Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat doen als je stoned bent?

wat doen als je stoned bent?

80 antwoorden
26 weergaven
18-5-2026
m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#1
iedereen zijn eigen smaak voor wat meer waarde geeft aan dingen doen, wann je hebt geblowt vergeleken met wann je het doet als je nuchter bent..
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Mulholland Drive zei:
Ben hem ook voor keer 2 aan het spelen. Knetter zit ik lekker in dat wereldje. Nuchter games spelen is ook vet, maar anders.

En waarom zou tv kijken of muziek luisteren wel een meerwaarde hebben tov games spelen...?
Klik om te vergroten...
Geen idee.

Muziek maakt mijn wereld altijd compleet ofzo als ik stoned ben.
Heel raar is dat, maar als ik geblowd heb, en de muziek gaat aan, dan is het altijd allsof alles vol is, en compleet.
Heel apart.

Of het is gewoon omdat ik een beetje een muziekjunkie ben.


TV kijken daarentegen is eigenlijk alleen vermaak. Apart + visuele prikkels ook, wel leuk.

Maargoed, ik zal binnenkort eens stoned proberen gamen ofzo. Ik doe dat toch wel graag opzich. Kijken of dat ook gaaf is.
H
HolySmokeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Kijk vaak hele slechte films of luister goeie muziek, als het maar rustig is.
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Bij wiet, op de bank hangen en muziek luisteren.
Bij hasj, tekenen en soms zelfs actieve/fanatieve dingen doen
w
wwaazzaappLid
01-01-2024, 00:00
#5
idd gewoon lekker muziek luisteren,
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#6
ZI09 zei:
Mulholland Drive zei:
Ben hem ook voor keer 2 aan het spelen. Knetter zit ik lekker in dat wereldje. Nuchter games spelen is ook vet, maar anders.

En waarom zou tv kijken of muziek luisteren wel een meerwaarde hebben tov games spelen...?
Klik om te vergroten...
Geen idee.

Muziek maakt mijn wereld altijd compleet ofzo als ik stoned ben.
Heel raar is dat, maar als ik geblowd heb, en de muziek gaat aan, dan is het altijd allsof alles vol is, en compleet.
Heel apart.

Of het is gewoon omdat ik een beetje een muziekjunkie ben.


TV kijken daarentegen is eigenlijk alleen vermaak. Apart + visuele prikkels ook, wel leuk.

Maargoed, ik zal binnenkort eens stoned proberen gamen ofzo. Ik doe dat toch wel graag opzich. Kijken of dat ook gaaf is.
Klik om te vergroten...

Wat je met muziek hebt dat snap ik zeker, ik ben zelf muzikant en af en toe te gekke muziek luisteren met een knetter erbij is zeker heel erg vet. TV kijken vind ik zelf wat minder tijdens een knettere bui. Ik vind het meeste wat ik zie overtrokken en overdreven onzin.

Gamen is vet met sticks. Een game met heel veel vaardigheids eisen misschien wat minder, maar FF X heeft dit niet. Gewoon turn voor turn.

BTW ik heb net 4 dagen ALLEEN maar blitzball gespeeld om die Ultimate Weapon van Wakka te winnen :openmouth:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#7
Midden in de nacht met een knetterstoned hoofd inclusief bizarre grijns Air - Moon Safari in de cd-la pleuren.
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Mulholland Drive zei:
Wat je met muziek hebt dat snap ik zeker, ik ben zelf muzikant en af en toe te gekke muziek luisteren met een knetter erbij is zeker heel erg vet. TV kijken vind ik zelf wat minder tijdens een knettere bui. Ik vind het meeste wat ik zie overtrokken en overdreven onzin.

Gamen is vet met sticks. Een game met heel veel vaardigheids eisen misschien wat minder, maar FF X heeft dit niet. Gewoon turn voor turn.

BTW ik heb net 4 dagen ALLEEN maar blitzball gespeeld om die Ultimate Weapon van Wakka te winnen :openmouth:
Klik om te vergroten...
Haha, gaaf toch?

Ik ben momenteel opweg juist om te kunnen Blitzballen, dat vond ik echt super.
Ik had alleen wat dingen gemist helaas omdat ik maar wat deed, maar dat komt zeker wel goed deze keer.

Jecht shot :sunglasses:



TV is wel raar stoned. Vooral clips. Die zijn volgens mij ook gedeeltelijk door mensen in hogere sferen verzonnen.


Muziek, aaah, binnenkort eens stoned Cynic luisteren, dat klinkt hier en daar ook lekker tropisch. Ik wilde het eigenlijk deze middag doen, maar het weerde gooide roet in het eten.
Althans, roet, water. Veel water :wink:


Zelf muziek maken is trouwens de shit. Aangzien je precies maken kunt wat je zelf relaxt vind. Wat dus inhoud dat het fijn wegluisterd.
Opbouwende muziek met in elkaar overgaande stukken, rustig en geleidelijk zijn de shit. enzo.
j
jopioLid
01-01-2024, 00:00
#9
eten!!!
een beetje hangen en liggen en naar (een rustig) iemand luisteren
xboxen (ben ik een ster in als ik stoned ben :wave: )
muziek luisteren etc.
b
bas410Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ik dacht altijd dat ik wel creatief was tijdens het blowen, maar als ik nuchter weer kijk wat ik heb gedaan tidjens stoned zijn dan is het vaak maar heel simpel en kinderlijk. dit is echt voor mij het concrete voorbeeld van hoe het altijd gaat bij mij :P --> bierviltje stuk gescheurd en beetje in elkaar gevouwen en het leek me best kunstzinnig, echter toen we weggingen keek ik nog eens op de tafel en lagen er alleen maar stukken bierviltje, sloeg echt nergens op. alsof er een stel kleine kinderen aan de tafel had gezeten..
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#11
bas410 zei:
ik dacht altijd dat ik wel creatief was tijdens het blowen, maar als ik nuchter weer kijk wat ik heb gedaan tidjens stoned zijn dan is het vaak maar heel simpel en kinderlijk. dit is echt voor mij het concrete voorbeeld van hoe het altijd gaat bij mij :P --> bierviltje stuk gescheurd en beetje in elkaar gevouwen en het leek me best kunstzinnig, echter toen we weggingen keek ik nog eens op de tafel en lagen er alleen maar stukken bierviltje, sloeg echt nergens op. alsof er een stel kleine kinderen aan de tafel had gezeten..
Klik om te vergroten...
:mrgreen: prachtig



Zo heb ik eens een mooi liedje ingezongen met een maat, dat was te hroen op zijn camera de volgende dag.

Ik vond het toen toch iets minder :sunglasses:
S
ScottieLid
01-01-2024, 00:00
#12
sonjaahw zei:
(schommelen ofzo)
Klik om te vergroten...
hahaha ik heb een paar keer stoned geschommeld als je dan helemaal achteruit gaat liggen met je hoofd ook naar achter doet. en de wereld dus op ze kop ziet lijkt het net een tekenfilm, vage shit..
P
Purple hazeLid
01-01-2024, 00:00
#13
Lekker relaxen en genieten van het stoned zijn :)
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#14
Zitten in een überrelaxte FATBOY en dan muziek luisteren of een filmje kijken kletsen en ouwehoeren :) OO Yeaahh :hearteyes:
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#15
Johannes de Tripper zei:
Zitten in een überrelaxte FATBOY en dan muziek luisteren of een filmje kijken kletsen en ouwehoeren :) OO Yeaahh :hearteyes:
Klik om te vergroten...

:hearteyes:
d
dingoLid
01-01-2024, 00:00
#16
gewoon in mn zetel liggen naar pink floyd luisteren (waarschijnlijk beste stoner muziek ooit) :stoned:
A
AllolalieLid
01-01-2024, 00:00
#17
relaxe en music
H
HappydudeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Klinkt misschine wat raar allemaal maar ik zit dus zeg maar vriwillig in een behandeling .. eerst in fpa .. forensisch .. een tbs instelling dus .. nu iets meer normaal :) daar adviseerden ze hardlopen .. doe het nu niet meer zo maar zwaar stoned een halve morathon rennen in 1,5 uur is echt top :openmouth: en heb het al meerede keren gedaan !!!
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#19
Ga naar de media markt, koop alle films die nu in de aanbieding zijn voor 1,70 per stuk en waar het woord "drugs"op de achterkant voorkomt, en kijk er elke stonebeurt eentje.

Gisteren Fandango gezien.

Geen idee waar het over ging, ik weet alleen wel dat ik heel de tijd het idee had dat het gewoon allemaal vage trips achter elkaar waren, gemixt met ene paar heldere momenten en een gemixt verhaal ding weetikveel.

Wacht, ik ga het nog eens proberen uitleggen:

Een mix van Fear n Loathing en films als Snatch en Lock n Stock.
Ofwel, veel tripshit en dan heel chaotisch verhaal alles door elkaar, en geen idee achteraf waar het over ging.
Eigenlijk weet ik alleen nog daat ik het super gaaf vond om naar te kijken, wat ik net zei, en dat er een wijf ging dansen in de regen.




Zwzrsgdrdgdgdfdgd

Pas ook Killer Flick gezien, ook zo een vage B-film met wat mensen erin die aan de paddo's gaan. Dan zien ze zo een kerel zijn hoofd steeds veranderen in al hun gezichten, en stoned is dat best komisch.
Evenals de lachkick die een van die gasten later krijgt. (ze blowden in de film) gevolg, die andere gasten in die film ook vet mee lachen, ik lig daar om 4 uur 's nachts in mijn kamer, hardop mee lachen omdat ik er ook moest mee lachen.
Aaaaah, te erg weer :mrgreen:

Hoeveel beter kan je je €1,70 besteden?

Gelukkig heb ik nog een film of 2-3 klaar liggen voor de volgende doorstoom dagen. Het zal weer een feest worden.
D
Dr. TommyLid
01-01-2024, 00:00
#20
lekker liggen op de bank met muziekje of filmpje

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."