Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"koude caffeine en nicotine"
"ok ff een simpel (denk ik toch) vraagje posten Als ik smoor krijg ik soms lastige koppijn voor een hele dag. Hoe komt dit? Is het omda er teveel of te weinig inzit? hoe kan ik dees vermijden?"
"Bail zei: Gewoon meer tabak bij je wiet Wiet = Verwijde Bloedvaten Tabak = Vernauwde Bloedvaten Klik om te vergroten... ja da kan wel de oplossing zijn, ik doe amper tabak erin merci bail"
"eXeCuze zei: je hebt gewoon kutwiet van een dealer waarschijnlijk ? ik heb hier ook zn dealer die wiet verkoopt krijng altijd koppijn van die wiet en alsk wiet van de shop of van een andere dealer heb hebk nergens last van Klik om te vergroten... kdenk het ni want bij de andere joints van diezelfde wiet had ik het ni. Maar volgens mij is het omdat ik te weinig tabak erin deed, heb daarjuist nog ene gerold met meer tabak en was goed"
"wat mij juist is opgevallen, als ik onderweg (stappend) een joint rook heb ik meestal hoofdpijn. Als ik het stilstaand, zittend doe geen hoofdpijn"
"daar ligt het zeker niet aan"
"radical rat zei: oh en nog even voor de verdediging van loenatik. Klik om te vergroten... { "lightbox_close": "Close", "lightbox_next": "Next", "lightbox_previous": "Previous", "lightbox_error": "The requested content cannot be loaded. Please try again later.", "lightbox_start_slideshow": "Start slideshow", "lightbox_stop_slideshow": "Stop slideshow", "lightbox_full_screen": "Full screen", "lightbox_thumbnails": "Thumbnails", "lightbox_download": "Download", "lightbox_share": "Share", "lightbox_zoom": "Zoom", "lightbox_new_window": "New window", "lightbox_toggle_sidebar": "Toggle sidebar" }"
"man mr het is ni dak ni kan rollen e..."
"VOOR DE DUIDELIJKHEID, IK KAN ROLLEN!!!! het is gewoon da ge in da doosje cones moet steken, dan krijgt da een appelsmaak"
"Joeps iedereen, dit is men eerste bericht hier en al direct een vraag ik ga deze vakantie naar de kust (den haan) en we zijn dan van plan om naar een coffeeshop in nederland te gaan. Mrja er zijn er zoveel... Dus weet iemand een coffeeshop die het dichtstbij de belgische grens is aan de kust?"