#1
als de zon goed schijnt en ik wil een jointje roken, dan zoek ik wel een plek op met schaduw. Als ik ga blowen midden in de zon val ik bijna flauw ik kan er echt heel slecht tegen.
Maar als ik dan een jointje heb gerookt op een plek met schaduw kan ik daarna wel in de zon zitten.
hehe begrijp het zelf ook niet echt maar ja
Maar als ik dan een jointje heb gerookt op een plek met schaduw kan ik daarna wel in de zon zitten.
hehe begrijp het zelf ook niet echt maar ja


