#1
Aangezien ik nog minderjarig ben, haal ik dit viavia. Oftewel meerderjarige vrienden die naar de shop gaan, en dan iets meepakken.
he
liz zei:meestal koop ik voorgedraaide om dat mijn eige gedraaide er niet bepaald mooj uit zien
). Tenzij een vriend van me weer eens wat plantjes heeft staan. Dan regel ik wat met hem.

SpacingBen zei:owz... hoe gaat dat dan? Want leveren aan coffeeshops is toch illegaal?
Wammus zei:Ikzelf haal geen voorgedraaide (meer). Haal altijd 1 of 2 gram Wiet. Normaal gesproken bij de shop (willy wortel of Easy Going voor de mensen uit Haarlem). Tenzij een vriend van me weer eens wat plantjes heeft staan. Dan regel ik wat met hem.

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."