Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet met de post ?

Wiet met de post ?

102 antwoorden
14 weergaven
18-5-2026
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#1
"O dierbaar België
O heilig land der vaad'ren

Onze ziel en ons hart zijn u gewijd.

Aanvaard ons hart en het bloed van onze adren,

Wees ons doel in arbeid en in strijd.

Bloei, o land, in eendracht niet te breken;

Wees immer u zelf en ongeknecht,

Het woord getrouw, dat ge onbevreesd moogt spreken:

Voor Vorst, voor Vrijheid en voor Recht.
Voor Vorst, voor Vrijheid en voor Recht.
Voor Vorst, voor Vrijheid en voor Recht."
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#2
sunshine zei:
WAAROM ALTIJD STOMME BELGEN DIE FORUMREGELS NIET LEZEN EN DRUGS VRAGEN? JULLIE ZIJN EEN SCHANDE VOOR JE LAND!!
Klik om te vergroten...
ey motherfucker praat niet zo veralgemeend en anders hou je klote bek!!!!
fucker! :openmouth:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#3
lysergine25 zei:
Dacht je dat je op een hollandse school wiet kon kopen op het schoolplein ??

Das pure waanzin ....
Klik om te vergroten...
Haha, jij woont vast niet in Nederland :þ
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#4
Frisko zei:
sunshine zei:
WAAROM ALTIJD STOMME BELGEN DIE FORUMREGELS NIET LEZEN EN DRUGS VRAGEN? JULLIE ZIJN EEN SCHANDE VOOR JE LAND!!
Klik om te vergroten...
ey motherfucker praat niet zo veralgemeend en anders hou je klote bek!!!!
fucker! :openmouth:
Klik om te vergroten...

calm down frisko :grin:

neem een ijsje :grin:
.
.Tom.Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Of een jointje ?
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#6
mattskovic zei:
Frisko zei:
sunshine zei:
WAAROM ALTIJD STOMME BELGEN DIE FORUMREGELS NIET LEZEN EN DRUGS VRAGEN? JULLIE ZIJN EEN SCHANDE VOOR JE LAND!!
Klik om te vergroten...
ey motherfucker praat niet zo veralgemeend en anders hou je klote bek!!!!
fucker! :openmouth:
Klik om te vergroten...

calm down frisko :grin:

neem een ijsje :grin:
Klik om te vergroten...
ik ben rustig maar dit soort praat kan net zo min door de beugel als waar het hele topic over gaat!!! dat even terzijde :openmouth: :rolleyes:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#7
.Tom. zei:
Of een jointje ?
Klik om te vergroten...
beter hou jij je aan de regels puber!!!
anders ben je binnen no time geband :wave:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#8
vraag me eigenlijk af hoeveel euro je aan postzegels moet betalen als je 5gram wiet verstuurt :wave: wie o wie brengt mij het antwoord :grin:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#9
mattskovic zei:
vraag me eigenlijk af hoeveel euro je aan postzegels moet betalen als je 5gram wiet verstuurt :wave: wie o wie brengt mij het antwoord :grin:
Klik om te vergroten...
hetzelfde als ne brief duh :)
.
.Tom.Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Niet veel, echt niet... Het zal meer kosten voor de afstand dan voor het gewicht..

Jaja Ijsco..

Tom :wave:
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#11
ik snap niet waarom zo veel mensen meedoen in de Ban-mantra...deze jongen heeft slechts 1 fout topic gemaakt, en word daarvoor nu in meerdere topics geflamed, terwijl hij zich toch vrij netjes houdt.

Het is jammer dat drugs hem al op zo'n jonge leeftijd intereseert, maar persoonlijk ben ik eerder begonnen, en had best graag het advies gehad wat deze jongen potentieel van ons zou kunnen krijgen. Ik snap wel dat z'n vragen nogal loos lijken, aangezien hij zich niet heeft ingelezen, maar daar ben je dan ook 14 voor.
.
.Tom.Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik denk persoonlijk heel netjes en m'n spelling ziet er soms beter en netter uit dan mensen met 500 posts.. Eindelijk iemand die me begrijpt..
Waarom doen mensne zo moeilijk de laatste tijd :cry:

Tom :wave:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#13
zal aan het weer liggen :mrgreen:



maar ben altijd vroooooooooooooooolijk :stoned:
.
.Tom.Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Ik hoop het :wink:

Tom :wave:
A
AkingLid
01-01-2024, 00:00
#15
als je mij 50,- euro overmaakt, stuur ik je wel een gram op

maar ik ben niet aansprakelijk als het niet aankomt :mrgreen:
.
.Tom.Lid
01-01-2024, 00:00
#16
NOuja heb jullie al niet meer nodig heb 10 gr besteld en komt er aan...

Tom :wave:
s
sunshineLid
01-01-2024, 00:00
#17
Frisko zei:
sunshine zei:
WAAROM ALTIJD STOMME BELGEN DIE FORUMREGELS NIET LEZEN EN DRUGS VRAGEN? JULLIE ZIJN EEN SCHANDE VOOR JE LAND!!
Klik om te vergroten...
ey motherfucker praat niet zo veralgemeend en anders hou je klote bek!!!!
fucker! :openmouth:
Klik om te vergroten...

ik bedoel toch echt niet dat alle Belgen dom zijn, maar er zijn er een paar die het verpesten voor de rest...
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#18
Nick de Neger zei:
Het houd ons bezig :P
Klik om te vergroten...

dat zou niet zo moeten zijn, als er beter gefilterd wordt...
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#19
ik ben eigenlijk wel beniewd of dat aan zou komen als je het met de post stuurt.
Zou wel geniaal zijn :stoned:

Ik bied 40 euro voor een gram
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#20
In de VS komt wiet vaak per post, no problem.

'Inhale, exhale, just got an ounce in the mail'- cypress hill :wink:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."