#1
Hype zei:amnesia van sarasani in utrecht, drie korrels gebruiken voor lekker chillen. "Gewoon" erover heen kruimelen voor volledig de weg kwijt (op een meestal fijne manier)
Hash laatste tijd niet vaak gerookt, maar meestal rook ik afghaan of maroc. Ben niet zo' n hashroker.
Inderdaad, die wiet is sowieso de beste.
Of wat van die cup winnende soortjes die je in Amsterdam bij The Green House kan halen.
zooooo lekker