Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat doen als je stoned bent?

wat doen als je stoned bent?

80 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
s
sonjaahwLid
01-01-2024, 00:00
#1
ik had laats space cake op en toen ben ik gaan tekenen, en vond dat op dat moment echt super geweldig. Nu ben ik van plan om de volgende x te gaan vingerverfe, maar hebben mensen nog andere iedeen om te doen als je stoned ben (hoeft niet persee iets in deze richting te zijn, kan ook bijv. schommelen ofzo) En hebben jullie zelf wel is dat soort dingen gedaan?
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#2
Glij-baan; in uit in uit ? :grin:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#3
als ik echt stoned en tam ben wilk eigenlijk niets anders dan ergens zitten en ffe lekkr genieten van het gevoel
hoor ook graag mensen praten dan (maar niet zo opgefokt praten )
alsk lachkick krijg wilk het liefst op café, niets zo leuk dan, of tv kijken
x
xtazLid
01-01-2024, 00:00
#4
Lachkick.. :rolleyes:

Het eerste jaar dat ik smoorde was ik is met 3 ex-maten in een frituur..
Opeens moesten we keihard lachen.. De uitbater was kwaad aan het worden. :grin:
W
White_RabbitLid
01-01-2024, 00:00
#5
als ik lekker stoned ben dan vind ik het prima om te xboxen, da's geen kwelling voor mij.

Lekker op een festivalletje chillen is trouwens ook niet verkeerd maar dan moeten ze dat zero-tolerance beleid niet verder doorvoeren wat mij betreft.....

:stoned:
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Als ik stoned zen, wil ik altijd een feestje bouwen, me goe laten gaan en uiteindelijk in de zetel ploffen en weer een jointje knalle.
G
GewoonVOLLid
01-01-2024, 00:00
#7
Een pilletje slikken
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#8
In een auto op een donkere parkeerplaats staan is echt super vind ik. Gezellig met iemand samen. Naar de 24-uurspomp rijden om eten te halen en weer terug naar de parkeerplaats, of rondjes gaan rijden.
In een café staan vind ik knetterstoned ook heel leuk. Illegaal teknofeestje.
Gitaar spelen.
En op de bank hangen en tv kijken, documentaires, maar zeker ook dingen als Koefnoen. Da´s echt zó lachen als je stoned bent. :mrgreen:
W
White_RabbitLid
01-01-2024, 00:00
#9
ken iemand die in de auto naar andere auto's ging kijken die geflitst werden, vond ie prachtig en deed ie bijna iedere avond. Moet eerlijk zeggen dat ik het niet geprobeerd heb maar dat kan ook wel zijn omdat hij het thuis niet mocht en ik het geluk had dat dat wel mocht :grin:

hulde voor mijn ouders! :wave:
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#10
White_Rabbit zei:
ken iemand die in de auto naar andere auto's ging kijken die geflitst werden, vond ie prachtig en deed ie bijna iedere avond. Moet eerlijk zeggen dat ik het niet geprobeerd heb maar dat kan ook wel zijn omdat hij het thuis niet mocht en ik het geluk had dat dat wel mocht :grin:

hulde voor mijn ouders! :wave:
Klik om te vergroten...

Wat is dat nou weer voor een eikel :tongueout: Gaat hij ook graag in slachterijen kijken ofzo?? :tongueout:
Ik eet graag als ik stoned ben.
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#11
Ik hang graag op de bank en kijk MTV.

Al blijft muziek luisteren en een boek d'r bij toch wel 't ultieme. :smoke:

Edit: de bovenstaande optie gecombineerd met een warm bad is nog beter :P
L
LanaLid
01-01-2024, 00:00
#12
Oh ja een boek lezen, ook heel lekker na een jointje.
Maar ikke zonder muziek, anders kan k me niet bij m´n boek houden. Heb ik nuchter ook.
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#13
Beetje in de stad hangen is ook perfect ja.
W
White_RabbitLid
01-01-2024, 00:00
#14
eten is idd lekker, drinken ook, hoewel...... met alcohol moet ik altijd opletten, voor je het weet zuip je weer teveel wodka en valt de combi hopeloos verkeerd! :kots:

Maar goed, da's een kwestie van trainen, dus voor een bruut festival met plenty of :stoned: :rockband: :rock: :rockband: :stoned: wil ik nog wel eens trainen :wink:


dus train ze..... :grin:
M
MetaalKonijnLid
01-01-2024, 00:00
#15
Altijd :mrgreen: :smoke:
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#16
Urenlang gamen, films kijken, de stad ingaan en lachkicks krijgen etc

Maar toch vooral gamen, uren en urenlang.
H
HimselfLid
01-01-2024, 00:00
#17
veeeeeel vreten.... lachen....... random mensen disses geven....... zo nu en dan iets op iemand zijn hoofd mikken........ gewoon extreem kloten.......
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#18
Ik heb het ooit al eens gezegd:

Saivy zei:
Een joint met hééééééél veel chocolade :hearteyes: en nog wat ander eten, en dan op de playstation spelen, en dan nog het liefst met Crash Bandicoot :P oftewel een tekenfilm bekijken, en dan nog het liefst Tom & Jerry :smoke: of naar het strand gaan, en wat luieren in de duinen..maar ik rook bijna geen joints meer..
Klik om te vergroten...


De playstation is ondertussen veranderd in Xbox :)
m
maverickLid
01-01-2024, 00:00
#19
sowieso, muziek luisteren, eten, drinken.. in de zomer op zwembad liggen of inde shop potje poolen.. tv kijken als je aan het uitstonen bent.. ik hou daarvan! en sowieso lachkicks zijn de bomb :)
m
matthijsLid
01-01-2024, 00:00
#20
Himself zei:
veeeeeel vreten.... lachen....... random mensen disses geven....... zo nu en dan iets op iemand zijn hoofd mikken........ gewoon extreem kloten.......
Klik om te vergroten...

Inderdaad...of anti-vliegen shit door iemands hele kamer smeren.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."