Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet met de post ?

Wiet met de post ?

102 antwoorden
18 weergaven
18-5-2026
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#1
zal aan het weer liggen :mrgreen:



maar ben altijd vroooooooooooooooolijk :stoned:
.
.Tom.Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik hoop het :wink:

Tom :wave:
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#3
als je mij 50,- euro overmaakt, stuur ik je wel een gram op

maar ik ben niet aansprakelijk als het niet aankomt :mrgreen:
.
.Tom.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
NOuja heb jullie al niet meer nodig heb 10 gr besteld en komt er aan...

Tom :wave:
s
sunshineLid
01-01-2024, 00:00
#5
Frisko zei:
sunshine zei:
WAAROM ALTIJD STOMME BELGEN DIE FORUMREGELS NIET LEZEN EN DRUGS VRAGEN? JULLIE ZIJN EEN SCHANDE VOOR JE LAND!!
Klik om te vergroten...
ey motherfucker praat niet zo veralgemeend en anders hou je klote bek!!!!
fucker! :openmouth:
Klik om te vergroten...

ik bedoel toch echt niet dat alle Belgen dom zijn, maar er zijn er een paar die het verpesten voor de rest...
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#6
Nick de Neger zei:
Het houd ons bezig :P
Klik om te vergroten...

dat zou niet zo moeten zijn, als er beter gefilterd wordt...
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#7
ik ben eigenlijk wel beniewd of dat aan zou komen als je het met de post stuurt.
Zou wel geniaal zijn :stoned:

Ik bied 40 euro voor een gram
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#8
In de VS komt wiet vaak per post, no problem.

'Inhale, exhale, just got an ounce in the mail'- cypress hill :wink:
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Uit ervaring weet ik dat wiet met de post vaak genoeg overkomt. :mrgreen: Anyways, moeten we zo'n gastje flamen voor een domme opmerking? Het begint zolangzamerhand wel standaard te worden hier.
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#10
Het houd ons bezig :P
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#11
binnenkort komt er wel een nieuwe modje die dit forum gaat schoonvegen ....

:wave:
H
HTIDLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik heb een keer xtc naar Denemarken gestuurd, en een keer wiet naar Italie. Beide keren kwam het gewoon aan :)
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#13
Robdebob zei:
ik ben eigenlijk wel beniewd of dat aan zou komen als je het met de post stuurt.
Zou wel geniaal zijn :stoned:

Ik bied 40 euro voor een gram
Klik om te vergroten...

he euh! niet mn handel jatten heah! :P
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#14
HTID zei:
Ik heb een keer xtc naar Denemarken gestuurd, en een keer wiet naar Italie. Beide keren kwam het gewoon aan :)
Klik om te vergroten...
Ach..en anders laat je jezelf gewoon legale 'designer'drugs toesturen..
ik geloof dat 5meo dmt bijvoorbeeld niet in de opiumwet staat... :)
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#15
klopt. dat maakt het alleen maar leuker :)
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#16
In Nederland hebben we shops, 16 jarige en veel acteer talent :wink:
.
.Tom.Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Is het in België anders :tongueout:

Tom :wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#18
de belgische politie leest fel mee hoor ... pas nou maar op .

:wink:

Tom heb je geen foto ?
.
.Tom.Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Naja dan zoals ik zei misschien een plaats of persoon in de buurt van Destelbergen en Heusden (deelgemeente) Gent.

Tom :wave:
.
.Tom.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Echt of fake ? :tongueout:

Tom :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."