Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk stop ermee !

Ik stop ermee !

167 antwoorden
48 weergaven
18-5-2026
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Weednator zei:
Heb een zakje gekocht maar ben van plan om daar wel een hele tijd mee toe te komen ! :)
Klik om te vergroten...

Wees toch alsjeblieft even realistisch. :P
e
eliXerLid
01-01-2024, 00:00
#2
MetaalKonijn zei:
Weednator zei:
Heb een zakje gekocht maar ben van plan om daar wel een hele tijd mee toe te komen ! :)
Klik om te vergroten...

Wees toch alsjeblieft even realistisch. :P
Klik om te vergroten...

hahaah ja ofnie :confused: 1 zakje een hele tijd als het een hel grote zak is dan kan het wel maar een zakje
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#3
Wacky zei:
Ik stop ook :)
(met door de weeks elke dag blowen iig)
Klik om te vergroten...

dit klinkt dan weer zo kansloos he.. Mag je 3 keer raden wat het gaat worden.. gestopt of gestopt met door de weeks elke dag blowen :grin:

Als je zelf al twijfelt kun je beter niet stoppen..
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#4
acidboy zei:
mattskovic zei:
Weednator zei:
Dan loopt het weer uit de hand , weet ik zeker. Ik ga nu gewoon een hele poos stoppen en dan terug met gelegenheden blowen. In het weekend stort ik me wel op de drank :)
Klik om te vergroten...

that's the spirit laat die wiet liggen en neem een fles vodka of wath ever :tongueout:
Klik om te vergroten...

Ja en thát's the spirit.. de ene verslaving vervangen voor de andere... en in dit geval voor een schadelijkere denk ik zo.
Klik om te vergroten...

hehe precies mee eens :P als je de ene verslaving opvult met de andere schiet je er niets mee op.

Ik zelf probeer te minderne met x en ga dat opvullen door andere drugs(wiet, sos en alcohol maar wel in kleine mate) en een deel gewoon nuchter :)

Ik kan zeker nog wel lol maken als ik nuchter ben dus ja.
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#5
MetaalKonijn zei:
Weednator zei:
Heb een zakje gekocht maar ben van plan om daar wel een hele tijd mee toe te komen ! :)
Klik om te vergroten...

Wees toch alsjeblieft even realistisch. :P
Klik om te vergroten...

Heb het zakje al 2 dagen en er is nog maar 1 joint uit ...

Toen ik ( na 5 trekjes :grin: ) terug stoned was zei het me niks , ik vond er niet veel meer aan. Ik ga nu om de paar dagen een joint roken en als dit zakje op is stop ik er gewoon weer mee !
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Als jij het zegt. :smoke: :mrgreen:
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#7
oké misschien ga ik dan tog wel een tijd terug blowen; misschien ook niet :) .

Eerst dit zakje leegblowen en dan zie ik wel ; het is vakantie é !


Ga er nog eentje blowen :stoned:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
Count me in too. :smoke:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ahá! Dat verklaart de lust naar wiet. :mrgreen:
D
Dub23Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Stoppen met roken is moeilijker als stoppen met blowen vind ik persoonlijk.

Als ik wiet in huis heb blow ik zowiezo,heb ik niets in huis heb ik geen drang ofzo.

Heb wel 's een half jaar niet geblowed enigste probleem is slapen.

Voor de rest blijf ik blowen zolang ik zin heb,heb niet echt problemen onder vonden tot nu toe.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik probeer het nog eens na het weekend. niet meer blowen dagelijks
:cry:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik moet eigenlijk vanwege financiële redenen minderen, maar ik heb er geen zin in. Misschien ga ik de komende dagen alleen ná het avondeten blowen, of maar één per dag in mijn eentje.. of een paar dagen per week niet.. maar ik heb er eigenlijk gewoon géén zin in.. dus dat maakt het dan weer moeilijker. Misschien gewoon.. algemeen minderen dan.
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#13
Als je 'financiele problemen' (zo'n zwaar woord :grin:) hebt dan kun je beter een tijdje stoppen. Als je een tijdje gestopt bent heb je er ook niet zoveel zin meer in (bij mij dan tog), kan je beter dat 'wietgeld' ergens anders in steken tot je weer geld genoeg hebt :grin: .
M
MichaelMayhemLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb joints eigenlijk nooit dagelijks gerookt. Hooguit 3x per week toen ik het net ontdekte.

Mischien heb ik wel gewoon een nicotine verslaving =/
F
Fishhead07Lid
01-01-2024, 00:00
#15
azgaza zei:
Ik moet eigenlijk vanwege financiële redenen minderen, maar ik heb er geen zin in. Misschien ga ik de komende dagen alleen ná het avondeten blowen, of maar één per dag in mijn eentje.. of een paar dagen per week niet.. maar ik heb er eigenlijk gewoon géén zin in.. dus dat maakt het dan weer moeilijker. Misschien gewoon.. algemeen minderen dan.
Klik om te vergroten...

verslaafd noemen ze zoiets volgens mij ? :)
M
MichaelMayhemLid
01-01-2024, 00:00
#16
Ik heb helaas sinds mn eerste echte joint nooit meer normaal kunnen slapen zonder. Terwijl ik vroeger in 5 minuten op elk moment in slaap kon vallen.
Dat was ideaal voor vliegvakanties.

Nu moet ik 500 keer van positie in bed veranderen voordat ik slaap zonder blowen.

Als iemand hier ook last van heeft tijdens het stoppen wil ik heel graag weten hoe je hiermee omgaat en eventueel een oplossing weet.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#17
MichaelMayhem zei:
Ik heb helaas sinds mn eerste echte joint nooit meer normaal kunnen slapen zonder. Terwijl ik vroeger in 5 minuten op elk moment in slaap kon vallen.
Dat was ideaal voor vliegvakanties.

Nu moet ik 500 keer van positie in bed veranderen voordat ik slaap zonder blowen.

Als iemand hier ook last van heeft tijdens het stoppen wil ik heel graag weten hoe je hiermee omgaat en eventueel een oplossing weet.
Klik om te vergroten...
misschien stoppen met elke dag een joint te paffen voor je gaat slapen? Want dat is een typisch kenmerk voor de blower die voordat em gaat slapen eentje opsteekt.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#18
Fishhead07 zei:
azgaza zei:
Ik moet eigenlijk vanwege financiële redenen minderen, maar ik heb er geen zin in. Misschien ga ik de komende dagen alleen ná het avondeten blowen, of maar één per dag in mijn eentje.. of een paar dagen per week niet.. maar ik heb er eigenlijk gewoon géén zin in.. dus dat maakt het dan weer moeilijker. Misschien gewoon.. algemeen minderen dan.
Klik om te vergroten...

verslaafd noemen ze zoiets volgens mij ? :)
Klik om te vergroten...

Ghehe, correct. Het komt me allemaal maar te bekend voor, dus ik ben helemaal gestopt. Of ik probeer helemaal te stoppen. Weekendroken of minderen werkt voor mij niet. Weekenden gaan gauw langer duren dan tot zondag, nouja, je valt snel terug in het dagelijkse ritme. Maargoed, da's mijn ervaring.
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#19
MichaelMayhem zei:
Ik heb helaas sinds mn eerste echte joint nooit meer normaal kunnen slapen zonder. Terwijl ik vroeger in 5 minuten op elk moment in slaap kon vallen.
Dat was ideaal voor vliegvakanties.

Nu moet ik 500 keer van positie in bed veranderen voordat ik slaap zonder blowen.

Als iemand hier ook last van heeft tijdens het stoppen wil ik heel graag weten hoe je hiermee omgaat en eventueel een oplossing weet.
Klik om te vergroten...

Tsjah, de eerste nachten heb ik gewoon niet tot nauwelijks geslapen, ik kan je ook niet echt helpen.
Fysieke uitputting, dus gewoon iets van 5 km hardlopen ofzo, dan douchen, boekje lezen ofzo, dan moet het wel beter lukken denk ik...
Of jezelf dwingen een dag héél vroeg op te staan, gewoon om 7 uur eruit ofzo, dan put je jezelf gewoon uit en kom je vanzelf in een 'normaal' ritme terecht. En zal je dus wel beter gaan slapen.
D
Dub23Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Wat ook helpt is eerst gwn een warme douche nemen,en voor dat je in bed kruipt een mok warme melk drinken.

sex helpt ook trouwens val daarna binnen 2 min in slaap. :rolleyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...9
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."