Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBeste Hasj en Wietsoorten

Beste Hasj en Wietsoorten

32 antwoorden
15 weergaven
18-5-2026
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#1
hasj: plakkerige nepal hasj van cental in amsterdam
wiet: whitewhidow uit de coin in amsterdam
santa maria uit sky high in zwolle
haze uit de coin in amsterdam
T
The-Ultimate-DjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat vinden jullie nou de beste Hasj en Wietsoorten??

mijn voorkeur gaat uit naar
Hasj: Buda (Weet niet of je zo schrijft)
Wiet: Northern Light
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hasj: Marokkaanse hasj, anders eh.. Ice-o-lator denk ik.
Wiet: Jack Herrer/Purple Haze (2 mag wel, toch?:))
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Hasj: Maroc, Afghaan, Polm. Ice o lator mag dan de sterkste zijn, maar kheb het niet zo op de hardere hasj soortjes. Krijg daar koppijn van, dus verkies ik meer zachte en verkruimelbare hasj die hun werk zeker goed doen bij mij. Vooral op't gebied van relaxing.

Wiet: Mixjes, Santa Maria, Haze. Rook ook veel liever haze soortjes dan de witte soortjes WW, Skunk, NLX. Vooral voor de smaak, en ze doen hun werk evengoed als de witte soortjes, maar als we over smaak praten winnen die soortjes bij mij toch wel.
m
m26Lid
01-01-2024, 00:00
#5
hasj; ice o lator

wiet; kwa smaak eigelijk shiva, maar vind WW over het algemeen ook wel goed.
J
Jan janssenLid
01-01-2024, 00:00
#6
hsj: nepal :mrgreen: zooooo lekker
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#7
Hash rook ik haast niet, dus daar heb ik geen favoriet van.

Wiet: Purple. Smaakt me gewoon het beste.
V
Vrije GeestLid
01-01-2024, 00:00
#8
Oehhh leuk zo'n topic :stoned:

Nou, hasj: Boter-pollum (als ik 't goed schrijf), gewoon chill lekker zacht.
wiet: Santa-Maria :hearteyes:
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#9
hasj: umma gumma, ice

wiet: silver haze
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#10
Wiet: De Amesia van de Sarasani in Utrecht, jezus dat is goed spul. Nadeel is dat je wel een redelijk klein zakje krijgt altijd.

Hasj: Afghaanse, supermooi om het te kneden in een lange sliert en die in je jointje leggen, als het goed spul is valt de as weg maar blijft de verkoolde hasj rechtovereind staan vanuit je jointje. :smoke:
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hasj: Polm/Nepal (kan niet kiezen) :grin:

Wiet: Powerplant
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#12
Hash : temple balls

Wiet : silver haze, amnesia
s
svenvdhLid
01-01-2024, 00:00
#13
wiet: amnesia / new york diesel (/sheeva als hij goed is, laatste tijd soms mindere kwaliteit in verscheidene shops, maar kan aan mij ligge :tongueout:)

hash: afghaan / nepal
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#14
White Widow, Amnesia en dat rooie spul dat ik es ooit van iemand kocht...

vroeger ook northern light, nu nerges meer te vinden in de shops
S
Shiva1982Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Super Shiva, Silver Haze, Sneeuwwitje en Bulblegum :stoned:
P
ParatripageLid
01-01-2024, 00:00
#16
Hash ; Ice-o-lator

Wiet; Snowdevil :stoned:

mix; Snowdevil ft. Polm :hearteyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#17
California Orange .......



B.H.O.


:stoned:
w
wausie91Lid
01-01-2024, 00:00
#18
ik ben ook niet echt een hashroker

maar wat betreft wiet

White Whidow
S
SpacePackLid
01-01-2024, 00:00
#19
Number one, white widow

&

Mea :hearteyes:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#20
heb eergister lekkere wiet gehaald zeg. skunk mix bij binnenhof. zijn verschillende soorten wietjes door elkaar. is ook best goedkoop vind ik. 10 eutjes voor 2.1 gram. had eerst gewoon 1 zakje gehaald. na 1 jointje was ik verkocht zeg. meteen voor 30 euro gehaald. ik vind het een beetje zoetig smaken, en je wordt er fakking stoned van.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."