beginnen tekenen hoor
acht zal miss aan mezelf liggen :)
Klik om te vergroten...

Dan doe je iets niet goed, dat vond ik toch wel zo'n beetje het allermooiste aan blowen, om daarna te gaan tekenen of muziek te maken.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#17
idd, maar dan mag je toch niet te stoned zijn hoor.. sommige dingen die ik of mijn maten retestoned hebben gemaakt klonken de dag erna echt slecht :tongueout:
P
PsykaholikLid
01-01-2024, 00:00
#18
ik doe zo goed als niks meer als ik ne joint heb gerookt.
daarom rook ik normaal gezien ook alleen maar savonds.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#19
mja muziek maken als je stoned bent is wel leuk, maar na een tijdje, als het wat minder begint te worden begint het wel tegen te steken
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#20
Psykaholik zei:
ik doe zo goed als niks meer als ik ne joint heb gerookt.
daarom rook ik normaal gezien ook alleen maar savonds.
Klik om te vergroten...
:grin:

kga trouwens wel akkoord met de topicstarter

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."