Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Nee Ken je die soms ? Ik niet ? Verschimmelde wiet in Heusden ? Leg uit ik snap je niet ? Tom"
"Ben je stoned ofzo ? Tom"
"Wrm schijt ik jouw bek niet vol ? Oh Nu weet ik weer waarom, omdat ik nog een beetje beschaafder ben dan jij.. Nouja en wrm zou ik een ban verdienen... Tom"
"Ik wil niet aan de hero en ik ga er ook nooit mee beginnen.. Opiaten .. staat in dat andere topic al mhh Tom"
"Ok ik geef alles toe ik moest dit alles voor m'n moeder doen omdat ze me anders ging slaan want ze is doodverslaafd aan heroine.. Tom"
"Weet je wat ik trek al m'n woorden in en alles wat er gezegd is vergeet ik en ik hoop dat jullie dat ook doen .."
"Of een jointje ?"
"Niet veel, echt niet... Het zal meer kosten voor de afstand dan voor het gewicht.. Jaja Ijsco.. Tom"
"Ik denk persoonlijk heel netjes en m'n spelling ziet er soms beter en netter uit dan mensen met 500 posts.. Eindelijk iemand die me begrijpt.. Waarom doen mensne zo moeilijk de laatste tijd Tom"
"Ik hoop het Tom"