Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsIk stop ermee !

Ik stop ermee !

167 antwoorden
52 weergaven
18-5-2026
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goh, alweer een dag gestopped. :`)
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#2
is dit echt zo moeilijk voor jullie?

rookte dagelijks 5 joints per dag ongeveer 5 jaar lang.. ben er van de een op de andere dag mee gestopt.. :sunglasses: rook nu ooit nog opstap ofzo een jointje maar dit is mischien een joint per maand
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#3
TimKGB zei:
is dit echt zo moeilijk voor jullie?

rookte dagelijks 5 joints per dag ongeveer 5 jaar lang.. ben er van de een op de andere dag mee gestopt.. :sunglasses: rook nu ooit nog opstap ofzo een jointje maar dit is mischien een joint per maand
Klik om te vergroten...
Ieder mens is anders :wink:
D
DinaatjuhLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hoihoi, vraagje.
Vanaf ongeveer 2,5 jaar geleden rook ik tenminste 1 joint per dag met een gemiddelde van 5 per dag. (Das een hele eerlijke inschatting.) Maar nu dan ben ik al de hele dag nuchter. En ik hing net met mijn hoofd uit het raam, voel ik me toch in ene stoned. Heeft dit een rede misschien, zit er nog 'zooi' in mijn systeem, is dat wat ik voel?

Ik zit er namelijk al geruime tijd over te piekeren om ook te gaan stoppen. Ik ga (als het goed is) binnekort in behandeling, dus dan zal ik wel moeten uiteindelijk. Daarom vraag ik me ook af, wanneer word je nou echt nuchter? Hoelang duurt zoiets? Of is zoals ik me nu voel, echt zoals ik me de rest van mijn nuchtere tijd ga voelen? Na 1 dagje niet blowen? Of is er een significant verschil tussen hoe ik me nu, en hoe ik me later als ik echt ga stoppen zal voelen?

Iemand ideeën?
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#5
thc blijft ruim 30 dagen in je bloed, maar het echt stonede gevoel hoort er maar een uurtje of 4 na gebruik te zijn...

ff gratis stoned is niet erg toch!? succes met stoppen!!
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nu ben ik dus definitief gestopt , blowen intresseert echt geen zak meer :) .
T
The ChosenLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik rookte in het begin ook dagelijks, dat ging later over naar weekends, en tegenwoordig eigenlijk nooit meer. Voel me stukken beter.
K
KomeetmanLid
01-01-2024, 00:00
#8
Weednator zei:
Nu ben ik dus definitief gestopt , blowen intresseert echt geen zak meer :) .
Klik om te vergroten...

Zelfde hier, ik heb dit weekend zelfs eentje afgeslagen toen het me aangeboden werd, vond ik wel goed van mezelf hehe
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Weednator zei:
Nu ben ik dus definitief gestopt , blowen intresseert echt geen zak meer :) .
Klik om te vergroten...

Maar nog wel aan de peuk zeker ?

Stonie
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#10
The Chosen zei:
en tegenwoordig eigenlijk nooit meer.
Klik om te vergroten...

Leugens. :smoke:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik ben ook gestopt. :stoned:
h
hardcor3Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Uh hoeveel rookte je er per dag dan? :openmouth:
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#13
bij mij was het het omgekeerde
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik heb dus besloten om te stoppen met blowen :) , ivm ouders , gedrag, etc...

Ik blow tijdens de schooldagen niets , alleen woensdag
In blow heel het weekend door 3 - 4 jointen per dag.
Als het vakantie of verlengd weekend is blow ik ook nog eens heel de dag.

Het gaat wel een hele aanpassing worden :) .

Nu heb ik een vraagje , zijn er mensen die tijdens het stoppen met blowen 'nadelen' hebben , ik bedoel bv: niet in slaap geraken ofzoiets.


Groeten
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Jep, 't is maar wiet. :mrgreen: :mrgreen:
m
maiskorrelLid
01-01-2024, 00:00
#16
Veel mensen worden heel chaggerijnig tijdens hun stop periode. Maar dat gaat meestal na 2 à 3 weken weer weg.

Nog succes ermee :beer:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#17
good luck
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#18
Lichamelijk zul je niet veel last hebben denk ik, omdat je niet elke dag smoort.

Als ik stop kan ik een kleine week moeilijk in slaap geraken en wordt ik elke morgen badend in het zweet wakker.
W
WeednatorLid
01-01-2024, 00:00
#19
Dan loopt het weer uit de hand , weet ik zeker. Ik ga nu gewoon een hele poos stoppen en dan terug met gelegenheden blowen. In het weekend stort ik me wel op de drank :)
e
eXeCuzeLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik ga ook stoppen met blowen sinds vandaag mja ik smoke dus wel elke dag maar het moet gewoon kost veelste veel geld en dat vinden mijn ouders niet leuk :P

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
1...456789
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."