Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet met de post ?

Wiet met de post ?

102 antwoorden
13 weergaven
18-5-2026
s
santoLid
01-01-2024, 00:00
#1
mensen snap dat dan die hero is niet voor hem maar voor zijn moeder

sorry dat ik het zeg maar mensen als tom moeten gewoon verboden worden
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
kilootje ? of mag het iets meer zijn ?

:wave:
.
.Tom.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Is het mogelijk dat iemand me wiet wil sturen met de post ?

Tom :wave:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#4
ROFL!!!! :mrgreen:
.
.Tom.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Ja das goed :tongueout: Nee nu effe serieus mensen :tongueout: Zou iemand het kunnen en willen, ik wil zelfs betalen hoor.

:wave:
d
davieLid
01-01-2024, 00:00
#6
kunnen wel, maar willen niet. Wij doen daar niet aan. Zelfs niet voor geld :angry:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#7
http://www.google.com/search?hl=nl&q=online+coffeeshop
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#8
minderjarige drugs toesturen ....

op een openbaarforum !!

Sorry hoor Tom je wist natuurlijk allang dat het niet kan niet mag en nooit gaat gebeuren.
Ook niet als je 18 bent, als de moderators er zouden zijn dan was je verbannen.

Groetjes

Stonie
.
.Tom.Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Ben wel nog maar 14 woon in België en kan niet maken dat m'n ouders het weten :tongueout: Maarjah zal dan maar een dealertje zoeken ofzo. Ennuh wrm is er geen heroine forum ?
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Opiaten :wink: Maar beter blijf je daar de rest van je leven weg... Fijne avond nog! :beer:
.
.Tom.Lid
01-01-2024, 00:00
#11
:tongueout: Nee ben 21 in het echte leven ik loog :tongueout:

:wave:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dan doe je het sowieso al fout dat je niemand kent die wiet smoked waarvan je kan kopen! Ga een leven zoeken ofzo :rolleyes:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#13
hij liegt nu al .....

:wave:
.
.Tom.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ken der misschien wel een paar maarja die zijn allemaal ouder en als ik en vrienden daar moeten gaan kopen... Iemand die anders een vertrouwbaar plekje of persoon kent in de buurt van Gent of liever in de buurt van Destelbergen of Heusden ?

Shit nu heb ik het weer verklapt :tongueout:


Tom :wave:
s
sunshineLid
01-01-2024, 00:00
#15
WAAROM ALTIJD STOMME BELGEN DIE FORUMREGELS NIET LEZEN EN DRUGS VRAGEN? JULLIE ZIJN EEN SCHANDE VOOR JE LAND!!
.
.Tom.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
1. Nu vraag ik geen en twee kan ik er aan doen :tongueout: En 3. Sorry dat alles in België niet zo makkelijk is als in Nederland daar zou ik gewoon op school wel een 10tje kopen ofzo..

Tom :wave:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#17
Mocht je ooit x willen... ik heb nog wel viagra :beer:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
.Tom. zei:
1. Nu vraag ik geen en twee kan ik er aan doen :tongueout: En 3. Sorry dat alles in België niet zo makkelijk is als in Nederland daar zou ik gewoon op school wel een 10tje kopen ofzo..

Tom :wave:
Klik om te vergroten...

Dacht je dat je op een hollandse school wiet kon kopen op het schoolplein ??

Das pure waanzin ....
.
.Tom.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Die heb ik gelukkig nog niet nodig :tongueout: :confused:
Maarja nu iemand die miscchien zou kunnen antwoorden ?

EDIT: Niet op het schoolplein maar er zouden toch veel meer mensen zijn die zelf aan de drugs ziten ofzo ik ken echt niemand op m'n hele school waar er 1600 leerlingen zitten die roken of drugs doen..

Tom :wave:
.
.Tom.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Weet je wat ik trek al m'n woorden in en alles wat er gezegd is vergeet ik en ik hoop dat jullie dat ook doen ..

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."