Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums°Jouw eerste joint°

°Jouw eerste joint°

133 antwoorden
40 weergaven
18-5-2026
P
Psychedelic_FairytaleLid
01-01-2024, 00:00
#1
was 2 jaar geleden in de zomer :)
we waren in het park, het zonnetje scheen, lekker warm, kortom prachtig weer :)
kon zelf niet rollen dus er was iemand van de klas bij die 2 lekkere joints voor me rolde :grin:
pafte ze alletwee op :stoned: en was echt zo stoned :stoned: !
ik wist dat ik wakker was, maar het leek toch dat ik aan het dromen was :grin: :smoke: ...
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Kwas 12 jaar..Op een stralende zomerdag in het bos van de panne, me ne paar gastn, haha.. achter ne paar treksjes was ik al hele scheef :grin: twas wel zalig, daarachter zijn we gaan zwemmen in de zee, kwas hele aant mepn..met die golven enzo :mrgreen:
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#3
Saivy zei:
Kwas 12 jaar..Op een stralende zomerdag in het bos van de panne, me ne paar gastn, haha.. achter ne paar treksjes was ik al hele scheef :grin: twas wel zalig, daarachter zijn we gaan zwemmen in de zee, kwas hele aant mepn..met die golven enzo :mrgreen:
Klik om te vergroten...
woon jij in de panne Saivy? ik woon in oostduinkerke :wave: niet ver van de panne
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Freaky high zei:
Saivy zei:
Kwas 12 jaar..Op een stralende zomerdag in het bos van de panne, me ne paar gastn, haha.. achter ne paar treksjes was ik al hele scheef :grin: twas wel zalig, daarachter zijn we gaan zwemmen in de zee, kwas hele aant mepn..met die golven enzo :mrgreen:
Klik om te vergroten...
woon jij in de panne Saivy? ik woon in oostduinkerke :wave: niet ver van de panne
Klik om te vergroten...

Ja ik woon daar.. yeah nog één van aan de zee.. go odk go!!! :mrgreen: :mrgreen:
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#5
Saivy zei:
Freaky high zei:
Saivy zei:
Kwas 12 jaar..Op een stralende zomerdag in het bos van de panne, me ne paar gastn, haha.. achter ne paar treksjes was ik al hele scheef :grin: twas wel zalig, daarachter zijn we gaan zwemmen in de zee, kwas hele aant mepn..met die golven enzo :mrgreen:
Klik om te vergroten...
woon jij in de panne Saivy? ik woon in oostduinkerke :wave: niet ver van de panne
Klik om te vergroten...

Ja ik woon daar.. yeah nog één van aan de zee.. go odk go!!! :mrgreen: :mrgreen:
Klik om te vergroten...
wat is je echte naam? waar woon je precies in de panne? ik ben Kevin Lammertijn, woon in Polderstraat nr. 105, ik ga naar school in het Annuntiata Instituut in Veurne
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
onee ocharme gie, het annuntiatia instituut.. tsss.. mn naam zeg ik liever hier niet :wink: , maar kwoon eigenlijk in adinkerke maar das tzelfde eh :wave: :wave:
F
Freaky highLid
01-01-2024, 00:00
#7
ja kweet et, zo u nunneschoole :mrgreen: voeg me anders eens toe op msn: [email protected]
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#8
was vorig jaar herfstvakantie (3 jaar geleden in de zomer een trek gehad, telt niet mee)
met n vriend van mn ex. Zag een kat lopen met 8 poten en iedereen had een groen hoofd.
't was op een trapje, trapje voor de kerk, savonds in het donker in de kou.
't was wel leuk, maar niet zo spectaculair, ik was veels te veel bezig met stoned worden/zijn. Liet het niet echt over me heen komen :)
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#9
minn zei:
was vorig jaar herfstvakantie (3 jaar geleden in de zomer een trek gehad, telt niet mee)
met n vriend van mn ex. Zag een kat lopen met 8 poten en iedereen had een groen hoofd.
't was op een trapje, trapje voor de kerk, savonds in het donker in de kou.
't was wel leuk, maar niet zo spectaculair, ik was veels te veel bezig met stoned worden/zijn. Liet het niet echt over me heen komen :)
Klik om te vergroten...

Een kat met 8 poten!! wauuuuuuuuwww, die wil ik ook zien!!! :mrgreen:
m
minnLid
01-01-2024, 00:00
#10
Saivy zei:
minn zei:
was vorig jaar herfstvakantie (3 jaar geleden in de zomer een trek gehad, telt niet mee)
met n vriend van mn ex. Zag een kat lopen met 8 poten en iedereen had een groen hoofd.
't was op een trapje, trapje voor de kerk, savonds in het donker in de kou.
't was wel leuk, maar niet zo spectaculair, ik was veels te veel bezig met stoned worden/zijn. Liet het niet echt over me heen komen :)
Klik om te vergroten...

Een kat met 8 poten!! wauuuuuuuuwww, die wil ik ook zien!!! :mrgreen:
Klik om te vergroten...

whahahahahahahahah
ik vond t dood eng! en t ergste was, ik durfde t niet te zeggen, omdat k dat al zag na 3 trekjes ofzo. en ik schaamde me omdat t zo snel insloeg. nu heb ik dat helemaal niet meer :grin:
maar later hoorde ik dat die kerel een pure gedraaid had, expres om mij te laten trippen ofzo.. :confused:
ben zowieso klaar met die jongen :mrgreen:
M
Mindless1985Lid
01-01-2024, 00:00
#11
minn zei:
Saivy zei:
minn zei:
was vorig jaar herfstvakantie (3 jaar geleden in de zomer een trek gehad, telt niet mee)
met n vriend van mn ex. Zag een kat lopen met 8 poten en iedereen had een groen hoofd.
't was op een trapje, trapje voor de kerk, savonds in het donker in de kou.
't was wel leuk, maar niet zo spectaculair, ik was veels te veel bezig met stoned worden/zijn. Liet het niet echt over me heen komen :)
Klik om te vergroten...

Een kat met 8 poten!! wauuuuuuuuwww, die wil ik ook zien!!! :mrgreen:
Klik om te vergroten...

whahahahahahahahah
ik vond t dood eng! en t ergste was, ik durfde t niet te zeggen, omdat k dat al zag na 3 trekjes ofzo. en ik schaamde me omdat t zo snel insloeg. nu heb ik dat helemaal niet meer :grin:
maar later hoorde ik dat die kerel een pure gedraaid had, expres om mij te laten trippen ofzo.. :confused:
ben zowieso klaar met die jongen :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ik word van een pure wiet joint absoluut niet stoned :) Wordt juist veel actiever, heb zin om dingen te doen en krijg een beetje lachkicks, voor het stonede gevoel moet er ook tabak doorheen zitten. Ik heb zin in een joint :stoned:
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dzy zei:
minn zei:
Saivy zei:
minn zei:
was vorig jaar herfstvakantie (3 jaar geleden in de zomer een trek gehad, telt niet mee)
met n vriend van mn ex. Zag een kat lopen met 8 poten en iedereen had een groen hoofd.
't was op een trapje, trapje voor de kerk, savonds in het donker in de kou.
't was wel leuk, maar niet zo spectaculair, ik was veels te veel bezig met stoned worden/zijn. Liet het niet echt over me heen komen :)
Klik om te vergroten...

Een kat met 8 poten!! wauuuuuuuuwww, die wil ik ook zien!!! :mrgreen:
Klik om te vergroten...

whahahahahahahahah
ik vond t dood eng! en t ergste was, ik durfde t niet te zeggen, omdat k dat al zag na 3 trekjes ofzo. en ik schaamde me omdat t zo snel insloeg. nu heb ik dat helemaal niet meer :grin:
maar later hoorde ik dat die kerel een pure gedraaid had, expres om mij te laten trippen ofzo.. :confused:
ben zowieso klaar met die jongen :mrgreen:
Klik om te vergroten...

Ik word van een pure wiet joint absoluut niet stoned :) Wordt juist veel actiever, heb zin om dingen te doen en krijg een beetje lachkicks, voor het stonede gevoel moet er ook tabak doorheen zitten. Ik heb zin in een joint :stoned:
Klik om te vergroten...

hihi :wave:
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#13
Dat was alweer 10 jaar geleden... :smoke:

Ik ging in m'n uppie vlakbij het ouderlijk huis in een park zitten, op een bankje. Daar kwam altijd zo'n hanggroepje zitten. Maar deze keer was er nog niemand.
Tot een jongen van dat groepje aan kwam en naast mij kwam zitten met een joint. Ik vond die jongen toen héél leuk en vond het wel stoer dat ie naast mij kwam zitten en die joint paste.
Hij vroeg: heb je al vaker geblowd? Dus ikke: Ja hoor.. :grin:
Was niet waar haha.
Dus toen blowde ik mee met hem.
Ik voelde er in het begin weinig van op een droge bek na dan.
Maar toen we opstonden en die jongen voorstelde om naar het garagepleintje te gaan en daar te gaan voetballen, toen sloeg ie wel in.
Ik kon geen bal raken en werd al na een paar minuten moe van het voetballen. :grin:

Wat een jeugdsentiment haha. Zou dat moment nog wel een keer over willen doen.
Daarna had ik de smaak goed te pakken en volgde de rest. Haha. De interesse was er toch al.
l
lotLid
01-01-2024, 00:00
#14
mijn eerste joint: zo'n anderhalf jaar geleje
waar? op het basketbal veldje achter school
met wie? 2 vriendinnen
onder welke omstandigheden? het was een lekker weertje heel chill

verder verloop: we hadden daarna een duits film wehehe
was leuk :grin:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#15
De eerste keer was met wat vrienden. Ik zal een jaar of 13 zijn geweest. Ik kon alleen nog niet echt roken dus ik voelde er praktisch niets van omdat ik niet goed inhaleerde.
De eerste keer dat ik wat voelde was een week ofzo later bij een vriend thuis. Austin Powers 2 gekeken :P
M
Mr.jihoLid
01-01-2024, 00:00
#16
m'n eerste joint is 4-5jaar geleden, bij een maat die alleen thuis was in z'n tuin met 3andere vrienden en 2 die het al gedaan hadden
2joints gesmoord die avond en heeeeeeel de avond hebben we lachkicks gehad en naar films gekeken
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#17
Dat was toen ik 15 was, iig na een schoolvakantie.
Hoe ik aan die joint was gekomen is ook nog een lang verhaal, ik zal daar maar mee beginnen.

Mijn broer doet wel eens mee aan darttoernooien, en op het einde van een toernooi ging ik naar de wc, en er lag een (open) pakje sigaretten met inhoud. Dus ik pak em en kijk er in. inhoud: stuk of 10 sigaretten, een joint en een coole aansteker.

Ik wist instinctief dat dat een joint was, het er nooit een eerder gezien maar dit was het!

Eerstvolgende schooldag fietsten we met zn 3en naar school, en ik zei dat ik een joint had. 10 minuten later in een parkje gingen we em roken.
Allemaal vet hoesten en proesten. Wat halverwege de joint omsloeg in belachelijk veel gelach. Ik keek hoe laat het was, en schiet in de lach.

Ze vroegen me wat er aan de hand is, en ik zei dat we een kwartier te laat waren, toen besloten we maar de les te 'missen' om lekker stoned in het park te blijven.

Eerstvolgende les kwamen we aan, nog steeds knetter stoned. We hadden trouwens duits, en moesten lachen om elk raar woord wat voorbijkwam.

Ik zal het nooit vergeten.
t
teuni663Lid
01-01-2024, 00:00
#18
de eerste keer voelde ik niks, de tweede keer des te meer, zittend op de wc pot aan de race en tegelijk in een emmertje overgevend .
was beslist niet prettig. geen last meer van trouwens
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#19
mathijs zei:
Waarom rookt iedereen zijn eerste joint op school :P
Is toch helemaal niet relaxed!
Klik om te vergroten...
Omdat men daar kennismaakt met wiet zelf via vrienden ofwel in je eigen woonwijk. ;P
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#20
Dat had ik ook. Haha. Maar nu kan ik lekker wakker blijven en lekker stoned zijn.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345...7
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."