Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk stop ermee !

Ik stop ermee !

167 antwoorden
50 weergaven
18-5-2026
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#1
MetaalKonijn zei:
Like they give a fuck. :P
Klik om te vergroten...

Whaha zat ik ook aan te denken ja :tongueout:
Stoppen met blowen is de eerste week kut, daarna is het prima te doen vind ik :)
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#2
MetaalKonijn zei:
Like they give a fuck. :P
Klik om te vergroten...


Inderdaad :)

Ik zal me er wel doorheen slaan , het is maar wiet :smoke:
J
JellerLid
01-01-2024, 00:00
#3
ik stop ook weer, de examens komen er aan
f
fs180Lid
01-01-2024, 00:00
#4
blowde bijna elke dag wel, nu paar weekje sniet meer..
ja eigenlijk geen verschil, behalve dat ik later slaap :P en eerder eruit kom
behalve als ik echt vroeg eruit moet, dan ben ik lui :openmouth:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#5
MetaalKonijn zei:
Jep, 't is maar wiet. :mrgreen: :mrgreen:
Klik om te vergroten...
:mrgreen: :mrgreen:
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#6
Toch, ik heb vele mooie momenten meegemaakt met wiet. Kzal m'n vriend missen :sunglasses: .
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Weednator zei:
Toch, ik heb vele mooie momenten meegemaakt met wiet. Kzal m'n vriend missen :sunglasses: .
Klik om te vergroten...

Maak die momenten gewoon net zo mooi zonder de wiet.
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#8
Is toch anders , als je stoned bent lach je je gewoon kreupel met alles :)
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#9
Weednator zei:
Is toch anders , als je stoned bent lach je je gewoon kreupel met alles :)
Klik om te vergroten...

je kan t ook gewoon minderen tot weekend gebruik :)
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#10
Trippelicious zei:
ik ben nu ook een week gestop en ga seffe voor men kamerade die nog geen 18 zijn wiet halen. Ik ga ook hun jointjes rollen.
Maar ik heb totaal geen behoefte om mee te roken. Dan kom ik strx weer zo futloos thuis. Ik vind er gwn nix meer aan.
Ik moet wel toegeve dat de eerste 4 dage zeer zwaar waren, ik kon slecht slapen en in de klas werd ik gek omdat ik niet stoned was.
Maar gelukkig gaat het nu veel beter.
Ben ook gestopt met xtc maar ik ben nog ni zo zeker of da wel voor altijd zal zijn. Waarschijnlijk ga ik dat nog doen maar nimeer 3 à 4 keer in de maand. Het zal eerder 3 à 4 keer in het jaar worde :wink: .
Voor iedereen die gaat stoppe nog veel succes!!!!!!!
Klik om te vergroten...

'3 à 4 keer in de maand' xtc!

Out of your mind? Kan me niet voorstellen dat jij geen snelwegen in je hersenen hebt omgewiseld met die maat van gebruik...

Je weet gewoon dat je jezelf echt naar de hoere helpt als je zo veel gebruikt, ik kan maar niet begrijpen dat mensen zo diep zinken...
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik merk dat ik sinds ik gestopt ben, ik véél minder slaap nodig heb. Na 7 uur slaap sta ik fris en monter op. Vroeger had ik minstens 10u slaap nodig, of ik liep de hele dag te geeuwen. En zelfs als ik 10 uur of meer geslapen had, was ik het eerste uur dat ik wakker was drowzy/ nog half in slaap.

Ik begin meer en meer voordelen te ontdekken.

Maar ja, diep vanbinnen heb ik dat eigenlijk altijd al geweten. Jarenlang meer dan 5 jointen per dag kan gewoon niet zonder dat het je leven op een negatieve manier beïnvloed.

Dit was begonnen als een adempauze voor mijn hersenen, ik wou gewoon een weekje of 2 stoppen omdat ik echt te traag werd.
Maar ik denk dat ik er maar ineens een omzwaai in mijn leven van maak. Smoren : ja. Elke dag : hell no.
T
TrippeliciousLid
01-01-2024, 00:00
#12
raging_bull zei:
Trippelicious zei:
ik ben nu ook een week gestop en ga seffe voor men kamerade die nog geen 18 zijn wiet halen. Ik ga ook hun jointjes rollen.
Maar ik heb totaal geen behoefte om mee te roken. Dan kom ik strx weer zo futloos thuis. Ik vind er gwn nix meer aan.
Ik moet wel toegeve dat de eerste 4 dage zeer zwaar waren, ik kon slecht slapen en in de klas werd ik gek omdat ik niet stoned was.
Maar gelukkig gaat het nu veel beter.
Ben ook gestopt met xtc maar ik ben nog ni zo zeker of da wel voor altijd zal zijn. Waarschijnlijk ga ik dat nog doen maar nimeer 3 à 4 keer in de maand. Het zal eerder 3 à 4 keer in het jaar worde :wink: .
Voor iedereen die gaat stoppe nog veel succes!!!!!!!
Klik om te vergroten...

'3 à 4 keer in de maand' xtc!

Out of your mind? Kan me niet voorstellen dat jij geen snelwegen in je hersenen hebt omgewiseld met die maat van gebruik...

Je weet gewoon dat je jezelf echt naar de hoere helpt als je zo veel gebruikt, ik kan maar niet begrijpen dat mensen zo diep zinken...
Klik om te vergroten...

Ja de laatste 3 maande ongeveer was het zo vaak, daarvoor was et ne keer of 2 per maand, wat inderdaad nog veel te veel is.
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#13
ondertussen 10 dagen gestopt. vrijdag op een feest 1 klein puur jointje (van een klein vloeitje) gerookt. eigenlijk heb ik zelfs nog niet gerookt. ik heb me laten souffleren (iemand steekt de joint met de vuurzijde in zen mond en blaast dan zo de rook naar de filter die je dan moet opzuigen) en man na 5 zulke teugen kwam dat echt aan als een bom. megastoned in een keer :grin:
heb wel nog steeds problemen met eten. blijk geen echte eetlust meer te hebben. maar mensen i'm back alive and kicking in plaats van die patattezak (aardappelzak voor de nederlanders) die geen zak presteert op een dag.
bij deze ben ik het volledig eens met dissonant. nu nog enkel eens op een feestje, want doe ik het een keer bij vrienden of thuis ben ik weer vertrokken....
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#14
Doodkapje zei:
nu nog enkel eens op een feestje, want doe ik het een keer bij vrienden of thuis ben ik weer vertrokken....
Klik om te vergroten...

Als ik op feestjes blow , daar ik daar heel de avond als een pattetezak :) . Vind ik zelf dan weer niet tof, op een feesje moet je bewegen ...
X
Xtc BobLid
01-01-2024, 00:00
#15
Trippelicious zei:
Maar ik heb totaal geen behoefte om mee te roken
Klik om te vergroten...

haha
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#16
@weednator : ik heb iets met ritme. hoor ik goede muziek moet ik bewegen... heb ik geen dope voor nodig hoor. dat was dan het enige dat ik zowat nog graag deed.
G
GabberSnoePieLid
01-01-2024, 00:00
#17
Doodkapje zei:
ik heb me laten souffleren (iemand steekt de joint met de vuurzijde in zen mond en blaast dan zo de rook naar de filter die je dan moet opzuigen)
Klik om te vergroten...

gewoon een shot bedoel je :P
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#18
Kopstoot ok genaamd :grin:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#19
Weednator zei:
Kopstoot ok genaamd :grin:
Klik om te vergroten...
Kopstoot is bier met wijn? Dit is kinderlijk, gewoon dat ding in je smoel en zuigen :)
a
acidboyLid
01-01-2024, 00:00
#20
sowieso dat een kopstoot bier + jenever is.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...56789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."