Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlowen in de zon

Blowen in de zon

27 antwoorden
8 weergaven
18-5-2026
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ja, dat komt omdat je van de zon alleen al in een roes komt.

hoe kun je nou niet knetter worden van 2 gram :confused:
l
lolzornatedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste leden!

Ik heb vanmiddag geblowt, ongeveer 2 gram en ik ben echt enorm knetter.

Normaal word ik niet echt knetter van 2 gram, maar door die zon duurt mijn stonedheid eenstuk langer en ben ik ook een stuk stoneder.

Mijn vraag daarom is:
- Word jij veel stoneder als je in de zon blowt?

Ik wil graag jullie reacties horen, en misschien nog leuke tips omtrend blowen, manieren om stoneder te worden of iets anders grappigs.

Groetjes,
Lolzornated.
-
-spaceman-Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Riel zei:
hoe kun je nou niet knetter worden van 2 gram :confused:
Klik om te vergroten...

ik zou van mn stokkie gaan...
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#4
neem is wat lsd ?
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#5
In de zon voel je je al lekker, en met een blowtje word het allen maar beter van...


Met 5 man in het park gaan zitten, broodjes mee, fles drinken mee, 5 gram wiet mee. Ja, daar wort je lekker stoned van :wink:
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#6
haha vnm net het zelfde gdn, droog op een bank en muug kette me de blakke zon der op :grin:. pottendaarm
r
raizeredgeLid
01-01-2024, 00:00
#7
heerlijk is dat vind dat je dan meer kan genieten zomers altijd met groepje aan de ijssel biertje erbij
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#8
zon opzich is zalig, blowtje opzich is zalig, combineer de twee en je bent gewoon tiendubbel zo relaxed :grin:
W
WackyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Is dat van die wiet van 700 euro per kilo ofzo ?
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#10
ik wordt er niet persee stoneder van ofzo. ben vanmiddag ook de hele tijd buiten wezen blowen en een beetje chillen, en was wel lekker stoned, maar niet meer dan normaal ofzo. maar de zon maakte het wel echt helemaal af vanmiddag, dat dan weer wel.

heerlijke zondag na zo een zware nacht uitgaan...
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Als je het warm hebt heb je wel mee kans om je niet lekker te gaan voelen (ook vanwege mogenlijk vocht tekort)
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#12
heerlijk man, als't zonneke is en kzit toch maar ff thuis en kwil roken ga ik altijd ffkes buiten chillen. ^^ blijf ik wel makkelijk een uurtje of 2 buiten te blijven plakken. Nu met een laptop is dat opgelost =)
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#13
-spaceman- zei:
ik zou van mn stokkie gaan...
Klik om te vergroten...

Ik ook :grin:
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#14
jup, ik wordt als het echt lekker warm is en de goed fel schijnt, 2 keer zo stoned. Ik ging ook een keertje op het strand blowen toen het tegen de 30 graden was.... na een halve joint was ik al supergaar... nooit meer :tongueout:.
P
PaRa[NL]Lid
01-01-2024, 00:00
#15
Als ik in de felle zon smoke, dan lijkt het wel of ik stoneder word.
Maar ik weet niet of het wel echt zo is
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#16
Moet je nagaan hoe hard je gaat als je ook nog bananen schil erbij rookt.. in de zon dan he!!!!
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#17
waarom zou je een bananenschil willen roken?
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#18
beter een bus slagroom inhaleren, in de zon.
H
HansLid
01-01-2024, 00:00
#19
Riel zei:
waarom zou je een bananenschil willen roken?
Klik om te vergroten...

Het is een subtiele hint..
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#20
Ik word er niet echt stoneder van ofzo, maar ik blow wel heel graag in de zon.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."