Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Weet iemand waar je in Amsterdam (centrum) Goede biologische wiet kan halen? Thanx all!"
"Ja, maar wilde even weten of iemand de gouden tip had"
"Is geen onzin... Heb wel eens biologische wiet gerookt. Op meeste (o.a. White Widow) zitten veel gemicalieen om de wiet zwaarder te maken. Biologische is veel lekkerder"