Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet met de post ?

Wiet met de post ?

102 antwoorden
16 weergaven
18-5-2026
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#1
.Tom. zei:
. Ennuh wrm is er geen heroine forum ?
Klik om te vergroten...

ROFL heeft nog niet geblowd of zeer weinig en wil al meteen aan de hero XD

try OPIATEN smartpants


( is me opgevallen dat er deze week veel van die topic's komen van mensen die vragen waar je kan halen of die je het willen toesturen :grin: .)
.
.Tom.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik wil niet aan de hero en ik ga er ook nooit mee beginnen.. Opiaten .. staat in dat andere topic al mhh :tongueout:

Tom :wave:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ben bijna beschaamd om belg te zijn. :beer:
.
.Tom.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Ok ik geef alles toe ik moest dit alles voor m'n moeder doen omdat ze me anders ging slaan want ze is doodverslaafd aan heroine..

Tom :wave:
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#5
Je bent dus 22 en je ma slaat je en ze zit aan de heroine?
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#6
het verhaal word vreemder met de post
en voor andere mede forum gebruikers

klik hier
s
santoLid
01-01-2024, 00:00
#7
och jee je bent echt een schande voor de belgen
.
.Tom.Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Weet je wat ik trek al m'n woorden in en alles wat er gezegd is vergeet ik en ik hoop dat jullie dat ook doen ..
s
santoLid
01-01-2024, 00:00
#9
hoe ken dat nou ben niej eens een belg
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#10
"O dierbaar België
O heilig land der vaad'ren

Onze ziel en ons hart zijn u gewijd.

Aanvaard ons hart en het bloed van onze adren,

Wees ons doel in arbeid en in strijd.

Bloei, o land, in eendracht niet te breken;

Wees immer u zelf en ongeknecht,

Het woord getrouw, dat ge onbevreesd moogt spreken:

Voor Vorst, voor Vrijheid en voor Recht.
Voor Vorst, voor Vrijheid en voor Recht.
Voor Vorst, voor Vrijheid en voor Recht."
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#11
sunshine zei:
WAAROM ALTIJD STOMME BELGEN DIE FORUMREGELS NIET LEZEN EN DRUGS VRAGEN? JULLIE ZIJN EEN SCHANDE VOOR JE LAND!!
Klik om te vergroten...
ey motherfucker praat niet zo veralgemeend en anders hou je klote bek!!!!
fucker! :openmouth:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#12
lysergine25 zei:
Dacht je dat je op een hollandse school wiet kon kopen op het schoolplein ??

Das pure waanzin ....
Klik om te vergroten...
Haha, jij woont vast niet in Nederland :þ
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#13
Frisko zei:
sunshine zei:
WAAROM ALTIJD STOMME BELGEN DIE FORUMREGELS NIET LEZEN EN DRUGS VRAGEN? JULLIE ZIJN EEN SCHANDE VOOR JE LAND!!
Klik om te vergroten...
ey motherfucker praat niet zo veralgemeend en anders hou je klote bek!!!!
fucker! :openmouth:
Klik om te vergroten...

calm down frisko :grin:

neem een ijsje :grin:
.
.Tom.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Of een jointje ?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#15
mattskovic zei:
Frisko zei:
sunshine zei:
WAAROM ALTIJD STOMME BELGEN DIE FORUMREGELS NIET LEZEN EN DRUGS VRAGEN? JULLIE ZIJN EEN SCHANDE VOOR JE LAND!!
Klik om te vergroten...
ey motherfucker praat niet zo veralgemeend en anders hou je klote bek!!!!
fucker! :openmouth:
Klik om te vergroten...

calm down frisko :grin:

neem een ijsje :grin:
Klik om te vergroten...
ik ben rustig maar dit soort praat kan net zo min door de beugel als waar het hele topic over gaat!!! dat even terzijde :openmouth: :rolleyes:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#16
.Tom. zei:
Of een jointje ?
Klik om te vergroten...
beter hou jij je aan de regels puber!!!
anders ben je binnen no time geband :wave:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#17
vraag me eigenlijk af hoeveel euro je aan postzegels moet betalen als je 5gram wiet verstuurt :wave: wie o wie brengt mij het antwoord :grin:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#18
mattskovic zei:
vraag me eigenlijk af hoeveel euro je aan postzegels moet betalen als je 5gram wiet verstuurt :wave: wie o wie brengt mij het antwoord :grin:
Klik om te vergroten...
hetzelfde als ne brief duh :)
.
.Tom.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Niet veel, echt niet... Het zal meer kosten voor de afstand dan voor het gewicht..

Jaja Ijsco..

Tom :wave:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#20
ik snap niet waarom zo veel mensen meedoen in de Ban-mantra...deze jongen heeft slechts 1 fout topic gemaakt, en word daarvoor nu in meerdere topics geflamed, terwijl hij zich toch vrij netjes houdt.

Het is jammer dat drugs hem al op zo'n jonge leeftijd intereseert, maar persoonlijk ben ik eerder begonnen, en had best graag het advies gehad wat deze jongen potentieel van ons zou kunnen krijgen. Ik snap wel dat z'n vragen nogal loos lijken, aangezien hij zich niet heeft ingelezen, maar daar ben je dan ook 14 voor.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."