#1
zal aan het weer liggen
maar ben altijd vroooooooooooooooolijk
maar ben altijd vroooooooooooooooolijk





Frisko zei:ey motherfucker praat niet zo veralgemeend en anders hou je klote bek!!!!sunshine zei:WAAROM ALTIJD STOMME BELGEN DIE FORUMREGELS NIET LEZEN EN DRUGS VRAGEN? JULLIE ZIJN EEN SCHANDE VOOR JE LAND!!
fucker!![]()
Nick de Neger zei:Het houd ons bezig :P
Anyways, moeten we zo'n gastje flamen voor een domme opmerking? Het begint zolangzamerhand wel standaard te worden hier.
Robdebob zei:ik ben eigenlijk wel beniewd of dat aan zou komen als je het met de post stuurt.
Zou wel geniaal zijn![]()
Ik bied 40 euro voor een gram
Ach..en anders laat je jezelf gewoon legale 'designer'drugs toesturen..HTID zei:Ik heb een keer xtc naar Denemarken gestuurd, en een keer wiet naar Italie. Beide keren kwam het gewoon aan![]()



"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."