Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet met de post ?

Wiet met de post ?

102 antwoorden
17 weergaven
18-5-2026
.
.Tom.Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Is het in België anders :tongueout:

Tom :wave:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#2
de belgische politie leest fel mee hoor ... pas nou maar op .

:wink:

Tom heb je geen foto ?
.
.Tom.Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Naja dan zoals ik zei misschien een plaats of persoon in de buurt van Destelbergen en Heusden (deelgemeente) Gent.

Tom :wave:
.
.Tom.Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Echt of fake ? :tongueout:

Tom :wave:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hij heeft altijd zeer aan zijn neus...
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#6
nee das helaas echt.
.
.Tom.Lid
01-01-2024, 00:00
#7
:tongueout: Khaat politie :angry: Nouja zal wel nog es rondvragen en hopen :tongueout: Heb al iemand gevonden die miscchien wel kan posten :tongueout:

Tom :wave:
s
sunshineLid
01-01-2024, 00:00
#8
pm me maar voor het adres dan mag je gratis wiet komen ophalen. Moet je wel even voor de camera wat dingetjes doen; over acteertalent gesproken :mrgreen:

Hoe stoned moet je zijn om het nog niet te snappen dat je geen serieus antwoord op je vraag krijgt?
p
pieter-bLid
01-01-2024, 00:00
#9
misschien ook wel een beetje onhandig dat drugsforum.be gelinkt is naar .nl ..'t zou beter zijn als dat een appart forum werd.
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#10
hij is knetter van de verschimmelde buitenweed van zijn neeffie uit een dorp verderop Heusen ofzo.


Tom wat is je achternaam, ben jij familie van Pelleboer ??

:hearteyes:
F
Funky MonkeyLid
01-01-2024, 00:00
#11
Helemaal in de gevangenis :beer:
s
sunshineLid
01-01-2024, 00:00
#12
Nick de Neger zei:
ROFL!!!! :mrgreen:
Klik om te vergroten...
.
.Tom.Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Nee :tongueout: Ken je die soms ? Ik niet ? Verschimmelde wiet in Heusden ? :tongueout:
Leg uit ik snap je niet ?

Tom :wave:
m
mushiemadnessLid
01-01-2024, 00:00
#14
.Tom. zei:
Nee :tongueout: Ken je die soms ? Ik niet ? Verschimmelde wiet in Heusden ? :tongueout:
Leg uit ik snap je niet ?

Tom :wave:
Klik om te vergroten...

kleuter
.
.Tom.Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Ben je stoned ofzo ?

Tom :wave:
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#16
wij allemaal in Nederland, dat weet je toch? ( trekt lange neus)
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#17
lysergine25 zei:
Dacht je dat je op een hollandse school wiet kon kopen op het schoolplein ??

Das pure waanzin ....
Klik om te vergroten...

Bij ons kon het..

Ban deze jongen toch!
.
.Tom.Lid
01-01-2024, 00:00
#18
Wrm schijt ik jouw bek niet vol ? Oh
:openmouth: Nu weet ik weer waarom, omdat ik nog een beetje beschaafder ben dan jij.. Nouja en wrm zou ik een ban verdienen...

Tom :wave:
m
mattskovicLid
01-01-2024, 00:00
#19
.Tom. zei:
. Ennuh wrm is er geen heroine forum ?
Klik om te vergroten...

ROFL heeft nog niet geblowd of zeer weinig en wil al meteen aan de hero XD

try OPIATEN smartpants


( is me opgevallen dat er deze week veel van die topic's komen van mensen die vragen waar je kan halen of die je het willen toesturen :grin: .)
.
.Tom.Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik wil niet aan de hero en ik ga er ook nooit mee beginnen.. Opiaten .. staat in dat andere topic al mhh :tongueout:

Tom :wave:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123456
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."