Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste Joint

Eerste Joint

33 antwoorden
10 weergaven
18-5-2026
E
EierLid
01-01-2024, 00:00
#1
Flauwheid siert je niet echt... :flushed:
B
BUBBLEPUNKLid
01-01-2024, 00:00
#2
Oefening baart kunst!
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
BUBBLEPUNK zei:
Oefening baart kunst!
Klik om te vergroten...

ja idd of verslaving als je te lang oefent... :wink:
N
No troubleLid
01-01-2024, 00:00
#4
Tazzie zei:
Die draaierigheid is mss te verklaren.
Als No trouble niet rookt (cigaretten etc) , dan zal ze bij een 1e joint wellicht de nicotine-rush gevoeld hebben.

Ikzelf merk die nicotine-rush elke keer weer en ervaar het als niet prettig , dus rook ik mijn hash en wiet door een waterpijp , ideaal :hearteyes:
Klik om te vergroten...

aan niet roken zou niet liggen ..

rook Jaren Tigra & Belgam 21
N
No troubleLid
01-01-2024, 00:00
#5
MichaelMayhem zei:
Als je altijd filter sigarreten rookt en je pakt een joint die met shag is gedraait voel je de nicotine zeker wel.
Klik om te vergroten...


"Belgam 21"
M
MichaelMayhemLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als je altijd filter sigarreten rookt en je pakt een joint die met shag is gedraait voel je de nicotine zeker wel.
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#7
Heh, lol.. ik smoke nu al een week of 2 lang elke dag zeker 4 a 6 stuks over de dag verdeeld en heb het al zo ver dat ik niets meer voel van een joint. Gelukkig ga ik zondag voor 4 weken weg en kan ik dan mooi cleanen en dan na de vakantie weer lekker smoken.
B
BengtLid
01-01-2024, 00:00
#8
Je voelt niks meer van een joint?
Waarom blow je dan nog?

Ik zou er inderdaad ff mee kappen.
N
No troubleLid
01-01-2024, 00:00
#9
Zijn Mond is Lam :P


:: Ik zou even stoppen :: Want lijkt me niet gezond als je niets voelt..
S
Shiva1982Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Tazzie zei:
Als No trouble niet rookt (cigaretten etc) , dan zal ze bij een 1e joint wellicht de nicotine-rush gevoeld hebben.
Klik om te vergroten...

Hoe voelt een nicotine-rush?
l
let comeLid
01-01-2024, 00:00
#11
No trouble zei:
Yu

Ik heb gisteren mijn eerste joint gerookt.

Mijn Vraag is ik voelde helemaal niets een beetje draaierig toen ging ik naar
huis. Daar heb ik beetje (eetkick) gegeten en gedronken . Toen voelde ik me helemaal niet goed ik begon super veel te draaien ik wou de heletijd naar voor leunen
Klik om te vergroten...

haha, naar voor leunen... :grin:
dit heb ik nog niet zo lang geleden ook voor gehad, ik was helemaal van de kaart en dacht dat ze mij aant duwen waren of zo
ik zo: "ey manne, wa bezig yo" (op zo'n toontje waarop ik normaal ni praat)
achteraf bleek dat ik het zelf was die naar voor leunde en dat ze me tegenhielden omdat ik anders recht op men bek was gevallen :grin: :grin: :P

OT: ja, dat draaierig worden, het is iets raar, bij mij is het plots gekomen (terwijl ik al een jaar of 2 heel af en toe blowde)
binnenkort een pure proberen, mijn laatste hoop :P
L
LoenatikLid
01-01-2024, 00:00
#12
khad da ook bij men 1ste joints, da ik helemaal niks voelde.
maar da kwam gewoon omdat ik er veeeeeeel te veel tabak in dee en amper wiet. en ik heb nog maar 1keer een lachkick gehad terwijl ik al bijna een jaar blow
N
No troubleLid
01-01-2024, 00:00
#13
Yu

Ik heb gisteren mijn eerste joint gerookt.

Mijn Vraag is ik voelde helemaal niets een beetje draaierig toen ging ik naar
huis. Daar heb ik beetje (eetkick) gegeten en gedronken . Toen voelde ik me helemaal niet goed ik begon super veel te draaien ik wou de heletijd naar voor leunen

Toen heb moeten overgeven dus resultaat was

1. Ik voelde geen zak (high)
2.Werd pas op laatste beetje draaierig en moest over geven

Hoe zou dit precies komen ..
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#14
Het kan voorkomen dat je de eerste paar keren er niet veel effect van hebt, en normaal gezien zou dat wel moeten verbeteren na een tijdje. Gewoon blijven proberen en dan zal het je wel lukken. :stoned:
N
No troubleLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ok,

Bedankt

Zou je het na de derde keer voelen ?

of hangt dat af van persoon tot persoon ?
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#16
Het kan langer duren, hangt af van persoon tot persoon, er zijn mensen die bij hun eerste joint wel veel effect hebben. Het zal je uiteindelijk wel lukken..
N
No troubleLid
01-01-2024, 00:00
#17
Ok

Ik dacht in het begin van is dit het wat ze high noemen

ik snapte er even niks meer van maar het was dus gwn draaierigheid .. :rolleyes:

( En die eetkick Had jij dat ook ? )
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#18
No trouble zei:
( En die eetkick Had jij dat ook ? )
Klik om te vergroten...
Die heeft iedereen wel denk ik :P

Edit; Ik heb er één, nu.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#19
Gewoon draaierigheid is niet "high" zijn. Normaal zouden je armen en benen zwaar moeten aanvoelen, muziek en kleuren worden intenser en mooier, slappe lach, fantasie wordt groter, je ervaart alles anders, enz..

En ja, de "vreetkick" hoort er inderdaad ook bij, heb ik ook genoeg meegemaakt. :stoned:
N
No troubleLid
01-01-2024, 00:00
#20
ok

Want normaal eet ik niet zo vee
l en ik kwam thuis

jezus ik heb volgens mij 2 zakkenchips achter elkaar naar binnen gegooit :grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."