#1
MetaalKonijn zei:Like they give a fuck. :P
Whaha zat ik ook aan te denken ja
Stoppen met blowen is de eerste week kut, daarna is het prima te doen vind ik
MetaalKonijn zei:Like they give a fuck. :P
MetaalKonijn zei:Like they give a fuck. :P

Weednator zei:Toch, ik heb vele mooie momenten meegemaakt met wiet. Kzal m'n vriend missen.
Weednator zei:Is toch anders , als je stoned bent lach je je gewoon kreupel met alles![]()
Trippelicious zei:ik ben nu ook een week gestop en ga seffe voor men kamerade die nog geen 18 zijn wiet halen. Ik ga ook hun jointjes rollen.
Maar ik heb totaal geen behoefte om mee te roken. Dan kom ik strx weer zo futloos thuis. Ik vind er gwn nix meer aan.
Ik moet wel toegeve dat de eerste 4 dage zeer zwaar waren, ik kon slecht slapen en in de klas werd ik gek omdat ik niet stoned was.
Maar gelukkig gaat het nu veel beter.
Ben ook gestopt met xtc maar ik ben nog ni zo zeker of da wel voor altijd zal zijn. Waarschijnlijk ga ik dat nog doen maar nimeer 3 Ã 4 keer in de maand. Het zal eerder 3 Ã 4 keer in het jaar worde.
Voor iedereen die gaat stoppe nog veel succes!!!!!!!
raging_bull zei:Trippelicious zei:ik ben nu ook een week gestop en ga seffe voor men kamerade die nog geen 18 zijn wiet halen. Ik ga ook hun jointjes rollen.
Maar ik heb totaal geen behoefte om mee te roken. Dan kom ik strx weer zo futloos thuis. Ik vind er gwn nix meer aan.
Ik moet wel toegeve dat de eerste 4 dage zeer zwaar waren, ik kon slecht slapen en in de klas werd ik gek omdat ik niet stoned was.
Maar gelukkig gaat het nu veel beter.
Ben ook gestopt met xtc maar ik ben nog ni zo zeker of da wel voor altijd zal zijn. Waarschijnlijk ga ik dat nog doen maar nimeer 3 Ã 4 keer in de maand. Het zal eerder 3 Ã 4 keer in het jaar worde.
Voor iedereen die gaat stoppe nog veel succes!!!!!!!
'3 Ã 4 keer in de maand' xtc!
Out of your mind? Kan me niet voorstellen dat jij geen snelwegen in je hersenen hebt omgewiseld met die maat van gebruik...
Je weet gewoon dat je jezelf echt naar de hoere helpt als je zo veel gebruikt, ik kan maar niet begrijpen dat mensen zo diep zinken...
Doodkapje zei:nu nog enkel eens op een feestje, want doe ik het een keer bij vrienden of thuis ben ik weer vertrokken....
Trippelicious zei:Maar ik heb totaal geen behoefte om mee te roken
Doodkapje zei:ik heb me laten souffleren (iemand steekt de joint met de vuurzijde in zen mond en blaast dan zo de rook naar de filter die je dan moet opzuigen)
Kopstoot is bier met wijn? Dit is kinderlijk, gewoon dat ding in je smoel en zuigenWeednator zei:Kopstoot ok genaamd![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."