Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumswat doen als je stoned bent?

wat doen als je stoned bent?

80 antwoorden
27 weergaven
18-5-2026
H
HappydudeLid
01-01-2024, 00:00
#1
heb net een jaar winkelverbod gekregen in de media markt :flushed: :flushed: :flushed:


het ging helemaal nergens om :confused:


maar goed voor mij volgende x maar ff nuchter shoppen dus :rolleyes:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Happydude zei:
heb net een jaar winkelverbod gekregen in de media markt :flushed: :flushed: :flushed:


het ging helemaal nergens om :confused:
Klik om te vergroten...

:grin: hoe de neuk krijg je dat dan weer voor elkaar?
H
HappydudeLid
01-01-2024, 00:00
#3
iets wat opo en sleutelhanger ljkt en duidel;ijk tweede hands was zonder verpakking en of prijskart / sticker in je zak stoppen :flushed:

blijkt dat je zelfs geen kaugom van de grond mag meenemen daar .....


nauw jammer dan voor ze .. ik als beggind ondernemer zou graag wat vaker bij ze komen kopen ... het scheen om iets van 5,95 te gaan o.i.d. .... m`n parkeergeld liep ondertussen op tot maar lieft 6,00 euro ... en ddat was dus nog duurder .. jammer dat ik ook nog een prent heb gekregen van maar liefst 130,- euri .... :confused:
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#4
@johannes de tripper fatboy rulesss :rock:



en media markt suckt.

ik heb er een gsm gekocht en na enkele weken was hij kapot op de grond gevallen. nou ik denk laat ik het ffe slim aanpakken ik zeg gewoon dat hij kapot is gegaan door m'n sim kaart te verwisselen (klepje van de batterij was er gewoon af). heb ik er zeker een uur in die wachtrij gestaan geef ik hem af en zeg dat het zo gegaan is en ik geef m'n betaalbewijs af, ik vraag aa ndie jongen dat is toch garantie he, zegt ie jaja

een week of 2 later krijg ik via de post een brief met dat ik 3 keuzes heb

1) ik laat de gsm maken voor de prijs van 130€
2) ik krijg hem terug zoals ik hem had ingeleverd (kapot dus) maar ik moet dan wel de administratie kosten betalen 45€
2) ik laat de gsm daar vernietigen voor 10 €

manmanman...
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Mulholland Drive zei:
Wat je met muziek hebt dat snap ik zeker, ik ben zelf muzikant en af en toe te gekke muziek luisteren met een knetter erbij is zeker heel erg vet. TV kijken vind ik zelf wat minder tijdens een knettere bui. Ik vind het meeste wat ik zie overtrokken en overdreven onzin.

Gamen is vet met sticks. Een game met heel veel vaardigheids eisen misschien wat minder, maar FF X heeft dit niet. Gewoon turn voor turn.

BTW ik heb net 4 dagen ALLEEN maar blitzball gespeeld om die Ultimate Weapon van Wakka te winnen :openmouth:
Klik om te vergroten...

Ok, ik ben dat FFX al een maand flink beu.

Met blitzball alleen winnen en het verhaal was ik allang beu :P


Heb pas iets gekocht voor op mijn XBOX: Magic the Gathering: Battlegournds. Afgeleid van het spel Magic the Gathering (kaartspel) natuurlijk maar toch weer totaal anders en interactief.

Alleen zoomt de camera in en uit op het speelveld, hetgeen in stonede toestand wel apart is.
Ineens zit je er diep in (beetje staren op het scherm ook) en dan zoom je uit, en snap je ineens dat je in je kamer zit. En zo gaat het wel even door.

Apart.
Verder niet echt heel boeiend om stoned te doen.

Ik ga nog steeds voor muziek luisteren en de laatste tijd ook B-films kijken. Goedkope meuk, en dan de erg vage eruit pikken.

Ja.
0
023UserLid
01-01-2024, 00:00
#6
Hmm lekker stoned kaarten, vrienden om je heen, muziekje erbij.
het liefst buiten, met een jointje in me klauwen.

of natuurlijk gewoon lekker lol trappen op straat, leukste dingen schieten naar m'n kop als ik stoned ben. :stoned:
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#7
023User zei:
of natuurlijk gewoon lekker lol trappen op straat, leukste
Klik om te vergroten...

Kleedjes in brand steken. Lekker mooi, lekker warm, mooie foto's en het ziet er allemaal prachtig uit :)

(random ervaringen)
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Een strandwandeling bij zonsondergang. :)
H
HappydudeLid
01-01-2024, 00:00
#9
klinkt wel erg romantisch maar met dit weer :cry:



nee, ik race graag hiermee -->

http://www.autorctrnava.sk/video/ifmar.wmv
p
paupieLid
01-01-2024, 00:00
#10
lol, dat is vet, dat heb ik ook een keer gedaan op een baan in heemstede. Vriend van me doet mee aan NK's enzo en ik mocht met ze auto'tje :grin:. Die dingen kunnen over de 100.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Hmm, niets is perfecter dan een bankje in een bos met een open plaats (dus waar de zon op u kan schijnen) Heel schoon weer, een klein beetje wind, warm genoeg om niet te zweten, de zon die achter u rug schijnt, het groene gras voor u, de bomen en struiken rondom u en dan zit je daar een joint te roken en spaced je zo hard ... :hearteyes: Dan kan ik daar echt echt echt wel uuuuuren zitten zonder te bewegen. Gewoon dromen met uw ogen open.
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#12
Osi` zei:
Hmm, niets is perfecter dan een bankje in een bos met een open plaats (dus waar de zon op u kan schijnen) Heel schoon weer, een klein beetje wind, warm genoeg om niet te zweten, de zon die achter u rug schijnt, het groene gras voor u, de bomen en struiken rondom u en dan zit je daar een joint te roken en spaced je zo hard ... :hearteyes: Dan kan ik daar echt echt echt wel uuuuuren zitten zonder te bewegen. Gewoon dromen met uw ogen open.
Klik om te vergroten...

Dit klinkt ook wel leuk. En voor mij mag er nog een leuke hond bij om te spelen. :)
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik nix, ik vind weed stom. Het smaakt me niet, en ik zal het ook nooit waarderen, raar maar het is zo.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#14
El Retro zei:
Ik nix, ik vind weed stom. Het smaakt me niet, en ik zal het ook nooit waarderen, raar maar het is zo.
Klik om te vergroten...
Onder welke omstandigheden doe jij het dan?
Heb je het nog nooit gedaan op een plek zoals ik het al beschreef, gewoon een bankje en het enige wat jij kunt zien in natuurtje groen en de felle zon die achter u schijnt of in je gezicht. En dat je daar gewoon zo lam zijt als iets, maar zeer gelukkig en blij. Alsof er niets slechters bestaat.

Saivy, geef mij maar een hond erbij die naast mij op de bank zit te schillen met zijn kop op mijn schoot ^^ Alsof wij 2 ouwe rakkers zijn.
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ja mijn eerste joint was toen ik 12 was. In eht begin vond ik het leuk, op de duur niet meer. Ik vind de smaak gewoon ranzig vies.
O
Osi`Lid
01-01-2024, 00:00
#16
El Retro zei:
Ja mijn eerste joint was toen ik 12 was. In eht begin vond ik het leuk, op de duur niet meer. Ik vind de smaak gewoon ranzig vies.
Klik om te vergroten...
Mss omdat je het teveel doet, bij wiet moet je ook pauzes inlassen, dan komt de goddelijke smaak van wiet ook terug
Z
ZI09Lid
01-01-2024, 00:00
#17
ZI09 zei:
Gisteren Fandango gezien.

Geen idee waar het over ging, ik weet alleen wel dat ik heel de tijd het idee had dat het gewoon allemaal vage trips achter elkaar waren, gemixt met ene paar heldere momenten en een gemixt verhaal ding weetikveel.

Wacht, ik ga het nog eens proberen uitleggen:

Een mix van Fear n Loathing en films als Snatch en Lock n Stock.
Ofwel, veel tripshit en dan heel chaotisch verhaal alles door elkaar, en geen idee achteraf waar het over ging.
Eigenlijk weet ik alleen nog daat ik het super gaaf vond om naar te kijken, wat ik net zei, en dat er een wijf ging dansen in de regen.
Klik om te vergroten...

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Gisteren de film voor de 2,5e keer gezien, alleen dan nuchter.

Wat hier boven staat klopt voor geen meter, het valt eigenlijk allemaal reuze mee, haha.

SORRY!

Echt erg dit.
Het is allemaal een stuk minder gecompliceerd dan ik dacht, en die vage trip achtige scenes zitten er nauwelijks tot niet in.

Jezus, de wietjes hebben mijn hoofd flink in de war gebracht toen ik de film de eerste anderhalve keer zag zo te zien. Tering ey.

Dus moest ik iemand aangezet hebben tot de aanscgaf van deze film, ter waarde van 1,70 dan spijt dat mij heel erg.

Tenzij je hem leuk vind natuurlijk. :)

Ik vind hem in ieder geval nog steeds wel leuk. Het is en blijft immers wel een vage film, en daar houd ik gelukkig toch wel van.
J
JadiLid
01-01-2024, 00:00
#18
Wat ik echt gaaf vind als ik stoned ben is naar de soundtrack van Requiem for a Dream luisteren :hearteyes: complete euforie
f
faithindidiLid
01-01-2024, 00:00
#19
:)

Nog eentje rollen en film opzetten.. beginnen met Ice Age en eindigen met Fear and Loathing!
0
023UserLid
01-01-2024, 00:00
#20
Jumpstylen!!!!!!!!!! :mrgreen:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12345
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."