#1
lol biologische wiet ? wat een onzin



Happydude zei:wat is nu chemisch en wat is bio ??
in bijde zitten drie hoofd voedingstoffen namelijk n, p en k
oftewel N nitrogen stikstof, P phosfor, K kalium
in poep zit die shit ook maar in bepaalde verbindingen .. in de chemische voeding zit het ook in verbinding maar dan als bijv.
hno3 is saltpeterzuur of ook wel nitric acid oftewel 1 waterstof 1 stikstof en 3 zuurstof ... in de poep zou kunnen zitten c6h6n203 .... complexere verbindingen dus die veelal eerst pmgezet moeten worden voor ze voor de plant opneembaar zijn ... is allemaal een natuurllijk proces ..
sjaartrol zei:ge vergeet wel dat in die "poep" (wat een grappig hollands woord) er ook nog heel wat andere essentiele elementen zitten ide je niet vindt in kunstmest, namelijk jood, mangaan, magnesium,.... en zo zijn er nog tientallen...
eh ik hoor juist dat die echt bagger is?Marklar zei:Biologische wiet is meestal minder sterk, omdat er geen/minder sterke troep bij wordt gegooid om de plant meer te laten opbrengen. Of het nou echt gezonder is of een betere high kan ik niet met zekerheid zeggen. Ik vond het wel altijd beter smaken, maar dit kan net zo goed een placebo effect zijn. Ik denk ook dat veel shops gewoon zeggen dat het biologisch is om de prijs wat omhoog te gooien. Hier in Utreg weet ik wel een shop waar ik met zekerheid van kan zeggen dat die biologisch is: De blow boot. Tegenover de gevangenis en verslavings zorg ()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."