Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk stop ermee !

Ik stop ermee !

167 antwoorden
47 weergaven
18-5-2026
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Precies :mrgreen:, vage situaties. :P
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#2
Begrijp het nog altijd niet dat ik mij zo gedraag als ik stoned ben :rolleyes: :mrgreen:


Voel me een heel andere persoon nu ik een weekje niet blow
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#3
Weednator zei:
Voel me een heel andere persoon nu ik een weekje niet blow
Klik om te vergroten...

kan een enorm verschil zijn hé
motivatie, energie en interesses die weer de kop opsteken.. ineens beseffen aan hoeveel verplichtingen je verzaakt hebt en welke berg achterstand je moet inhalen.. gruwelijk gewoon.
het liefst van al zou ik gewoon constant stoned willen zijn. ergens in een veldje liggen met een naakte vrouw die joints in me mond steekt.
opeens wakker worden en beseffen dat je je hele leven vergooid hebt. heerlijk :)

maar euhm ja.. ik stop er ook mee. al 1 dag clean, hoera. vanavond lekker hervallen want het is vrijdag en ieder excuus is goed.
dan me beklagen dat het niet gelukt is en eentje blowen om die slechte gevoelens te vergeten. allways look on the light side of life :wave:
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#4
mij lukt het om maar 1 a 2 keer per maand een jointje te roken, was vroeger 4 maal per week ofzo. ik vond er echt niets moeilijk aan.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je kan veel meer zuipen als je niet blowt, leuke bijkomstigheid. :mrgreen:
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#6
AAAHH ! ben zo stoned als een aap :smoke:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
MetaalKonijn zei:
Je kan veel meer zuipen als je niet blowt, leuke bijkomstigheid. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Of je kan het gewoon tóch doen; en dat is mijn techniek, en dan wordt je duizelig en val je om voor dat je goed dronken of stoned bent. Ik vind het wel een leuke combinatie.


En weednator: toch niet gelukt??
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
azgaza zei:
MetaalKonijn zei:
Je kan veel meer zuipen als je niet blowt, leuke bijkomstigheid. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Of je kan het gewoon tóch doen; en dat is mijn techniek, en dan wordt je duizelig en val je om voor dat je goed dronken of stoned bent. Ik vind het wel een leuke combinatie.
Klik om te vergroten...

Die techniek ben ik een groot beoefenaar van mjae, maar heb schoon genoeg van dat omvallen. Blijf liever staan, en word zeer lam.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
MetaalKonijn zei:
azgaza zei:
MetaalKonijn zei:
Je kan veel meer zuipen als je niet blowt, leuke bijkomstigheid. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Of je kan het gewoon tóch doen; en dat is mijn techniek, en dan wordt je duizelig en val je om voor dat je goed dronken of stoned bent. Ik vind het wel een leuke combinatie.
Klik om te vergroten...

Die techniek ben ik een groot beoefenaar van mjae, maar heb schoon genoeg van dat omvallen. Blijf liever staan, en word zeer lam.
Klik om te vergroten...

Omgevallen lam zijn is ook leuk toch?
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Okay, 't heeft z'n charmes. :wink: :mrgreen:
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#11
azgaza zei:
MetaalKonijn zei:
Je kan veel meer zuipen als je niet blowt, leuke bijkomstigheid. :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Of je kan het gewoon tóch doen; en dat is mijn techniek, en dan wordt je duizelig en val je om voor dat je goed dronken of stoned bent. Ik vind het wel een leuke combinatie.


En weednator: toch niet gelukt??
Klik om te vergroten...


gisteren heb ik nog eens een dagje geblowed , nu stop ik weer een weekje of 2 weken ... we zullen zien :smoke:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#12
Still goin' strong hier. :smoke:
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#13
Doodkapje zei:
ik heb me laten souffleren (iemand steekt de joint met de vuurzijde in zen mond en blaast dan zo de rook naar de filter die je dan moet opzuigen)
Klik om te vergroten...

gewoon een shot bedoel je :P
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#14
Kopstoot ok genaamd :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#15
Weednator zei:
Kopstoot ok genaamd :grin:
Klik om te vergroten...
Kopstoot is bier met wijn? Dit is kinderlijk, gewoon dat ding in je smoel en zuigen :)
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#16
sowieso dat een kopstoot bier + jenever is.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#17
nou wel laat ons maar zeggen dat ik behoorlijke tijd een braaf meisje ben geweest en al mijn drugherinneringen heb van toen ik nog jong en onbezonnen was.... en wij noemden dat een souffléke.
een shot... klinkt of je gaat iets in je arm spuiten. nee dank u. ik prefereer mijn bijnaam.. :grin:
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#18
acidboy zei:
sowieso dat een kopstoot bier + jenever is.
Klik om te vergroten...

Wij noemen het tog een kopstoot wat jullie shot noemen :) .
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#19
Ik stop ook :)
(met door de weeks elke dag blowen iig)
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik heb 6 jaar lang sowieso elke week geblowed (5 - 15 X p week)... Vandaag na drie weken weer is geblowed en ik ging gewoon bad :confused: ... dat heb ik nog nooit gehad van wiet/hasj... Oftewel, met uitzondering van het onderzoek waar ik aan mee doe (xtc-wiet), was dit mn laatste keer blowen... ik heb t gewoon helemaal gehad met t spul!!






ummm, ff een andere avatar fixen :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."