Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAngstaanvallen

Angstaanvallen

41 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
s
sjaaktrekhaakLid
01-01-2024, 00:00
#1
Heb het behoorlijk ernstig gehad een aantal keren. Tot achtervolgingswanen aan toe.

Reden dat ik gestopt ben met blowen en leukere drugs ontdekt heb.
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#2
nooit last van gehad
m
magikLid
01-01-2024, 00:00
#3
MetaalKonijn zei:
Me~plantu~isme~moat zei:
histerische misvormde gameboygeluiden.
Klik om te vergroten...

Haha, dúde.

Ik hoor zelf af en toe heel zacht muziek, en ook nummers die ik herken, terwijl er helemaal geen muziek afgespeeld wordt. Dan besef je dat je jezelf loopt te fokken, insane zooi :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ik hoor ook vaak muziek als ik lig te blowen op mijn kamer, terwijl er helemaal geen muziek is. Raar, maar wel aangenaam.
d
davinhoLid
01-01-2024, 00:00
#4
"I got this feeling in my head" :sunglasses:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dat heb ik echt nog nooit gehad, paranoia/angst op wiet.
Sterker nog; als ik bang ben en ik rook een joint gaat het zelfs weg.
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#6
zelf nooit last van gehad, maar een vriend van me heeft er wel soms last van :confused:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heb ik wel eens gehad ja.. echt een eng gevoel en helemaal in paniek raken enzo.. echt over vanalles zitten piekeren, misselijk worden en het heel warm krijgen enzo.
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja, ik heb soms ook wel is zo van die angstaanvallen, als ik school zit tijdens mijn stoney tijd, of als ik thuis en iedereen thuis is, maar voor de rest niet echt :P .

Maar het fenomeen muziek horen terwijl er helemaal geen muziek is ken ik maar al te goed :beer:
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#9
Dit heb ik ook al wel eens meegemaakt , best grappig achteraf .
s
shihuandgiLid
01-01-2024, 00:00
#10
vandaag naar maastricht afgereisd, kameraad van me was onder invloed van paddo's en ik had een puur jointje gedraaid, en gerookt,

en het was dan nog eens carnaval, al die gekke mensen al in hun kleurrijke kleding(lijkt me wel tof voor mijn kameraad zijn trip, wat ie eigenlijk niet had, want hij had twee porties binne :openmouth: en voelde niets buite beetje felle kleuren, op hawaiiaanse paddo's)


en ineens kreeg ik het....

er achtervolgen mij flikken, ik kei angstig gereageerd, men kameraad kreeg al schrik van mijn houding, en ik wilde wegrennen,

en al eerder 2 levenloze junkies gezien ( je kon gwn in zijn ogen kijken en niets voelen, geen liefde, geen verdriet geen haat, leeg, zijn ogen waren helemaal leeg, levenloos) en ik zweerde als ik later als zo'n junkie zou rondlopen datk liever dood zou zijn, achja...da's andere zaak


maar het was eng om ineens te denken dat ze u achtervolgen :flushed:
F
FreezingLid
01-01-2024, 00:00
#11
ach met carnaval in maastricht heeft geen juut gezeikt op ons dat we aant blowen waren in het openbaar..
s
st anLid
01-01-2024, 00:00
#12
had ik vroeger wel eens, dat ik dacht dat er iemand achter me stond, of dat er in hoekjes en achter deuren mensen me opwachtte. En hoe meer je je best doet het gevoel te verdringen en te rationaliseren, hoe erger het wordt. Het gaat wel over als je in gezelschap van mensen bent.

Het heeft z'n charmes wel moet ik toegeven. ^_^
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik word soms paranoia als ik veel geblowd heb. Maar dat is maar even en dan is het weer weg, niet echt angstaanvallen.
n
needlefreakLid
01-01-2024, 00:00
#14
Lang geleden heb ik nog een periode gehad dat ik 'gek' werd van wiet. Echt angstig, paniekerig, willen vluchten, etc. Was wel de periode na m'n LSD bad trip. 'k Heb het echt moeten overwinnen. Beginnen met een paar trekjes. Dikwijls nog slecht gegaan maar 'k ben blijven roken omdat ik wist dat het allemaal in je hoofd zit. En ik wou weer relax zijn van wiet zoals ervoor. Nu heb ik er nooit geen last meer van.
T
TasteLid
01-01-2024, 00:00
#15
Is soms wel normaal denkik angstaanvallen. Vooral als je niet zo gewoon bent van te smoren.

Ik zat vroeger eens te smoren met mn maten in een oude schuur. Er stonden een paar muren en 1 trap. Ik zat boven op die trap en ineens liep ik er snel af omdak ik d8,bang was dat hij ging inzakken :P
v
vlaeminkLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ook ooit is voorgehad, wel al 2 jaar terug.

Het is eig wel grappig, we speelden stoned een stom spelletje vn 'om het langste zwijgen', uiteraard mislukte dit compleet en iedereen barste altijd in lachen uit. Dan ging ik iets verder pissen en op een bepaald moment hoorde ik dus echt niemand meer van mijn vrienden.
Ik dacht dat ze werden aangesproken door agenten en begon het op een lopen te zetten. Maar echt te lopen gelijk een gek om maar 'niet gepakt te worden'.


Uiteindelijk zette ik mij ergens neer op een terras van aan cafe en kwamen mijn vrienden mij tegemoet, blijkbaar lukte het 'omter langst stil zijn spelletje' voor één keer goed.

Ik was dus echt paranoia.
Wel nooit meer daarna meegemaakt, maar is we lerg grappig vind ik :)
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#17
ik wordt tegenwoordig altijd para als ik alleen blow
echt raar, begin ik gefluister in de gang te horen, schimmen buiten te zien

heb 1 keer gehad dat ik para werd met een maat van me erbij, dacht voortdurend datie m'n weed wou pikke en dat hij mensen had opgebeld om achter de hoek van de straat mijn weed te pikken.
en nog eens een keertje dat ik mensen hoorden die er niet waren
s
st anLid
01-01-2024, 00:00
#18
das wel fucked up
L
Lid 3601Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik word er ook best paranoïde van als ik het alleen doe. Tijdens de zomer, toen ik alleen thuis was, smoorde ik altijd op mijn dak en elke avond weer was ik ervan overtuigd dat er inbrekers in de tuin zaten.
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#20
barry zei:
ik wordt tegenwoordig altijd para als ik alleen blow
echt raar, begin ik gefluister in de gang te horen, schimmen buiten te zien

heb 1 keer gehad dat ik para werd met een maat van me erbij, dacht voortdurend datie m'n weed wou pikke en dat hij mensen had opgebeld om achter de hoek van de straat mijn weed te pikken.
en nog eens een keertje dat ik mensen hoorden die er niet waren
Klik om te vergroten...
Een goed moment om even te kappen met blowen als je het mij vraagt :wink:
Ik zou het wel weten als ik er stemmen van zou horen en schimmen van zou zien :P
Hoop niet voor je dat je (onbewust) een beetje aangelegd bent voor schizofrenie.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."