#1
Flauwheid siert je niet echt... ![:flushed:]()
BUBBLEPUNK zei:Oefening baart kunst!
Tazzie zei:Die draaierigheid is mss te verklaren.
Als No trouble niet rookt (cigaretten etc) , dan zal ze bij een 1e joint wellicht de nicotine-rush gevoeld hebben.
Ikzelf merk die nicotine-rush elke keer weer en ervaar het als niet prettig , dus rook ik mijn hash en wiet door een waterpijp , ideaal![]()
MichaelMayhem zei:Als je altijd filter sigarreten rookt en je pakt een joint die met shag is gedraait voel je de nicotine zeker wel.
Tazzie zei:Als No trouble niet rookt (cigaretten etc) , dan zal ze bij een 1e joint wellicht de nicotine-rush gevoeld hebben.
No trouble zei:Yu
Ik heb gisteren mijn eerste joint gerookt.
Mijn Vraag is ik voelde helemaal niets een beetje draaierig toen ging ik naar
huis. Daar heb ik beetje (eetkick) gegeten en gedronken . Toen voelde ik me helemaal niet goed ik begon super veel te draaien ik wou de heletijd naar voor leunen

Die heeft iedereen wel denk ik :PNo trouble zei:( En die eetkick Had jij dat ook ? )

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."