#1
iedereen zijn eigen smaak voor wat meer waarde geeft aan dingen doen, wann je hebt geblowt vergeleken met wann je het doet als je nuchter bent..
Geen idee.Mulholland Drive zei:Ben hem ook voor keer 2 aan het spelen. Knetter zit ik lekker in dat wereldje. Nuchter games spelen is ook vet, maar anders.
En waarom zou tv kijken of muziek luisteren wel een meerwaarde hebben tov games spelen...?
ZI09 zei:Geen idee.Mulholland Drive zei:Ben hem ook voor keer 2 aan het spelen. Knetter zit ik lekker in dat wereldje. Nuchter games spelen is ook vet, maar anders.
En waarom zou tv kijken of muziek luisteren wel een meerwaarde hebben tov games spelen...?
Muziek maakt mijn wereld altijd compleet ofzo als ik stoned ben.
Heel raar is dat, maar als ik geblowd heb, en de muziek gaat aan, dan is het altijd allsof alles vol is, en compleet.
Heel apart.
Of het is gewoon omdat ik een beetje een muziekjunkie ben.
TV kijken daarentegen is eigenlijk alleen vermaak. Apart + visuele prikkels ook, wel leuk.
Maargoed, ik zal binnenkort eens stoned proberen gamen ofzo. Ik doe dat toch wel graag opzich. Kijken of dat ook gaaf is.
Haha, gaaf toch?Mulholland Drive zei:Wat je met muziek hebt dat snap ik zeker, ik ben zelf muzikant en af en toe te gekke muziek luisteren met een knetter erbij is zeker heel erg vet. TV kijken vind ik zelf wat minder tijdens een knettere bui. Ik vind het meeste wat ik zie overtrokken en overdreven onzin.
Gamen is vet met sticks. Een game met heel veel vaardigheids eisen misschien wat minder, maar FF X heeft dit niet. Gewoon turn voor turn.
BTW ik heb net 4 dagen ALLEEN maar blitzball gespeeld om die Ultimate Weapon van Wakka te winnen![]()
)bas410 zei:ik dacht altijd dat ik wel creatief was tijdens het blowen, maar als ik nuchter weer kijk wat ik heb gedaan tidjens stoned zijn dan is het vaak maar heel simpel en kinderlijk. dit is echt voor mij het concrete voorbeeld van hoe het altijd gaat bij mij :P --> bierviltje stuk gescheurd en beetje in elkaar gevouwen en het leek me best kunstzinnig, echter toen we weggingen keek ik nog eens op de tafel en lagen er alleen maar stukken bierviltje, sloeg echt nergens op. alsof er een stel kleine kinderen aan de tafel had gezeten..
prachtighahaha ik heb een paar keer stoned geschommeld als je dan helemaal achteruit gaat liggen met je hoofd ook naar achter doet. en de wereld dus op ze kop ziet lijkt het net een tekenfilm, vage shit..sonjaahw zei:(schommelen ofzo)
Johannes de Tripper zei:Zitten in een überrelaxte FATBOY en dan muziek luisteren of een filmje kijken kletsen en ouwehoerenOO Yeaahh
![]()

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."