Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumshoeveel gooi jij in je joint?

hoeveel gooi jij in je joint?

95 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#1
aloha...

waar moet ik beginnen!!
ik zit met een algemeen vraagje....
hoeveel gooien jullie nou in 1 gewone joint gelijk je ze altijd rolt(dus niet uitzonderlijke jointen)

ik hoor van veel mensen,ik rol er 3 uit 1gr wiet!???

nou zei een maat van in de week,leg eens op de tafel wat je in een gewone joint gooit,en weeg dit eens(met zn prof weegschaal)ik kwam al snel tot de vaststelling dat dit 0.6/0.7 was!!!!

als ik echt dure wiet haal van 10 tot 12€ de gram,dan rol ik er ook wel 2 uit,maar wiet van me dealer,dan rol ik er uit 2gr 3 ofzo MAXIMUM 4!!
en kom nie af dat ik slecht krijg of slechte wiet koop oid want dit is larie!!!
heb een weegschaal ter beschikking gehad dus dat was het al niet...



graag uw mening???


oioi
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#2
hasj 1 gram ongeveer 3 a 4 joints
wiet 1 gram ongeveer 2 a 3 joints
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#3
spacekonijn zei:
hasj 1 gram ongeveer 3 a 4 joints
wiet 1 gram ongeveer 2 a 3 joints
Klik om te vergroten...
en rol je puur of???
als je van wiet puur rolt,en er dan 2 of 3 uit 1gr haalt,dan heb je een tandenstoker!!??
nee geef mij een halve sigaret en een berg wiet in me joint en yuuu:)
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#4
nee rol niet puur ....

maar vriend van me verkoopt wiet voor 1,60 per gram en dat is goed spul daarvan draai ik altijd puur

shopwiet met tabac
of door de pijp
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#5
4 joints uit 12 euro. wat 2 gram is, dus een halve gram per joint :smoke:
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ligt er helemaal aan hoe ik draai, met wie ik rook en wat ik haal :). Met een fijn hasje haal iker denk 5 uit een gram, denk wel meer eigenlijk. Maar met ice-o-lator haal ik de 10 zeker :).
R
RandomDude123Lid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik meestal 2-4 uit één gram wiet, en dan doe ik er meestal een klein beetje hasj door voor de finishing touch. :wink:
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#8
wisten jullie trouwens dat tolerantie afbouwt? oftewel je word steeds sneller stoned , hoe meer je rookt.

voor mij geld dit zeker... in het begin steeds meer nodig maar nu eigenlijk nog maar weinig[/b]
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#9
oh ja, merk ik anders niks van... jammer genoeg
A
AnonymousLid
01-01-2024, 00:00
#10
weed ruim een halve gram per joint.
hasj mischien 3 joints met een gram.
Met zachte hasj kan je een staafje maken. daar tabak omheendraaien in je flu, en dan heb je weer eens wat anders.
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
-ToXiC- zei:
oh ja, merk ik anders niks van... jammer genoeg
Klik om te vergroten...
hoelang blow je al? ik hoop dat iemand mijn bewering kan bevestigen met een bron.

voorbeeld : begin mijn vriendengroep iedereen had minstens 5 euro wiet mee

nu als we met zn alle 3 a 4 jointjes roken zijn we echt wel stoned genoeg..
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#12
Ik ben nu 19, ik ben begonnen toen ik was. Toen was het nog een 25 gulden in de week ofzo, daarna werd het 5 euro per dag, en nu zit k op 15 euro per dag gemiddeld genomen. En kweet dat k in het begin veeeeel stoneder was... En dat toen k een week niet had gesmoked ik ook weer helemaal knetter was van 1 joint... Dus naar mijn gevoel is het zo dat als je gewoon weinig rookt je ook stoneder word van je jointjes...
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#13
vreemd , wel anders stoned dat wel.

in het begin is het veel meer lachen enzo, alhoewel dat misschien ook komt omdat je je door lang en veel blowen gewoon minder goed gaat voelen..

want heb de laatste tijd ineens weer ziekelijke lachkicks alsof ik voor t eerst smoke en zit erg goed in mn vel...

toch word ik veel sneller stoned nu dan een tijd geleden

bal0n weet jij het?
I
IntoxicatedLid
01-01-2024, 00:00
#14
nee, kzit gewoon super in mn vel, en mn jointjes geven me gewoon rust. Eigenlijk sinds ik bn gaan blowen is mn leven en stuk rustiger geworden, en sinds k ben gestopt met veel drinken is het helemaal goed. Kweenie, volgens mij is het gewoon gewenning. De eerste joint van de dag word k ook altijd veel stoneder van dan van de rest van de joints die volgen
s
spacekonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
nouja goed dan rook je misschien gewoon heel veel.

maar bekijk het eens zo , werd je vroeger niet pas na een jointje of 2 echt goed stoned? ik ben nu na 5 goede hijsen van een wiet joint al knetterstoned
P
PkoeiaardLid
01-01-2024, 00:00
#16
@ space konijn
Dat is wel normaal, na 4 a 6 flinke hijsen word ik lekker lichte stoned.
Als ik na een jointje op is, dan word ik wel zeker knetter.
c
cuntLid
01-01-2024, 00:00
#17
meestal draai ik er 2,5 van ..
meestal 2 goeie en dan nog een halve over als ik 1x niet kan slapen ofzo.
c
caatjeLid
01-01-2024, 00:00
#18
kdraai uit 2 gram ongeveer 6 jointjes, de ene keer meer de andere keer minder. Ligt eraan hoe m n stemming is (of moet wordne :wink: )
B
Bal0nLid
01-01-2024, 00:00
#19
spacekonijn zei:
vreemd , wel anders stoned dat wel.

in het begin is het veel meer lachen enzo, alhoewel dat misschien ook komt omdat je je door lang en veel blowen gewoon minder goed gaat voelen..

want heb de laatste tijd ineens weer ziekelijke lachkicks alsof ik voor t eerst smoke en zit erg goed in mn vel...

toch word ik veel sneller stoned nu dan een tijd geleden

bal0n weet jij het?
Klik om te vergroten...

Er is idd sprake van reverse tolerance. De verklaring weet ik eigenlijk niet, maar is vast te vinden op erowid of op wikipedia :). Overigens is het niet bij iedereen zo, dus er zal ook een groot deel subjectief/placebo zijn.
A
Audio ScumLid
01-01-2024, 00:00
#20
Denk zo 4 à 5 eu, 1 gram kost volgens mij iets van 6eu.

Maar meestal haal ik een voorgedraaiden, word ik net zo stond van alleen smaakt het wat minder omdat het meestal met peuk word gedraaid en das ranzig, nou ja shag is iig beter.

Maareh als we het toch over blowen hebben, als ik zelf draai heb ik altijd last van inbranders en dan vooral bij de hasj blow`s. Weet iemand hoe ik dit kan verkomen?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."