ZI09 zei:
Gisteren Fandango gezien.
Geen idee waar het over ging, ik weet alleen wel dat ik heel de tijd het idee had dat het gewoon allemaal vage trips achter elkaar waren, gemixt met ene paar heldere momenten en een gemixt verhaal ding weetikveel.
Wacht, ik ga het nog eens proberen uitleggen:
Een mix van Fear n Loathing en films als Snatch en Lock n Stock.
Ofwel, veel tripshit en dan heel chaotisch verhaal alles door elkaar, en geen idee achteraf waar het over ging.
Eigenlijk weet ik alleen nog daat ik het super gaaf vond om naar te kijken, wat ik net zei, en dat er een wijf ging dansen in de regen.
Gisteren de film voor de 2,5e keer gezien, alleen dan nuchter.
Wat hier boven staat klopt voor geen meter, het valt eigenlijk allemaal reuze mee, haha.
SORRY!
Echt erg dit.
Het is allemaal een stuk minder gecompliceerd dan ik dacht, en die vage trip achtige scenes zitten er nauwelijks tot niet in.
Jezus, de wietjes hebben mijn hoofd flink in de war gebracht toen ik de film de eerste anderhalve keer zag zo te zien. Tering ey.
Dus moest ik iemand aangezet hebben tot de aanscgaf van deze film, ter waarde van 1,70 dan spijt dat mij heel erg.
Tenzij je hem leuk vind natuurlijk.
Ik vind hem in ieder geval nog steeds wel leuk. Het is en blijft immers wel een vage film, en daar houd ik gelukkig toch wel van.