heb een vast iemand die altijd wel naar de shop wil gaan voor mij
#4
Bestaat dat dan? Een wiettaxi?
#5
Hoi iedereen. Waar halen jullie je wiet vandaan, en hoeveel betaal je ervoor?
Doei,
#6
Ik haal mijn wiet in de coffeeshop, of ik bel mijn connectie en hij komt het binnen een half uur brengen.
#7
Van de dealer
Soms kan ik het 3euro de gram fixe
Maar meestal is dat 5 euro de gram
#8
de shop
5 euro voor 3 voorgedraaide
#9
zo goedkoop, hier is het 3,80 voor een voorgedraaide.
#10
Zo duur...
Ik heb nooit meer dan 3 euro voor een voorgedraaide betaald. Het is hier tussen de 2 en 3 euro.
En ja. Meestal bij de shop en als ik snel even wta wil hebben ga ik naar de dealer (alleen is die nu opgepakt :P)
#11
Ja maar dan moet er wel een coffeshop hier in de buurt zitten ........ en die zit er niet.
#12
coffeeshop
dealer
eigenteelt
coffeeshop 5 euro de gram
dealer 2 euro de gram
eigenteelt gratis
#13
nu nergens meer
maar normaal in maastricht
of bij de plaatselijke dealer die op 1 min van mijn huis is verwijderd
#14
bij de dealer op school... lekker handig
#15
laat het halen bij de coffeeshop, paar keer ook eigen teeld van iemand gehad, maar dit was prut
#16
Gewoon relaxt uit de shop, dr zitten hier gelukkig 2 dus altijd wel 1 open
#17
Ik haal me wiet uit Terneuzen (Checkpoint of Miami), het is de dichtsbijzijnde coffeeshop (woon in België).
Ligt tussen de 6 en 10 euro, soms haal ik een dure soort Amnesia ofzo,
Soms iets goedkoper skunk ofzo
#18
Utoop in Leeuwarden, of de Gili Senang in Drachten. Mystery Krum, yo.
#19
voor 90% van de cofeeshop (CP, terneuzen)
de andere 10% haal ik van de buren als ik ff zin heb in een joint. en niet in terneuzen raak
#20
Altijd uit de shop. Spul van de straat hoef ik niet, want dat vertrouw ik niet.
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.