Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk stop ermee !

Ik stop ermee !

167 antwoorden
51 weergaven
18-5-2026
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Doodkapje zei:
ook gestopt...MET AARDIG ZIJN :wink:
Klik om te vergroten...

:rolleyes:
s
shedevilLid
01-01-2024, 00:00
#2
net weer mijn eerste jointje gerookt en wat baalde ik ervan.....

En oooh wat was ik blij toen ik wakker werd, ik had het maar gedroomd,hihihi

Groetjes
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#3
Gistere mee naar de shop gereden. Verleiding om nog eens een zakje wiet te kopen was te groot :grin:. Heb een zakje gekocht maar ben van plan om daar wel een hele tijd mee toe te komen ! :)
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Weednator zei:
Heb een zakje gekocht maar ben van plan om daar wel een hele tijd mee toe te komen ! :)
Klik om te vergroten...

Wees toch alsjeblieft even realistisch. :P
e
eliXerLid
01-01-2024, 00:00
#5
MetaalKonijn zei:
Weednator zei:
Heb een zakje gekocht maar ben van plan om daar wel een hele tijd mee toe te komen ! :)
Klik om te vergroten...

Wees toch alsjeblieft even realistisch. :P
Klik om te vergroten...

hahaah ja ofnie :confused: 1 zakje een hele tijd als het een hel grote zak is dan kan het wel maar een zakje
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#6
Wacky zei:
Ik stop ook :)
(met door de weeks elke dag blowen iig)
Klik om te vergroten...

dit klinkt dan weer zo kansloos he.. Mag je 3 keer raden wat het gaat worden.. gestopt of gestopt met door de weeks elke dag blowen :grin:

Als je zelf al twijfelt kun je beter niet stoppen..
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#7
acidboy zei:
mattskovic zei:
Weednator zei:
Dan loopt het weer uit de hand , weet ik zeker. Ik ga nu gewoon een hele poos stoppen en dan terug met gelegenheden blowen. In het weekend stort ik me wel op de drank :)
Klik om te vergroten...

that's the spirit laat die wiet liggen en neem een fles vodka of wath ever :tongueout:
Klik om te vergroten...

Ja en thát's the spirit.. de ene verslaving vervangen voor de andere... en in dit geval voor een schadelijkere denk ik zo.
Klik om te vergroten...

hehe precies mee eens :P als je de ene verslaving opvult met de andere schiet je er niets mee op.

Ik zelf probeer te minderne met x en ga dat opvullen door andere drugs(wiet, sos en alcohol maar wel in kleine mate) en een deel gewoon nuchter :)

Ik kan zeker nog wel lol maken als ik nuchter ben dus ja.
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#8
MetaalKonijn zei:
Weednator zei:
Heb een zakje gekocht maar ben van plan om daar wel een hele tijd mee toe te komen ! :)
Klik om te vergroten...

Wees toch alsjeblieft even realistisch. :P
Klik om te vergroten...

Heb het zakje al 2 dagen en er is nog maar 1 joint uit ...

Toen ik ( na 5 trekjes :grin: ) terug stoned was zei het me niks , ik vond er niet veel meer aan. Ik ga nu om de paar dagen een joint roken en als dit zakje op is stop ik er gewoon weer mee !
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
Als jij het zegt. :smoke: :mrgreen:
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#10
oké misschien ga ik dan tog wel een tijd terug blowen; misschien ook niet :) .

Eerst dit zakje leegblowen en dan zie ik wel ; het is vakantie é !


Ga er nog eentje blowen :stoned:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Count me in too. :smoke:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ahá! Dat verklaart de lust naar wiet. :mrgreen:
D
Dub23Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Stoppen met roken is moeilijker als stoppen met blowen vind ik persoonlijk.

Als ik wiet in huis heb blow ik zowiezo,heb ik niets in huis heb ik geen drang ofzo.

Heb wel 's een half jaar niet geblowed enigste probleem is slapen.

Voor de rest blijf ik blowen zolang ik zin heb,heb niet echt problemen onder vonden tot nu toe.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
ik probeer het nog eens na het weekend. niet meer blowen dagelijks
:cry:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik moet eigenlijk vanwege financiële redenen minderen, maar ik heb er geen zin in. Misschien ga ik de komende dagen alleen ná het avondeten blowen, of maar één per dag in mijn eentje.. of een paar dagen per week niet.. maar ik heb er eigenlijk gewoon géén zin in.. dus dat maakt het dan weer moeilijker. Misschien gewoon.. algemeen minderen dan.
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#16
Binnen de kortste tijd kom je in een andere wereld terecht !

succes .
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#17
En nog een lijntje trekken.
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#18
bij mij was het het omgekeerde
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik heb dus besloten om te stoppen met blowen :) , ivm ouders , gedrag, etc...

Ik blow tijdens de schooldagen niets , alleen woensdag
In blow heel het weekend door 3 - 4 jointen per dag.
Als het vakantie of verlengd weekend is blow ik ook nog eens heel de dag.

Het gaat wel een hele aanpassing worden :) .

Nu heb ik een vraagje , zijn er mensen die tijdens het stoppen met blowen 'nadelen' hebben , ik bedoel bv: niet in slaap geraken ofzoiets.


Groeten
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jep, 't is maar wiet. :mrgreen: :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...34567...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."