Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet met de post ?

Wiet met de post ?

102 antwoorden
19 weergaven
18-5-2026
.
.Tom.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Waarom is lysergine z'n doodzieke kutmoeder niet gestorven zodat ze hem niet kon produceren uit haar lelijke hoerereet...
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#2
.Tom. zei:
Waarom is lysergine z'n doodzieke kutmoeder niet gestorven zodat ze hem niet kon produceren uit haar lelijke hoerereet...
Klik om te vergroten...
typische taal van iemand die nog jong is...
tststs da leert ge nog wel menneke!!!
maar gene angst :wink:
s
sunshineLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tom, je bent een schande voor alle Belgen en gebruikers. O, nee gebruiker ben je nog niet eens, alleen interessant aan het doen. Chapeau, je bent de coolste hoor.
D
DerangedLid
01-01-2024, 00:00
#4
.Tom. zei:
Waarom is lysergine z'n doodzieke kutmoeder niet gestorven zodat ze hem niet kon produceren uit haar lelijke hoerereet...
Klik om te vergroten...
P
PikachuLid
01-01-2024, 00:00
#5
De taalverharding in dit forum moet eens grondig aangepakt worden! :P

Hmm tom, je moet begrijpen dat je meer vliegen vang met honing dan met azijn. Als je vriendelijk doet en geen vragen stelt waardoor wij gaan geloven dat je het syndroom van Down hebt krijg je veel eerder resultaat.
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#6
.Tom. zei:
Waarom is lysergine z'n doodzieke kutmoeder niet gestorven zodat ze hem niet kon produceren uit haar lelijke hoerereet...
Klik om te vergroten...

Voor een opmerking als dat recyclen we deze nog even.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ach Tom mijn moeder is nog gezond, dus het doet me niets.

Maar een ding is zeker je bent hier nu niet meer welkom, iedereen zal je uitspugen alsof je aids hebt.

Wat mij betreft zou ik me niet eens meer vertonen op een meeting want ik kan plots achter je staan.

:mrgreen:
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#8
lysergine25 zei:
binnenkort komt er wel een nieuwe modje die dit forum gaat schoonvegen ....

:wave:
Klik om te vergroten...

Laat die nieuwe mod maar komen, dan. Al die onzin die in het verkeerde forum staat. :P
H
HypeLid
01-01-2024, 00:00
#9
lysergine25 zei:
Ach Tom mijn moeder is nog gezond, dus het doet me niets.

Maar een ding is zeker je bent hier nu niet meer welkom, iedereen zal je uitspugen alsof je aids hebt.

Wat mij betreft zou ik me niet eens meer vertonen op een meeting want ik kan plots achter je staan.

:mrgreen:
Klik om te vergroten...
uitspugen of je aids hebt, sorry maar ik heb niets tegen mensen met aids?
(en ik mag leien dat dat voor veel anderen ook geld)
M
MiNiMaLiSDopeLid
01-01-2024, 00:00
#10
Klik om te vergroten...

DIE! :angry:
S
SuntabletLid
01-01-2024, 00:00
#11
tom gaat echt te ver, loser..
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#12
is dit topic nu nog steeds open ?

dit houd echt iedere dfer bezig :grin:
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#13
De rede dat mensen zo doen is dat DEALEN VIA HET FORUM VERBODEN IS!!!!!!!!!!!!!!!!
En tevens ook dat je nog al onbeleefd reageert. Nu kan ik hetzelfde zeggen over de forum rede, maar elke paar dagen komt er wel weer een of andere n00b die de regels niet leest.

Maargoed dat is inmiddels ook weer oud nieuws nu. Dus.. to restate the obvious.
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#14
laatste tijd komen er wel veel van die klojo's die beggen om stuff.
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#15
.Tom.

Get
A
Life
p
pepitoLid
01-01-2024, 00:00
#16
.Tom. zei:
Waarom is lysergine z'n doodzieke kutmoeder niet gestorven zodat ze hem niet kon produceren uit haar lelijke hoerereet...
Klik om te vergroten...

mond spoelen met zeep en n schone luier. en voor straf vroeg naar bed. kwajongen.
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#17
Valentijntje zei:
.Tom.

Get
A
Life
Klik om te vergroten...
valt het jou niet op dat we dit topic proberen te negeren?
slimme jongen ben je
L
Lord HerbalLid
01-01-2024, 00:00
#18
lysergine25 zei:
Ach Tom mijn moeder is nog gezond, dus het doet me niets.

Maar een ding is zeker je bent hier nu niet meer welkom, iedereen zal je uitspugen alsof je aids hebt.

Wat mij betreft zou ik me niet eens meer vertonen op een meeting want ik kan plots achter je staan.

:mrgreen:
Klik om te vergroten...

zijn er meetings van dit forum? lijkt me gezellig.... zou iemand me een plaats en datum van de volgende kunnen geven?

neem ik wat lekkers mee van jemig de pemig mozes kriebel in almelo :stoned: :)
en btw tom, mijn ma heeft kanker, en wegens zoiets als dit op een forum wens je dat niemand toe... onthou dat.
L
Lord HerbalLid
01-01-2024, 00:00
#19
ow, en nog iets jongen, ik zou beter opletten bij biologie... er is mij geen geval bekend van kinderen die uit een reet geboren worden, die nemen altijd de voordeur... en dat noemt men niet iemands reet...

verder, als je zonodig wiet wil, koop je een treinkaartje naar eindhoven ofzo en ga je daar lekker zelf naar de shop... over 4 jaar...

:wave:
V
ValentijntjeLid
01-01-2024, 00:00
#20
barry zei:
Valentijntje zei:
.Tom.

Get
A
Life
Klik om te vergroten...
valt het jou niet op dat we dit topic proberen te negeren?
slimme jongen ben je
Klik om te vergroten...

zeg dat ook ff tegen al die 100derden reacties voor mij :confused:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."