Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBlowen in de zon

Blowen in de zon

27 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
M
MokerLid
01-01-2024, 00:00
#1
als de zon goed schijnt en ik wil een jointje roken, dan zoek ik wel een plek op met schaduw. Als ik ga blowen midden in de zon val ik bijna flauw ik kan er echt heel slecht tegen.

Maar als ik dan een jointje heb gerookt op een plek met schaduw kan ik daarna wel in de zon zitten.

hehe begrijp het zelf ook niet echt maar ja :beer:
S
SnuifdoosLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik word behoorlijk moe en ziek van blowen in de volle zon, als het dan ook nog es warm is. kutgevoel voor mij.

En ja. 2 gram wiet krijg ik nooit alleen opgerookt op een paar uur. Toch niet van harte. Als ik echt zwaar doorzet voor een soort van all-you-can-smoke-wedstrijd misschien wel. Maar dan moet de hoofdprijs wel iets héél speciaal zijn.
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#3
hans zei:
Moet je nagaan hoe hard je gaat als je ook nog bananen schil erbij rookt.. in de zon dan he!!!!
Klik om te vergroten...
:mrgreen:
n
nicolaiLid
01-01-2024, 00:00
#4
in de wind blowen is ook erg fijn trouwens merk ik net. lekker uit het raam van je warme slaapkamer hangen met een joint tussen je lippen en het verkeer op straat observeren. geeft toch altijd een fijn gevoel als je zelf warm binnen zit en je ziet mensen in de kou lopen en fietsen. vooral als je ze ook nog eens tegen de wind in ziet lopen en fietsen voel je je best goed omdat je niet in zijn of haar schoenen staat... :)
W
Wile-E-PeyoteLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik zat tijdens de verbouwing wel eens op het dak van het huis. via het dakraam omhoog lopen en met mijn voeten over de rand op de punt van het dak zitten. mooi uitzicht trouwens. :grin:
H
HyperdriveLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het verrijkt de ervaring gewoon op een super manier!


Ik heb wel het idee dat ik stoneder word op een zonnige dag, maar ik denk dat het gewoon zo lijkt. :stoned:
R
RielLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ja, dat komt omdat je van de zon alleen al in een roes komt.

hoe kun je nou niet knetter worden van 2 gram :confused:
l
lolzornatedLid
01-01-2024, 00:00
#8
Beste leden!

Ik heb vanmiddag geblowt, ongeveer 2 gram en ik ben echt enorm knetter.

Normaal word ik niet echt knetter van 2 gram, maar door die zon duurt mijn stonedheid eenstuk langer en ben ik ook een stuk stoneder.

Mijn vraag daarom is:
- Word jij veel stoneder als je in de zon blowt?

Ik wil graag jullie reacties horen, en misschien nog leuke tips omtrend blowen, manieren om stoneder te worden of iets anders grappigs.

Groetjes,
Lolzornated.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."