Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"mensen snap dat dan die hero is niet voor hem maar voor zijn moeder sorry dat ik het zeg maar mensen als tom moeten gewoon verboden worden"
"ik heb dit zelf ook wel eens aals ik bijvoorbeel savonds veel blow en sochtends weer vroeg op moet dan voel ik me de eerste paar uur ook wazig maar meestal is het na een kopje koffie over , slapen en vitamientjes zijn ook erg goed voor je dan"
"wiet heeft een veel sterkere smaak en geur dan de hasj"
"och jee je bent echt een schande voor de belgen"
"hoe ken dat nou ben niej eens een belg"