Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsin Eindhoven wiet halen als je 15 bent?

in Eindhoven wiet halen als je 15 bent?

90 antwoorden
24 weergaven
18-5-2026
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#1
raging_bull zei:
omg omg omg," het had net zo goed mijn dochter kunnen zijn"

Wat doe je hier dan man?

Ik ben niet echt het type wat mensen (in dit geval meisjes) gaat aansporen om te blowen. Ik ben wel de persoon die het wel vet zou vinden als m'n meisje zou blowen. Want in mijn visie is er niets beters dan samen met je meisje een blow roken.

En daarop geef ik gewoon het advies van ga ze geen wiet voeren, maar hasj want dat komt een heel stuk zachter uit de hoek.
Klik om te vergroten...
Lezen!, analfabeet! En hasj zachter uit de hoek? hahaha, jij hebt nog veel te leren...
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jadi zei:
raging_bull zei:
omg omg omg," het had net zo goed mijn dochter kunnen zijn"

Wat doe je hier dan man?

Ik ben niet echt het type wat mensen (in dit geval meisjes) gaat aansporen om te blowen. Ik ben wel de persoon die het wel vet zou vinden als m'n meisje zou blowen. Want in mijn visie is er niets beters dan samen met je meisje een blow roken.

En daarop geef ik gewoon het advies van ga ze geen wiet voeren, maar hasj want dat komt een heel stuk zachter uit de hoek.
Klik om te vergroten...
Lezen!, analfabeet! En hasj zachter uit de hoek? hahaha, jij hebt nog veel te leren...
Klik om te vergroten...

Dat geld alleen voor lage-kwaliteit hasj ja
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kan wel wezen, maar hasj doet op geen enkele manier onder voor wiet.
e
essiej666Lid
01-01-2024, 00:00
#4
ff he ten eerste
ze zijn 15 :openmouth: ze mogen niej eens op deze site
(oke ik ben geen heilige hoor maar tog niet voor niets
16 jaar en ouder)
over jullie probleem ga naar en dealer
hoe je die vindt? je hebt vast wel vriendjes die ook
blowen, vraag het hun
maar oke ik vindt hun
idee om een keer te gaan blowen
niet gek, ik bedoel ze zijn er nou wel oud genoeg voor
ik was zelf 13 toen ik begon (echt niet trots op)
maar het is de leeftijd :mrgreen:
uitproberen enzo.....
elke puber doet het anders
maar goed
miss verhuizen naar den haag?
daar woon ik naast en ik tel 44 legale shops
13 illegale en ik schat minsten 200 dealers :stoned:

en trouwens het is al 5 dagen geleden
hebben jullie het al gekregen?
S
SnackbekLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja we hebben nu een dealer, betaal daar 3.50 / 4 euro voor 1 gram hasj
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#6
En ik denk dat jij nog heel wat te leren hebt over de verschillen tussen wiet en hasj.

Hasj is veel puurder en er zit minder troep in. Vooral in de goede kwalitijd! Daarnaast smaakt hasj een stuk lekkerder dan wiet.

8 op de 10 wietjes in de shop is opgefokte kweek met bij sommige zelfs chemische troep er op om je nog stonder te maken. Door die combinatie van al die stofjes die je met wiet meer binnen krijgt ga je hard 'trippen'.

Ik krijg van wiet geen rustige en relaxte situatie..
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
raging_bull zei:
En ik denk dat jij nog heel wat te leren hebt over de verschillen tussen wiet en hasj.

Hasj is veel puurder en er zit minder troep in. Vooral in de goede kwalitijd! Daarnaast smaakt hasj een stuk lekkerder dan wiet.

8 op de 10 wietjes in de shop is opgefokte kweek met bij sommige zelfs chemische troep er op om je nog stonder te maken. Door die combinatie van al die stofjes die je met wiet meer binnen krijgt ga je hard 'trippen'.

Ik krijg van wiet geen rustige en relaxte situatie..
Klik om te vergroten...

In slechte kwaliteit hasj zit ontzettend veel groep. Maar góede hasj is puurder ja, en over de smaak ben ik het ook eens.
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Alle LOL op een stokje, dit topic is gewoon categorie "vragen om drugs"en verdiend dus gewoon een ban..... :mrgreen:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
pepito zei:
Alle LOL op een stokje, dit topic is gewoon categorie "vragen om drugs"en verdiend dus gewoon een ban..... :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Hij vraagt geen dealer, alleen hóe hij het moet doen. Dat kan voor zo ver ik weet wel.
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#10
raging_bull zei:
En ik denk dat jij nog heel wat te leren hebt over de verschillen tussen wiet en hasj.
Klik om te vergroten...
:mrgreen:
raging_bull zei:
Hasj is veel puurder en er zit minder troep in. Vooral in de goede kwalitijd! Daarnaast smaakt hasj een stuk lekkerder dan wiet.
Klik om te vergroten...
Owja, laat mij je bron eens zien? En over de smaak denken veel mensen anders.
raging_bull zei:
8 op de 10 wietjes in de shop is opgefokte kweek met bij sommige zelfs chemische troep er op om je nog stonder te maken. Door die combinatie van al die stofjes die je met wiet meer binnen krijgt ga je hard 'trippen'.

Ik krijg van wiet geen rustige en relaxte situatie..
Klik om te vergroten...
Zal wel, en van weed ga je niet trippen, meer "spacen" (weer een lesje)
S
SnackbekLid
01-01-2024, 00:00
#11
pepito zei:
Alle LOL op een stokje, dit topic is gewoon categorie "vragen om drugs"en verdiend dus gewoon een ban..... :mrgreen:
Klik om te vergroten...

stel je niet zo aan zeg staat er ergens mag ik een dealer dan ? :confused:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#12
raging_bull zei:
En ik denk dat jij nog heel wat te leren hebt over de verschillen tussen wiet en hasj.

Hasj is veel puurder en er zit minder troep in. Vooral in de goede kwalitijd! Daarnaast smaakt hasj een stuk lekkerder dan wiet.

8 op de 10 wietjes in de shop is opgefokte kweek met bij sommige zelfs chemische troep er op om je nog stonder te maken. Door die combinatie van al die stofjes die je met wiet meer binnen krijgt ga je hard 'trippen'.

Ik krijg van wiet geen rustige en relaxte situatie..
Klik om te vergroten...

jij bent een sukkel :openmouth:
van weed krijg je wel degelijk relaxte situaties je moet er gewoon niet te veel in doen.
en in weed zit heus niet veel troep hoor. het lijkt me zelfs dat je in hasj veel gemakkelijker troep kunt gooien.
en zoals jadi zegt van weed trip je niet.
ik dacht dat dit forum voor 16 en ouder was :rolleyes:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
barry zei:
raging_bull zei:
En ik denk dat jij nog heel wat te leren hebt over de verschillen tussen wiet en hasj.

Hasj is veel puurder en er zit minder troep in. Vooral in de goede kwalitijd! Daarnaast smaakt hasj een stuk lekkerder dan wiet.

8 op de 10 wietjes in de shop is opgefokte kweek met bij sommige zelfs chemische troep er op om je nog stonder te maken. Door die combinatie van al die stofjes die je met wiet meer binnen krijgt ga je hard 'trippen'.

Ik krijg van wiet geen rustige en relaxte situatie..
Klik om te vergroten...

jij bent een sukkel :openmouth:
van weed krijg je wel degelijk relaxte situaties je moet er gewoon niet te veel in doen.
en in weed zit heus niet veel troep hoor. het lijkt me zelfs dat je in hasj veel gemakkelijker troep kunt gooien.
en zoals jadi zegt van weed trip je niet.
ik dacht dat dit forum voor 16 en ouder was :rolleyes:
Klik om te vergroten...

Klopt; in hasj zít ook vaak meer troep. Wat daar in zit daar wil je niet eens aan denken.
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#14
Jadi zei:
raging_bull zei:
En ik denk dat jij nog heel wat te leren hebt over de verschillen tussen wiet en hasj.
Klik om te vergroten...
:mrgreen:
raging_bull zei:
Hasj is veel puurder en er zit minder troep in. Vooral in de goede kwalitijd! Daarnaast smaakt hasj een stuk lekkerder dan wiet.
Klik om te vergroten...
Owja, laat mij je bron eens zien? En over de smaak denken veel mensen anders.
raging_bull zei:
8 op de 10 wietjes in de shop is opgefokte kweek met bij sommige zelfs chemische troep er op om je nog stonder te maken. Door die combinatie van al die stofjes die je met wiet meer binnen krijgt ga je hard 'trippen'.

Ik krijg van wiet geen rustige en relaxte situatie..
Klik om te vergroten...
Zal wel, en van weed ga je niet trippen, meer "spacen" (weer een lesje)
Klik om te vergroten...

Goed, mijn bron dat hasj sterker is dan wiet is de wijze waarop hasj gemaakt word. Hasj is namelijk fijn zeefsel van wiet dat op elkaar geperst is. Dus of hasj dan sterker (meer thc bevat) is dan wiet, ja logisch dus gezien de wijze waarop het gemaakt word.

Van wiet ga je idd niet trippen, maar het feit blijft dat hasj een anders/relaxter effect geeft dan wiet. Dat jij zweer bij wiet maakt me echt niet uit joh, just tellin the facts.
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wie gaat er nou op z'n 15de al blowen :confused:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#16
Purple haze zei:
Wie gaat er nou op z'n 15de al blowen :confused:
Klik om te vergroten...

Ik begon zelf ook toen ik 15 was..
B
BewildLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ik was ook 15 hoor, ik den kveel van de mensen hier op het forum trouwens :P
D
DobLid
01-01-2024, 00:00
#18
eh ik en mijn maat zijn allebij 15 jaar en we moete nodig wiet hebbe om een keer goed stoned te worden met onze chicks,maarja waar et nou om gaat eiglijk is da wij wiet nodig hebbe kan iemand ons helpe die ook in eindhove woont?
alvast bedankt :P

doei,
Dob en Snackbek
b
bas410Lid
01-01-2024, 00:00
#19
HAHAAHA, loop een coffeeshop binnen, koop wat je nodig hebt en loop de coffeeshop uit.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#20
whahahahahahahahahahahahahaha

*valt van dr stoel*

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."